Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mange om beina for enslige menn om en gjennomsnittlig norsk dame

Gjest 480f1...541

Anbefalte innlegg

Gjest 480f1...541
Skrevet

Hvis en gjennomsnittlig norsk dame har en utdanning, grei jobb, nettverk og trener, så sier det selv at hun vil være interesse for mange menn. Jeg snakker ikke om influencer type damer, men helt vanlig og normal. Enslige menn har en mulighet, men de må konkurrere med mange. Så sier seg sjøl at eneste alternativet er å søke etter damer med mindre konkurranse. Gråmus er et uttrykk de har blitt kalt for. 

Anonymous poster hash: 480f1...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri brydd meg om konkurranse. Merker jeg at dama jeg måtte vært interessert i driver en slags konkurranse,der mange er om beinet,så backer jeg ut mer en frivillig veldig kjappt. 

Er nok damer der ute. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Gjest 480f1...541 skrev (18 minutter siden):

Enslige menn har en mulighet, men de må konkurrere med mange.

Hvorfor mener du det er flere enslige menn enn damer?

Gjest 480f1...541
Skrevet
Iki skrev (5 minutter siden):

Hvorfor mener du det er flere enslige menn enn damer?

Bare å se på datingsapper for eksempel. Majoriteten av brukere er menn. En vanlig norsk dame med normal utseendet kan få 1000 matcher på en uke. 

Skrevet
Gjest 480f1...541 skrev (10 minutter siden):

Bare å se på datingsapper for eksempel.

Hva med å ikke bruke en datingapp? Om det kun er mannfolk på dem så burde man heller gå ut i den virkelige verden.

• Liker 1
Skrevet
leticia skrev (14 minutter siden):

Det fødes 106 gutter for hver 100 jente. Så det går faktisk ikke helt opp (her i Norge iallefall). I tillegg så spiller innvandring inn. Det kommer flere menn enn kvinner inn. Flere menn enn kvinner i Norge - SSB

0,5% overskudd av menn (i Norge) hovedsakelig pga innvandring, skulle ikke føre til at det blir 1000 mannfolk per normale kvinne.

Da hadde vi kun hatt 5500 kvinner i Norge.

Det er en ganske stor overdrivelse fra trådstarter.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Gjest 480f1...541 skrev (51 minutter siden):

Hvis en gjennomsnittlig norsk dame har en utdanning, grei jobb, nettverk og trener, så sier det selv at hun vil være interesse for mange menn. Jeg snakker ikke om influencer type damer, men helt vanlig og normal. Enslige menn har en mulighet, men de må konkurrere med mange. Så sier seg sjøl at eneste alternativet er å søke etter damer med mindre konkurranse. Gråmus er et uttrykk de har blitt kalt for. 

Jeg tror tilsvarende menn vil ha temmelig greie sjanser selv, forutsatt at de er tilstrekkelig sosiale og tar initiativ. 

Mye av det du trekker frem (utdanning og jobb) er viktigere for hvor attraktiv menn er enn kvinner, og det virker ikke å være utdannede menn med korresponderende jobber som sliter mest med å finne en partner. Det er etterhvert også flere kvinner med høyere utdannelse enn menn, og disse ønsker gjerne en mann på tilsvarende ‘nivå’.

En bedre sammenligning er kanskje samme person uten utdanning og en ‘dårlig’ jobb. Der vil du nok finne at kvinner stiller betraktelig sterkere enn tilsvarende menn. 

Sitat

Status og fremtidig inntjeningsevne vurderes som viktigere av kvinner enn av menn.

https://snl.no/partnerpreferanser

Endret av herzeleid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...