Shoxx Skrevet lørdag kl 22:40 Skrevet lørdag kl 22:40 Kommer fra en tid man traff noen på sånne skravle kanaler på internett. mIRC,MSN,SOL Chat m.fl. Har aldri vært så enkelt for meg å skaffe dame,som på den tiden. Rundt 2000 års skiftet. Jeg hadde minst en 2-3 gående til enhver tid. Reiste over hele Norge får å treffe damer,alt i fra 18-40 årene. Jeg var rundt 20 på den tiden. Men for min del er det fortsatt den dag i dag relativt lett å få dame ved å gå på byen. Selvsagt tørke perioder,men så løsner det av en eller annen grunn. Internett funker bra i utlandet,men her i Norge er det ikke så mye hell med det for min del. Nå er jeg ikke singel for øyeblikket,men tviler på at det blir lettere med tiden - slik Norge er i dag. 1
Camlon Skrevet søndag kl 06:34 Skrevet søndag kl 06:34 12 hours ago, DukeRichelieu said: Oslo sentrum. Om det er deg på profilbilde kan jeg ikke huske å ha sett deg. Mistenker det har blitt litt sånn på de fleste senter. Det var sikkert bedre før, men min erfaring er at treningsenter har aldri vært en god arena for dating. Man møter opp et sted, sier hei, trener, sier hadet og så drar hjem. Det er få muligheter for å sosialisere og med dagens mobilavhengighet så vil de nok folk heller sjekke sine notifikasjoner enn å snakke med en tilfeldig mann etter trening. Det er over 10 år siden jeg har datet, men da jeg datet så møtte jeg dem igjennom klubber på universitetet, sosiale treff for studenter, DNT-turer og igjennom venner. Det var på steder hvor det var gode muligheter for å bare prate og de fleste var single.
DukeRichelieu Skrevet søndag kl 21:01 Skrevet søndag kl 21:01 Camlon skrev (14 timer siden): Det var sikkert bedre før, men min erfaring er at treningsenter har aldri vært en god arena for dating. Man møter opp et sted, sier hei, trener, sier hadet og så drar hjem. Det er få muligheter for å sosialisere og med dagens mobilavhengighet så vil de nok folk heller sjekke sine notifikasjoner enn å snakke med en tilfeldig mann etter trening. Det er over 10 år siden jeg har datet, men da jeg datet så møtte jeg dem igjennom klubber på universitetet, sosiale treff for studenter, DNT-turer og igjennom venner. Det var på steder hvor det var gode muligheter for å bare prate og de fleste var single. Enig i at treningssenter ikke er en optimal arena for å treffe noen. Jeg har gjort noen få fremstøt på treningssenter, men det har vært i spesielle situasjoner og jeg skal ærlig innrømme at ingen av de førte noe sted. Min kommentar rundt treningssenter gikk mer på at folk generelt virker mer lukket og på telefonen i 2025. Og at jeg ser litt de samme tendensene i samfunnet ellers. Folk er rett og slett mindre tilstede i den virkelige verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå