Boing_80 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Han er den norske forfatteren jeg har mest respekt for og som gav meg uforglemmelige perler i tenårene mine. 23-salen, Pelle og Proffen serien - perlene var mange. Jeg hadde sansen for han, bohemen som han var. Måtte han hvile i fred. https://www.dagbladet.no/bok/ingvar-ambjornsen-er-dod/83363348 Endret 4 timer siden av Boing_80 1
Reg2000 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Det var trist. Leste ganske mange av bøkene hans i tenårene. Endret 4 timer siden av Reg2000 1
Sovna Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Nei, nei, nei, alt for tidlig. Traff han i Hamburg en gang. Dette var bare trist.. 1
Morromann Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det var trist, men ikke uventet. Fordi han var åpen om kols-sykdommen i ganske mange år og skrev en avskjedsbiografi i fjor tror jeg det var. Han var i tillegg til en glimrende forfatter også en viktig stemme i den norske rusdebatten som har stått stille i tiår og var en god observatør av de som stod utenfor samfunnet. Hvil i fred, Yngvar. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå