Gå til innhold

noen steder hvor man kan raportere inn kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen steder hvor man kan raportere inn kvinnegaiden? jeg ble nettopp steng ut derfra fordi jeg prøvde å raportere reglebrudd fra en mediator, noe som jeg vil si blir alt for dumt. skal man ikke få lov til å si ifra når dem bryter reglene selv 

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
  • aklla endret tittelen til noen steder hvor man kan raportere inn kvinneguiden?
Skrevet
kittycat skrev (3 minutter siden):

jeg blir alderi hørt der så det tror jeg ikke hjelper 

Da er det ikke så mye du får gjort. Det finnes ingen form for klagemyndighet for privateide forum.

• Liker 2
Skrevet

burde virkelig vært noen steder man kan raportere inn, burde ikke vært lov og kunne holde på sånn 

er det noen andre forum som er bedre enn kg? jeg kan være på 

• Liker 4
Skrevet
kittycat skrev (30 minutter siden):

er det noen andre forum som er bedre enn kg? jeg kan være på 

Man har jo det veldig bra forumet diskusjon.no som du skriver på allerede :)
Dette forumet og KG er vel de største generelle forumene. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
aklla skrev (1 time siden):

Man har jo det veldig bra forumet diskusjon.no som du skriver på allerede :)
Dette forumet og KG er vel de største generelle forumene. 

Joda jeg liker det forumet her men tror ikke det er så mange jenter her inn som kan svare på klær og sånt 

• Liker 1
Skrevet
kittycat skrev (14 minutter siden):

Joda jeg liker det forumet her men tror ikke det er så mange jenter her inn som kan svare på klær og sånt 

Det er flere damer her. Personlig er jeg ikke så opptatt av klær, men det er bare å spør hva du lurer på, så ser du om du får svar eller ikke. Hvem vet, kanskje det også finnes noen menn som har peiling... 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
9 hours ago, kittycat said:

burde virkelig vært noen steder man kan raportere inn, burde ikke vært lov og kunne holde på sånn 

Bare lag en video på en hvilken som helst videoplatform der du ramser opp alt det som er helt skrekkelig på det forumet. Viser du klart og tydelig hvor forbannet du er, så får du sikkert 20 tusen views på noen dager. Ryktene og linkene til videoen din vil etterhvert ha store indirekte virkninger på KG, og du har dermed presset KG mye mer til å forandre seg enn du ville vært istand til på noen som helst annen måte.

Skrevet
Selfuniverse skrev (På 9.7.2025 den 23.41):

Bare lag en video på en hvilken som helst videoplatform der du ramser opp alt det som er helt skrekkelig på det forumet. Viser du klart og tydelig hvor forbannet du er, så får du sikkert 20 tusen views på noen dager. Ryktene og linkene til videoen din vil etterhvert ha store indirekte virkninger på KG, og du har dermed presset KG mye mer til å forandre seg enn du ville vært istand til på noen som helst annen måte.

hadde vært noe det hvis jeg hadde turt 

er det mulig å få flere katogorier her inne? for eks

klær og mote 

prøver ufrivillig barnløs 

oss tester i mellom 

graviditet,spebarn 

• Liker 1
Skrevet
kittycat skrev (På 9.7.2025 den 23.44):

er det mulig å få flere katogorier her inne? for eks

klær og mote 

prøver ufrivillig barnløs 

oss tester i mellom 

graviditet,spebarn 

Du kan melde inn ønske om fleire kategoriar her: https://www.diskusjon.no/forum/179-tilbakemeldinger-til-forumet/

Med ujamne mellomrom så blir det gjort endringar der underforum blir splitta opp eller slått saman alt etter kor mykje eller lite kategorien er i bruk. Kategorien "mote og velvære" her på diskusjon.no omhandler nesten utelukkande klær og mote. Velvære-delen er nok lagt der fordi det er veldig få tråder som omhandlar velvære og ingen andre gode naturlege underforum å legge slike tråder i.

Per i dag så er det ingen eigen kategori for barn, graviditet og famile. Det nærmaste er "kjærlighet, relasjoner og dating", men det er nok kanskje ikkje beste plassen å opprette trådar om spebarn og barneoppdraging sidan den kategorien handlar mest om samlivs-temaer. Her kan du nok foreslå at det opprettes enten eit nytt underforum eller at familieliv blir hekta på under den eksisterande kategorien, det bør likevel være ein del trådar om temaet frå før for å vise at det er eit behov for ein slik kategori.

Det er ein stadig kamp om å finne rette balansen på talet på underforum, og det eksperimenteres stadig med å prøve ut nye ting. På den eine sida så blir det uoversiktleg dersom temaene som blir diskutert i eit underforum er veldig varierte, det kan tale for at ein splittar opp i fleire underforum. På den andre sida så er det vanskelegare å få aktivitet i eit underforum som få klikker seg inn på. Det er mange underforum som har blitt fjerna fordi det blei ein spøkelsesby der nesten ingen av trådane fekk svar.

Det er nok langt fleire damer her på forumet enn du trur. Det er stor overvekt av menn på forumet men det skuldast mykje at forumet starta som eit forum for PC byggarar, etterkvart har forumet blitt opna for svært mange ulike kategoriar så eg vil nok gjette på at det ikkje er langt frå 50/50 kjønnsfordeling hos dei brukarane som har registrert seg siste 10 åra.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Anbefaler seg å google "forum+diskusjon", så får du sikkert noen treff på andre forum.

Her er noen av treffene jeg fikk:

Kvinneguiden

Babyverden 

FriDiskusjon

Barnimagen

Foreldreportalen

Endret av Fumla
Skrevet
kittycat skrev (På 9.7.2025 den 13.44):

er det noen steder hvor man kan raportere inn kvinnegaiden? jeg ble nettopp steng ut derfra fordi jeg prøvde å raportere reglebrudd fra en mediator, noe som jeg vil si blir alt for dumt. skal man ikke få lov til å si ifra når dem bryter reglene selv 

Som @aklla nevner så kan du kontakte forumansvarlig, altså meg, på [email protected] om det gjelder klage på moderator eller admin. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...