Spillredaksjonen Skrevet i går, 05:01 Skrevet i går, 05:01 The Witcher IV-utvikler: Riktig å satse på Ciri CD Projekt Red ber spillere vente med å felle en dom over valget av Ciri som hovedperson i <em>The Witcher 4.</em> Les hele saken på Gamer.no»
herzeleid Skrevet i går, 05:31 Skrevet i går, 05:31 Hvor mange saker skal dere egentlig lage om denne tilsynelatende marginale problemstillingen? Som en som ikke hadde hørt om denne (og andre) problemstillingen før jeg leste om den her får jeg litt inntrykk av at en i stadig større grad melker ‘kontroverser’ for ‘klikk’. 2
The Avatar Skrevet i går, 05:57 Skrevet i går, 05:57 Skjønner ikkje kontroversen, spelskaparane jar til og med bevist potensialet til Ciri gjennom å gjere henne spelbar i the witcher 3.
Sjørøver Skrevet i går, 06:31 Skrevet i går, 06:31 herzeleid skrev (58 minutter siden): Hvor mange saker skal dere egentlig lage om denne tilsynelatende marginale problemstillingen? Som en som ikke hadde hørt om denne (og andre) problemstillingen før jeg leste om den her får jeg litt inntrykk av at en i stadig større grad melker ‘kontroverser’ for ‘klikk’. Det var nettopp en sak om at de hadde rekord på rekord på Gamer. Vil tro vi får mer slikt fremover. Men forsåvidt enig, saken er ferdig og vi får fasit når spillet kommer. Tipper det selger bra, i alle fall om de kommer med enda en dlc til witcher 3.
Evil-Duck Skrevet i går, 06:33 Skrevet i går, 06:33 Ut fra måten CDPR har skrevet historien i Witcher 3 så er Ciri den helt naturlige arvtager, så har vi jo og fått svar på hvilken ending i Witcher 3 som er canon (den beste endingen). Hvorvidt om det vil være naturlig at hun er blitt en fullblods witcher og ikke "bare" ei dame som jobber som witcher tipper jeg blir godt forklart i witcher 4. Så for CDPR bare stå litt i kontroversene frem til da. 1
The Avatar Skrevet i går, 08:03 Skrevet i går, 08:03 Det er ein litt merkeleg trend dette med at ein etter å ha fått små hint om eit nytt spel/serie/film så går ein rett til internett for å klage over at dette potensielt kan være dårleg. CDPR har bevist at dei er i stand til å ivareta dette universet på ein god måte, også når dei i The Witcher 3 måtte lage eigne historier og karakterar som ikkje fantes i bokmaterialet. Eg er heilt einig i at det blir super-teit om Ciri i det neste spelet bryt alle etablerte reglar både når det gjeld kven som kan bli witchers og kva slags magi som er mogleg i dette universet. Men så lenge det er stort sett same personane som står bak det nye spelet, og dei er interessert i å gjere The Witcher 4 til same suksessen som The Witcher 3 så vil det overraske meg stort om fyrste scene i det nye spelet er Ciri som ved hjelp av magi utrydder alle monster, slik at resten av spelet går ut på å plukke blomster og rydde i heimen.
Red Frostraven Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) The Avatar skrev (2 timer siden): Eg er heilt einig i at det blir super-teit om Ciri i det neste spelet bryt alle etablerte reglar både når det gjeld kven som kan bli witchers Ironisk nok er det fordommer og antagelser i befolkningen i verden spillene og bøkene foregår i som mener kvinner ikke kan bli Witchers, da, i følge forfatteren av bøkene, han ikke har skrevet at de ikke KAN bli det, og han har ikke tenkt at de ikke kan bli det. "I Never Wrote That Adult Women Can't Go Through Them": The Witcher Creator Addresses Ciri Backlash Fans argue that she can't be a witcher because women can't undergo the trials. But this is a myth, and even series author and creator Andrzej Sapkowski has denied claiming this in his novels. https://www.thegamer.com/the-witcher-4-author-andrzej-sapkowski-ciri-backlash-women-trial-of-the-grasses-mutations/ Endret 22 timer siden av Red Frostraven 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå