Gå til innhold

EA skal avsløre neste Battlefield til sommeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for att kjøretøy og luft faktisk blir bra denne gang og har en følelse av vekt på seg, og ikke er lagd av papir.

Mindre skytevåpen og som kan moddes mer en før er og å foretrekke, og de bør sette damage etter kule kaliber og tilhørende suppression/flinching istede for slik det var gjort før. Blir nok lettere å balansere ting da.

Rpg etc bør kun være pickups ute på maps så ikke alt og alle har det.

Utrolig spent på story denne gang og, håper den er passe lang/kort og har den klassiske tema sangen på plass. Med ett team soldater man faktisk bryr seg om.

Kan uansett ikke bli ett dårligere spill enn 2042 og siste 2 CoD spilla.

• Liker 1
Skrevet
Fenris Helheim skrev (3 minutter siden):

Kan uansett ikke bli ett dårligere spill enn 2042 og siste 2 CoD spilla.

Det ble vel sagt det samme når BFV ble lansert, men jaggu klarte ikke de å lage et dårligere spill.

Blir første gang for min del at jeg ikke kommer til å kjøpe et Battlefield spill ved launch.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror de kan hente mye på å se på hva som gjorde BF3 og 4 (og tidligere iterasjoner) så populære og prøve å bygge en mer autentisk verden. Mer battlefield og mindre battlefront. 

Og så håper jeg de har lært av BFV revealen. 

Skrevet (endret)
Sitat

Tidligere har toppsjefen uttalt at planen var å se an hvilket lanseringsvindu som passet best, og nå er høsten plutselig litt mer åpen.

Vi begynner nok å se følgene av at GTA VI ble utsatt til neste vår. Det blir nok flere spill som plutselig rekker høstlansering likevel.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...