ForTheImperium Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai For all vi vet, så kan Glimt rakne allerede neste sesong. De andre lagene bak, Brann, RBK, Viking, kanskje Fredrikstad og Molde kan vippe Glimt av tronen. Så bør de bygge en ordinær stadion som ligner på Aspmyra men med 2000 sitteplasser mer og mulighet for å utvide mer i fremtiden? Eller skal de bare kjøre på med en skikkelig stor og moderne stadion?
kremt Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Kan du fortelle litt om hva de planlegger og tidsomfang på dette? Har ikke fulgt med så mye på deres stadion. Men suksessen de senere årene har jo vært formidabel. Tiden etter suksess kan være vanskelig. Å følge opp resultater og prestere over tid. Nærmest ingen klarer å være på toppen i lengre tid. Men jeg leste om deres mentale trener med militær bakgrunn spiller visstnok en stor rolle i fremgang og resultater. Det er dessverre en stor sjanse for at de kommer til å sløse noe enormt de neste årene, penger de har riktignok. Men har man i overflod sløser man gjerne som en full sjømann. Jeg håper de kommer seg gjennom det men det krever sterk rygg å tåle stor suksess. De er viktig for norsk fotball, ranking, omdømme, muligheter for andre klubber å komme til gruppespill økes betraktelig etter deres gode resultater.
ForTheImperium Skrevet 3. mai Forfatter Skrevet 3. mai kremt skrev (13 timer siden): Kan du fortelle litt om hva de planlegger og tidsomfang på dette? Har ikke fulgt med så mye på deres stadion. Men suksessen de senere årene har jo vært formidabel. Tiden etter suksess kan være vanskelig. Å følge opp resultater og prestere over tid. Nærmest ingen klarer å være på toppen i lengre tid. Men jeg leste om deres mentale trener med militær bakgrunn spiller visstnok en stor rolle i fremgang og resultater. Det er dessverre en stor sjanse for at de kommer til å sløse noe enormt de neste årene, penger de har riktignok. Men har man i overflod sløser man gjerne som en full sjømann. Jeg håper de kommer seg gjennom det men det krever sterk rygg å tåle stor suksess. De er viktig for norsk fotball, ranking, omdømme, muligheter for andre klubber å komme til gruppespill økes betraktelig etter deres gode resultater. NRK: Bodø/Glimt vil vekk fra Aspmyra. I dag presenterte de tre alternativer til hvordan den nye stadion kan se ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå