Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 08:00 Del Skrevet fredag kl 08:00 Anmeldelse: Thunderbolts* Thunderbolts* får det til å kile i superheltmagen. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet fredag kl 08:31 Del Skrevet fredag kl 08:31 Dere bør droppe anmeldelser av alt annet enn spill, GAMER. Frykter at dere ender opp som lyd & bilde eller tek. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 08:40 Del Skrevet fredag kl 08:40 (endret) *Feil sak* Endret fredag kl 08:41 av simalarion Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet fredag kl 08:56 Del Skrevet fredag kl 08:56 Sjørøver skrev: Dere bør droppe anmeldelser av alt annet enn spill, GAMER. Frykter at dere ender opp som lyd & bilde eller tek. Du glemte Gamereactor. Mye film og annet fjas der også som nyheter om Ukrania. Som ikke har noe med spill og gjøre. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet fredag kl 09:06 Del Skrevet fredag kl 09:06 Sjørøver skrev (31 minutter siden): Dere bør droppe anmeldelser av alt annet enn spill, GAMER. Frykter at dere ender opp som lyd & bilde eller tek. Hei. Takk for tilbakemelding. Dette er del av et nytt satsingsområde for Gamer.no, som foreløpig har blitt tatt svært godt imot blant våre lesere. Anmeldelser av film og TV tar ingen ressurser vekk fra vår dekning av spill, og fungerer heller som et tillegg til den tradisjonelle spilljournalistikken. 2 Lenke til kommentar
Erik Skrevet fredag kl 12:22 Del Skrevet fredag kl 12:22 Ikke noen problem for min del at man "utvider" horisonten litt, men hadde vært digg med en versjon av "https://www.gamer.no/uten-sport" som også hadde filter for film/TV-serie anmeldelser for de som har null interesse i dette. 3 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet fredag kl 12:56 Del Skrevet fredag kl 12:56 For min del stemmer det ikke helt med en 7er og en av de beste fra Marvel i nyere tid Da det er flere filmer de siste årene jeg vil gi over 7. Men da har jeg hvertfell gode forventninger til denne filmen Lenke til kommentar
WigNut Skrevet fredag kl 13:39 Del Skrevet fredag kl 13:39 Sjørøver skrev: Dere bør droppe anmeldelser av alt annet enn spill, GAMER. Frykter at dere ender opp som lyd & bilde eller tek. Der er jeg enig. Leser ikke TEK.no lenger. Den siden der kan jo heller bytte navn til Elbil.no Gamer.no skal være litt forsiktig. Gamereactor leser jeg heller ikke lenger da det er for mye fjas der. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet fredag kl 13:44 Del Skrevet fredag kl 13:44 Sjørøver skrev: Dere bør droppe anmeldelser av alt annet enn spill, GAMER. Frykter at dere ender opp som lyd & bilde eller tek. Bare glem denne kommentaren! Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet fredag kl 15:22 Del Skrevet fredag kl 15:22 Støtter tilbakemeldingene om at det filmanmeldelser er overflødig og med fare for å bli mer som tidligere nevnte sider, særlig Gamereactor som etterhvert hadde mer ikke-spillstoff enn faktisk spillstoff. Det er annerledes når det er filmer eller annen media som har direkte tilknytning til spill. Enten om det er basert på spill eller dokumentar som er spillrelatert. Men det burde stoppe der. Det er mer enn nok spillrelaterte ting å skrive om. F. eks analoge spill (brettspill etc.) kunne det vært mer om. Masse juicy stoff om konkurser som følge av tollsirkuset til USA. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet fredag kl 18:03 Del Skrevet fredag kl 18:03 akelbo skrev (8 timer siden): Hei. Takk for tilbakemelding. Dette er del av et nytt satsingsområde for Gamer.no, som foreløpig har blitt tatt svært godt imot blant våre lesere. Anmeldelser av film og TV tar ingen ressurser vekk fra vår dekning av spill, og fungerer heller som et tillegg til den tradisjonelle spilljournalistikken. Godt å høre det, men hvordan fungerer det i praksis? Blir det dekket av de nye tilskuddene? Frimann_K skrev (2 timer siden): Det er annerledes når det er filmer eller annen media som har direkte tilknytning til spill. Enten om det er basert på spill eller dokumentar som er spillrelatert. Men det burde stoppe der. Det er mer enn nok spillrelaterte ting å skrive om. F. eks analoge spill (brettspill etc.) kunne det vært mer om. Masse juicy stoff om konkurser som følge av tollsirkuset til USA. Enig. Ibelin og The Last of Us er innafor! Kunne godt tenkt meg at gamer, med all sin innsikt i hvordan spillutvikling faktisk fungerer, skrev noe om de vanvittige prisene på nye spill. Lenke til kommentar
TST Skrevet fredag kl 18:52 Del Skrevet fredag kl 18:52 46 minutes ago, Sjørøver said: Kunne godt tenkt meg at gamer, med all sin innsikt i hvordan spillutvikling faktisk fungerer, skrev noe om de vanvittige prisene på nye spill. Jeg kjøpte standardutgaven av Super Mario Bros. 3 på lanseringsdagen for 700 kroner i 1991. Det tilsvarer vel 1600 kroner i dag. Så dere har det godt 😀 1 Lenke til kommentar
radagast88 Skrevet i går, 03:56 Del Skrevet i går, 03:56 akelbo skrev: Sjørøver skrev (31 minutter siden): Dere bør droppe anmeldelser av alt annet enn spill, GAMER. Frykter at dere ender opp som lyd & bilde eller tek. Hei. Takk for tilbakemelding. Dette er del av et nytt satsingsområde for Gamer.no, som foreløpig har blitt tatt svært godt imot blant våre lesere. Anmeldelser av film og TV tar ingen ressurser vekk fra vår dekning av spill, og fungerer heller som et tillegg til den tradisjonelle spilljournalistikken. For min del må dere gjerne anmelde enkelte filmer og serier så lenge dere holder dere innenfor "nerdspace" å Marvel går vel under det. Samme gjør Andor som dere nylig anmeldte, føler dette er helt innafor. Men hold dere innafor "nerd stuff" 😁 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet i går, 07:20 Del Skrevet i går, 07:20 Dette er som sagt en ny satsing, og vi har foreløpig sett at sakene leses godt. Det vil være naturlig at vi eksperimenterer noe underveis, men slik radagast88 er innpå vil det aller meste av anmeldelser og større saker være direkte rettet mot filmer og serier som er gaming-adjacent. Sci-fi, superhelter, actioneventyr, fantasy, anime – den type innhold. Unntak vil kunne forekomme, men da hovedsakelig i form av den nye spalten hvor jeg trekker fram mine anbefalinger til aktuelle TV-serier. Den siste måneden har vært et unntak med tanke på den store mengden relevant film- og serie-innhold, og selv da har det kun utgjort cirka to prosent av alt innhold på nettsiden i den perioden. GAMER vil med andre ord fortsatt være først og fremst spill, med noe attåt i ny og ne. 1 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden GnilreG skrev: For min del stemmer det ikke helt med en 7er og en av de beste fra Marvel i nyere tid Da det er flere filmer de siste årene jeg vil gi over 7. Men da har jeg hvertfell gode forventninger til denne filmen Jeg mener at kvaliteten har vært jevnt svakere siden Endgame, med en overvekt av pregløse filmer med litt for trygge og enkle løsninger. Unntakene for min del er Shang-Chi, No Way Home, Doctor Strange 2 og Guardians 3, som alle var fantastiske filmer. Jeg var også en av de som like Eternals ganske godt. Fase fem har vært mer bom enn treff for min del. Thunderbolts* skiller seg positivt ut, og det var nummeret inntil jeg landet på åtteren. Men det manglet noe, det lille ekstra; en helstøpt avslutning eller mer minneverdig "skurk". 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden TST skrev (15 timer siden): Jeg kjøpte standardutgaven av Super Mario Bros. 3 på lanseringsdagen for 700 kroner i 1991. Det tilsvarer vel 1600 kroner i dag. Så dere har det godt 😀 Ja, det er jo også noe å skrive om! Men hvor mange potensielle kjøpere var det den gang? 😛 Lenke til kommentar
TST Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Sjørøver skrev: TST skrev (15 timer siden): Jeg kjøpte standardutgaven av Super Mario Bros. 3 på lanseringsdagen for 700 kroner i 1991. Det tilsvarer vel 1600 kroner i dag. Så dere har det godt 😀 Ja, det er jo også noe å skrive om! Men hvor mange potensielle kjøpere var det den gang? 😛 Enig i at dette er gode temaer. Og jeg kunne gitt deg et langt og godt svar, men velger å ikke spore av mer nå 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå