Karltorbj Skrevet i går, 14:51 Skrevet i går, 14:51 (endret) VifteKopp skrev (6 minutter siden): Dette minner meg om konspirasjonsteoriene rundt drapet på JFK. Alle trodde svaret om CIAs involvering fantes i de hemmelige arkivene, så frigjorde Trump-adminen dokumentene, og de fant ... ingenting som endret noe. Jeg assosierer ogsaa denne saken med Trump, Epsteinlisten. Hva er det de sjuler? (Arbeiderpartiets papirer, det for holde det) Endret i går, 14:52 av Karltorbj
VifteKopp Skrevet i går, 14:53 Skrevet i går, 14:53 Karltorbj skrev (Akkurat nå): Jeg assosierer ogsaa denne saken med Trump, Epsteinlisten. Hva er det de sjuler? Aebeiderpartiets papirer, det for holde det, Ja, hva er det de skjuler? Hva forventer du å finne i regjeringsnotatene som annullerer politietterforskningen og Smith-kommisjonens konklusjoner?
Karltorbj Skrevet i går, 14:55 Skrevet i går, 14:55 (endret) VifteKopp skrev (3 minutter siden): Ja, hva er det de skjuler? Hva forventer du å finne i regjeringsnotatene som annullerer politietterforskningen og Smith-kommisjonens konklusjoner? Det vet jeg ikke. Men det kan vaere at det er noe, siden de sjuler det. Og den danske etterforskningen, var jo latterlig. Endret i går, 14:57 av Karltorbj
VifteKopp Skrevet i går, 14:57 Skrevet i går, 14:57 Karltorbj skrev (Akkurat nå): Det vet jeg ikke. Men det kan vaere at det er noe, siden de sjuler det. Aha, så du vet ikke en gang hva det er du leter etter, likevel er du sikker på at det må være noe.
Karltorbj Skrevet i går, 14:59 Skrevet i går, 14:59 VifteKopp skrev (Akkurat nå): Aha, så du vet ikke en gang hva det er du leter etter, likevel er du sikker på at det må være noe. Nesten. Handler dette om aa finne sannheten, eller handler det om hvem av oss, som vinner diskusjonen?
VifteKopp Skrevet i går, 15:03 Skrevet i går, 15:03 Karltorbj skrev (Akkurat nå): Nesten. Handler dette om aa finne sannheten, eller handler det om hvem av oss, som vinner diskusjonen? Jeg tror ikke du er spesielt opptatt av å finne sannheten, når du både avviser den originale politietterforskningen og Smith-kommisjonens konklusjoner. 2
Karltorbj Skrevet i går, 15:09 Skrevet i går, 15:09 VifteKopp skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke du er spesielt opptatt av å finne sannheten, når du både avviser den originale politietterforskningen og Smith-kommisjonens konklusjoner. Eivind Smith bemerket selv at dette vanskeliggjorde etterforskningen og at saken ikke ble skikkelig avsluttet.
Karltorbj Skrevet i går, 15:12 Skrevet i går, 15:12 Begynner det ikke aa bli nok, ser det er den rekka under her, som sikkert har lyst til aa fokursere paa annet valgstoff.
VifteKopp Skrevet i går, 15:13 Skrevet i går, 15:13 Karltorbj skrev (3 minutter siden): Eivind Smith bemerket selv at dette vanskeliggjorde etterforskningen og at saken ikke ble skikkelig avsluttet. https://www.nrk.no/norge/jagland-apner-for-innsyn-1.520797 "Professor Eivind Smith fastholder at han ikke ser noen grunn til å tro at innsyn i Aps dokumenter vil endre konklusjonen. - Våre konklusjoner bygger på et tonn med annet materiale, og vi har snakket med rundt 150 personer. Men det blir selvsagt enda bedre for oss å få se dette materialet, sier Smith."
Sanin Skrevet i går, 15:19 Skrevet i går, 15:19 Litt irriterende at det er valgdag, og denne ''løgner'' kommentaren er fortsatt øverst i mediene etter flere dager med overrapporterting. Garanterer at de slutter med det når stemmeurnene blir stengt. 1
Karltorbj Skrevet i går, 15:26 Skrevet i går, 15:26 VifteKopp skrev (3 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/jagland-apner-for-innsyn-1.520797 "Professor Eivind Smith fastholder at han ikke ser noen grunn til å tro at innsyn i Aps dokumenter vil endre konklusjonen. - Våre konklusjoner bygger på et tonn med annet materiale, og vi har snakket med rundt 150 personer. Men det blir selvsagt enda bedre for oss å få se dette materialet, sier Smith." Den var ny for meg, men jeg maa si at denne saken er mye mer enn bare de papirene. Det er mye her, som er merkelig, som vi ikke har faatt svar paa. Jeg er ikke alene om aa mene at den maa bli tatt opp igjen. Skal vi fortsette naa, saa maa vi lage en ny traad paa det.
Karltorbj Skrevet i går, 15:33 Skrevet i går, 15:33 Duriello skrev (1 minutt siden): Kan dette skilles ut i egen tråd? Det er nok naa, jeg gir meg. 2
Duriello Skrevet i går, 15:52 Skrevet i går, 15:52 Karltorbj skrev (17 minutter siden): Det er nok naa, jeg gir meg. Temaet er interessant altså, er ikke der problemet ligger. 👍😉 2
Imaginacíon Skrevet i går, 15:57 Skrevet i går, 15:57 Skal vi ta en uhøytidelig valgdagsmåling blant oss som er innom tråden? Jeg skal stemme Rødt. 1 2
Karltorbj Skrevet i går, 16:11 Skrevet i går, 16:11 Imaginacíon skrev (12 minutter siden): Skal vi ta en uhøytidelig valgdagsmåling blant oss som er innom tråden? Jeg skal stemme Rødt. Jeg har stemt Roedt. 3
Duriello Skrevet i går, 16:14 Skrevet i går, 16:14 Stemte på ett av protestpartiene. Fikk beskjed om at det var bedre en blankt.
SilverShaded Skrevet i går, 16:21 Skrevet i går, 16:21 Sanin skrev (58 minutter siden): Litt irriterende at det er valgdag, og denne ''løgner'' kommentaren er fortsatt øverst i mediene etter flere dager med overrapporterting. Garanterer at de slutter med det når stemmeurnene blir stengt. Vet ikke om det bare er meg, men jeg føler at denne valgkampen har hatt en tone og aggressivitet som jeg ikke har sett tidligere. Nesten så jeg vil kalle det litt 'u-norsk'... som smittet av visse andre land *wink wink*. 4
DukeNukem3d Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Imaginacíon skrev (1 time siden): Skal vi ta en uhøytidelig valgdagsmåling blant oss som er innom tråden? Jeg skal stemme Rødt. Det ble faktisk Høyre 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå