Gå til innhold

Årets beste spill så langt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sersjant SEGA skrev:
phraze skrev:

Dersom Gamer mener at dette er et 10/10 så burde Clair Obscur være et 11/10. 

Jeg er glad for å spille Oblivion igjen, men har allerede blitt softlock'ed to ganger fordi spillet har samme bugs som var der i 2006, de har ikke fikset noe som helst av bugs virker det som. Samme gjelder to av mine kompiser også - han ene har gitt opp og avinstallert spillet på PC fordi han ble låst to ganger på rappen i et quest fordi det er så buggy. Grafisk er dette imponerende (til tross for yo-yo fps og tragisk oppløsning. Det dupper under 1080p på PS5 og Series X i performance modus). Men at de ikke har rettet kritiske bugs er bare ren latskap mener nå jeg. Jeg kan ikke engang se våpenene mine i pauseskjermen.. nekter å tro at de ikke visste om det før lansering..

slet med å overlevere det forfalskede papiret for å omplassere lex måtte stjele det ut av skuffen til en dame som jeg ikke hadde gitt det til
Du må stjele orgialen fra dama som jobber for grevinnen. Så få det forfalsket, så den vanskelige delen få det stemplet som er vanskelig, tiden du bryter deg inn er velding viktig, invisibility er veldig nytting her, så levere det til grevinnen.
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blue Prince er ikke lett å anbefale til hvem som helst. Men for de det treffer er det helt fantastisk. For min del blant de beste spillene jeg noen gang har spilt. På tross av at noen elementer lugger litt, så er totalopplevelsen helt nydelig.

Problemet er at alt skjer så gradvis - og du må løse ganske mange gåter før du virkelig forstår dybden i det. Og innen den tid har mange allerede slutta å spille.

Skrevet
Clair Obscur var ikke det helt store for meg. Ble litt lei alle filmklippene ganske tidlig i spillet. Følte det var ganske repeterende gameplay også :( Veldig bra laget. Men noe manglet for at jeg skulle syntes det var gøy desverre.
Skrevet

Oblivion hører ikke hjemme på noen liste. Det er et fint spill men det er i bunn og grunn det samme spillet vi spilte for 20 år siden med alt det medfører. Nostalgi har blitt en altfor sterk påvirkning på anmeldere og jeg mener det er en negativ ting. Mine topp tre spill så langt er Doom Dark Ages, Clair Obscure og Blue Prince. Vil også trekke frem South Of Midnight fordi det er en herlig opplevelse. Les gjerne min anmeldelse. Tittellåta i spillet er så fin at jeg driver å øver den inn til konserter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...