Tåka Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Dune: Awakening får 9/10 Et spill som tvinger spilleren til å spille for all evighet eller så blir "alt" du har ødelagt pga ikke betalt skatt og ikke vedliholde power til basens skjold, for meg gir det 1/10 har spilt det i ca 450 timer som er helt bortkasta hvis du ikke er der innen 20 dager etter at du avslutter spillet for dagen, et meningsløst opplegg spør du meg!
simalarion Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Kingdom Deliverance tok glatt over faklen der Bethesda la den fra seg etter Daggerfall (Bethesda fridde heller til et Konsoll marked med en voldsom forenkling fra Oblivion & fremover, at Gamer.no gir dette spillet 10 for andre gang ..... Sight) . Så for meg blir det Kingdom Come Deliverance2 så langt i år (lett), den har et pr svakheter som LockPicking minigame & en altfor triggerhappy Reaksjon på NPC til å jage deg vekk om du trigger mekanikken i spillet der du er på privat grunn etc (selv om man akkurat skulle har reddet livet på personen, blir ganske komisk i flere tilfeller det der) Endret 6 timer siden av simalarion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå