Gå til innhold

Årets beste spill så langt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kilik skrev (3 timer siden):

To 10-ere og to 9-ere. Ikke verst start på året.

Apropo gode karakterer. Det skulle vært en guide med oversikt over alle krem titlene. For eksempel liste med samtlige 10’er spill osv 👌

Skrevet
1 hour ago, svenka said:

Apropo gode karakterer. Det skulle vært en guide med oversikt over alle krem titlene. For eksempel liste med samtlige 10’er spill osv 👌

Gamer.no har oversikt over anmeldelser her: https://www.gamer.no/anmeldelser

Der kan du filtrere på karakterer, hvis du vil filtrere på maks karakter så kan du forandre i url (https://www.gamer.no/anmeldelser?score_max=1&score_min=1) eller kanskje bruke en annen nettleser enn meg (Firefox).

• Innsiktsfullt 3
Skrevet
KCD2 vil nok være GOTY for min del blandt disse, men har stor forståelse for alle som ikke deler det synet og heller mener at f.eks Expedition 33 er det.
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Spilte gjennom åpningen av Claire Obscure i dag tidlig. Det var faktisk helt vilt bra. Her kommer spillmediumet virkelig ut i full blomst og viser at spill og uten tvil er ekte kunst. Anbefales!

• Liker 2
Skrevet

Dersom Gamer mener at dette er et 10/10 så burde Clair Obscur være et 11/10. 

Jeg er glad for å spille Oblivion igjen, men har allerede blitt softlock'ed to ganger fordi spillet har samme bugs som var der i 2006, de har ikke fikset noe som helst av bugs virker det som. Samme gjelder to av mine kompiser også - han ene har gitt opp og avinstallert spillet på PC fordi han ble låst to ganger på rappen i et quest fordi det er så buggy. Grafisk er dette imponerende (til tross for yo-yo fps og tragisk oppløsning. Det dupper under 1080p på PS5 og Series X i performance modus). Men at de ikke har rettet kritiske bugs er bare ren latskap mener nå jeg. Jeg kan ikke engang se våpenene mine i pauseskjermen.. nekter å tro at de ikke visste om det før lansering..

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Kingdom Come Deliverance 2 er uten tvil det beste spillet jeg har spilt de siste 5 - 10 årene. Forbedrer alt 1eren gjorde bra, samt bare spedd på mer. Tok meg over 100 timer å nå slutten, men kjedet meg aldri og det er utrolig for et åpen verden spill.
Skrevet (endret)

Stusser til over 10/10 til Oblivion. Med alle crashene, og den dårlige optimaliseringen - samt at fiendene scaler til deg som gjør at det omtrent ikke er noe poeng i å levle opp, er det nok grunner til å hvertfall trekke et poeng eller to.

Endret av Schweigaard
  • Liker 1
Skrevet
phraze skrev:

Dersom Gamer mener at dette er et 10/10 så burde Clair Obscur være et 11/10. 

Jeg er glad for å spille Oblivion igjen, men har allerede blitt softlock'ed to ganger fordi spillet har samme bugs som var der i 2006, de har ikke fikset noe som helst av bugs virker det som. Samme gjelder to av mine kompiser også - han ene har gitt opp og avinstallert spillet på PC fordi han ble låst to ganger på rappen i et quest fordi det er så buggy. Grafisk er dette imponerende (til tross for yo-yo fps og tragisk oppløsning. Det dupper under 1080p på PS5 og Series X i performance modus). Men at de ikke har rettet kritiske bugs er bare ren latskap mener nå jeg. Jeg kan ikke engang se våpenene mine i pauseskjermen.. nekter å tro at de ikke visste om det før lansering..

slet med å overlevere det forfalskede papiret for å omplassere lex måtte stjele det ut av skuffen til en dame som jeg ikke hadde gitt det til
Skrevet

Hei Gamer.no.

Ta en titt på Sunderfolk!

Jeg å kona storkoser oss, å spillet burde definitivt vært på listen, om ikke få seg en liten artikkel/anmeldelse ☺️

• Liker 1
Skrevet

Synes forsåvidt det er galskap å gi Oblivion, en remaster med mangler, 10 av 10.

Clair Obscurus lanserer en ny IP og nærmest gjenoppfinnern sjangeren sin. Det er årets BG3 eller Elden Ring.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Phido78 skrev:
KCD2 vil nok være GOTY for min del blandt disse, men har stor forståelse for alle som ikke deler det synet og heller mener at f.eks Expedition 33 er det.
Kcd 2 er helt klart det beste RPG som har kommet ut de siste 10 årene. Er man uenig med dette så er man en vattnisse. At den ikke fikk 10/10 her men Oblivion Remaster gjorde er bare tåpelig.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...