Spillredaksjonen Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Assassin's Creed dominerer salgslistene Assassin’s Creed: Shadows en stor suksess for Ubisoft – nest mest solgte spill i USA i år. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
UselessJonseth Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Folk kan si hva dem vil... Jeg koser meg med AC Shadows jeg. 7 1 Lenke til kommentar
ShadowKayvaan Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Og hvor mange har refundert etter kjøp? 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april (endret) Så bra at anti-woke ikke fikk påvirket spillet 👍 Endret 19. april av Boing_80 6 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Dette er artig, men noe mangler. På den mer positive siden er ikke dette fra Ubisoft selv, så virker ikke som et PR stunt, og da er et nok noe med det. På den andre siden derimot: hva er tallene? Har spillet solgt nok at de kan tjene tilbake på sin investering? Var det første uken hvor salgene var store eller gikk det jevnt hittil? Det er bare MH som er foran, men med hvor mange solgte? Og selger "mange" fysiske eksemplarer uten å gi tall er, dessverre, ikke mye å skryte av i 2025 =/ Og hva med tallene fra Japan, noe som mange lurer godt på 😃 Jaja, artig dette. Spillet har nok sikkert solgt noen millioner. Om Stellar Blade klarte en mill de første ukene MÅ Shadows som er fra en så stor serie ha klart noen millioner flere, som sånn uproff gjetting her. Blir nok å vente til offisielle salgstall er ute, som vil si neste kvartalsrapport fra Ubi selv. 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Chaos_Niddhogg skrev (6 minutter siden): hva med tallene fra Japan Er Japan et stort marked for assassins Creed spillene generelt sett? 2 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Boing_80 skrev: Så bra at anti-woke ikke fikk påvirket spillet 👍 Hvilke bra spill har blitt lansert nylig da? Og hvordan ser økonomien ut i forhold til utgifter og inntekter til Ubisoft? Aksjene deres raser fortsatt nedover, hvis du lurte. Lenke til kommentar
confused craftsman Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april UselessJonseth skrev: Folk kan si hva dem vil... Jeg koser meg med AC Shadows jeg. Jeg også 😊 2 Lenke til kommentar
ili Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Koser meg eg og. I motsetning til anmelder i gamer så liker jeg at det er to så forskjellige karakterer du spiller. Det meste med spillet er veldig bra. Det eneste som er dumt er ubisoft grinden. Finn x scrolls hundre ganger. Drep x folk hundre ganger. Og ekstrem Level adjustment. Men ellers veldig bra spill. 3 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april (endret) 4 hours ago, Iki said: Er Japan et stort marked for assassins Creed spillene generelt sett? Skal bite på kroken din: Ikke av av det jeg har lest meg opp på nei, men siden de skulle ha spillet satt i Japan, og etter GoT ble så stort der var det vel kanskje en mulighet å ekspandere markedet sitt dit og. Faktisk, av det jeg leste, har Shadows en av de dårligste startsalgene i Japan på det fysiske markedet (men i kontrast kjøper mange Japanere digitalt og i 2025, og, som nevnt på i original posten min kan vi ikke vite uten faktiske tall). Nå som Ubisoft er på sitt laveste i aksjemarkedet i historien (litt opp det siste men ikke mye å skryte av) burde de prøve å tilfredsstille de fleste mulige markeder, inkludert der spillet skal historisk være. Men noen koser seg med spillet som bare det og det er jo positivt, da. Betyr ikke at Ubi er ute av grøften de har gravd seg ned i. Så, igjen, ventr jeg på faktiske tall som sikkert er rundt sensommeren/høsten. Håper det går bra sånn det ikke blir flere nedbemanninger, men vi for nå se. God påsk! Endret 19. april av Chaos_Niddhogg 1 Lenke til kommentar
Runis Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april 18 hours ago, ShadowKayvaan said: Og hvor mange har refundert etter kjøp? Hvordan smaker copium sånn egentlig? 4 1 Lenke til kommentar
Tweekaz Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Runis skrev: 18 hours ago, ShadowKayvaan said: Og hvor mange har refundert etter kjøp? Hvordan smaker copium sånn egentlig? Denne artikkelen er verdiløs uten noe som helst henvisning til tall. 1 Lenke til kommentar
CrazyChristian Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april AC selger vel bra uansett, men for meg er det slutt. Samme greia om og om igjen. Gørre kjedelig. Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ufortjent. Yasuke/samurai delen er feil fokus. Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april (endret) Ble journalistisk kvalitetsikring kastet ut av vinduet når KI ble lett tilgjengelig? Dette må være sannheter med gigantiske modifikasjoner på størrelse med meteorkrater. Hvis det var en success, tror jeg Ubisoft har et foklaringsproblem når de har inkludert AC i reddnigpakken til tencent. Endret 20. april av Milarwen skrivefeil Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Syntes alltid Afro samurai tegnefilmene var artig. På tide de lagde et spill basert på serien, og adda han til Shadows Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april (endret) On 4/20/2025 at 11:21 AM, Runis said: Hvordan smaker copium sånn egentlig? Litt spesielt at folk er så opptatt av at spill de ikke vil spille skal gjøre det dårlig på salgslistene. Endret 21. april av Reg2000 3 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april 4 hours ago, Reg2000 said: Litt spesielt at folk er så opptatt av at spill de ikke vil spille skal gjøre det dårlig på salgslistene. Hele verdensbildet faller i grus når det ikke skjer. Det er nesten så man synes synd å dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå