oophus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden MAGA fallet og Elon Musk som støttet og fikk en pedofil president opp og frem gjør vel ikke denne saken bedre? 2
knopflerbruce Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden oophus skrev (53 minutter siden): MAGA fallet og Elon Musk som støttet og fikk en pedofil president opp og frem gjør vel ikke denne saken bedre? Til en viss grad er jeg enig. Det føles litt som at /b/ styrer USA.
Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden oophus skrev (58 minutter siden): MAGA fallet og Elon Musk som støttet og fikk en pedofil president opp og frem gjør vel ikke denne saken bedre? Altså, ikke at jeg bryr meg om noe som helst av dette, men jeg må si jeg humrer litt her jeg sitter. Husker hvor ekstremt kristisk du var når Elon holdt på med slike pedofil rykter. Var ikke måte på hvor fæl han var og nå gjør du det samme. Det er morsomt. Eller, pedofili er såklart ikke morsomt, på ingen måte. Bare så det er sagt. forøvrig håper jeg begge påstandene er feil, på barnas vegne. 1
oophus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Salvesen. skrev (12 minutter siden): Altså, ikke at jeg bryr meg om noe som helst av dette, men jeg må si jeg humrer litt her jeg sitter. Husker hvor ekstremt kristisk du var når Elon holdt på med slike pedofil rykter. Var ikke måte på hvor fæl han var og nå gjør du det samme. Finnes det lengre tvil? Har du sett fil-dumpen fra Epstein saken? 1
obygda Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden (endret) ozone skrev (På 10.11.2025 den 12.35): Alt (no less) ved Tesla, "en boble som må sprekke"?? Hvilken planet lever du på? ...ikke på den der Tesla faktisk leverer noen av de beste bilene som kjører på veien, i alle fall... Faktiske salgstall høyere enn noe annet bilmerke har hatt i historien i Norge. Har ikke Tesla levert sånn omtrent en fjerdedel av alle bilene her på berget i flere år nå? Så hvis Tesla er en boble, er den i hvertfall høyst reell😉 Jeg lever på jorden og har bakkekontakt. Det er det mange som ikke har. Tesla er som en tulipan økonomi. Det er åpenbart at denne boblen vil sprekke. https://historienet.no/samfunn/handel/tulipaner-skapte-den-forste-finansboblen Og dersom Elon satser på roboter...så vil det trolig bli opprettet egne selskaper for dette. Tesla aksjen er dømt til å normaliseres før eller siden. Men for all del..boblen kan vare i mange år Endret 54 minutter siden av obygda
Salvesen. Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden oophus skrev (23 minutter siden): Finnes det lengre tvil? Har du sett fil-dumpen fra Epstein saken? Nei, men ja jeg tenker det åpenbart finnes tvil før en person er dømt for noe så seriøst. Jeg prøver ikke å si at hen ikke er det, jeg aner ikke å har som sagt ikke sett på dokumentene. Jeg bare påpekte de to hendelsene. 1
WiiBoy Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden 38 minutes ago, Salvesen. said: Altså, ikke at jeg bryr meg om noe som helst av dette, men jeg må si jeg humrer litt her jeg sitter. Husker hvor ekstremt kristisk du var når Elon holdt på med slike pedofil rykter. Var ikke måte på hvor fæl han var og nå gjør du det samme. Det er vesensforskjell på om Ola Dunk kaster ut en sånn påstand i en kommentar som leses av toppen 100 mennesker rettet mot noen av verdenes rikeste og mektigste mennesker enn når en av verdens mektigste mennesker kaster ut påstander som leses av 100 millioner mennesker om en ukjent fyr.. men litt ironisk er det jo..
oophus Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden (endret) Salvesen. skrev (8 minutter siden): Nei, men ja jeg tenker det åpenbart finnes tvil før en person er dømt for noe så seriøst. Jeg prøver ikke å si at hen ikke er det, jeg aner ikke å har som sagt ikke sett på dokumentene. Jeg bare påpekte de to hendelsene. Slik ting fungerer der borte, så får man jo vente i spenning. Det ligger vel liten tvil om at det foregår korrupsjon til langt over øra ved flere instanser. Men det ligger absolutt liten tvil om at Donald Trump har løyet om hans forbindelse med Epstein, og nå hva Epstein selv har sagt om karakteren Donald Trump. Så har vi altså Elon Musk som selv sier han viste hva som stod i Epstein filene, og selv gikk ut og sa at Donald Trump var der, mens han omtrent samtidig jobber for å få han til å bli president... Samtidig sier han dette i Tucker Carlsons podcast: "“If he [Trump] loses, I’m f*ed. How long do you think my prison sentence is going to be? Will I see my children? I don’t know.” Hva tenker du han mente med dette? Endret 41 minutter siden av oophus
Salvesen. Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden WiiBoy skrev (1 minutt siden): Det er vesensforskjell på om Ola Dunk kaster ut en sånn påstand i en kommentar som leses av toppen 100 mennesker rettet mot noen av verdenes rikeste og mektigste mennesker enn når en av verdens mektigste mennesker kaster ut påstander som leses av 100 millioner mennesker om en ukjent fyr.. men litt ironisk er det jo.. joda, det er jeg 100% enig i altså Men nå drar jeg tråden helt ut her, så stopper for min del
Ronald JP Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden (endret) Tesla er facist bil, og det bør alle vite. Defor synes jeg det er på sin plass med Tesla skam for alle NYE eiere av Tesla. Alle burde vite at man sponser en ny verdens leder som vil utrydde store grupper av mennesker og anse at kun den ariske rasen er av verdi. Skam dere nye Tesla eier. Dere tenker kun på deres eget ego. Endret 13 minutter siden av Ronald JP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå