Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

57 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      1
    • Aston Martin
      2
    • Ferrari
      14
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      21
    • Mercedes-AMG
      4
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      7
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      27
    • Nei
      30
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      2
    • Aston Martin
      2
    • Haas
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Williams Racing
      8
    • Stake Sauber
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet
Paccoo skrev (1 minutt siden):

"Before Sunday’s grand prix, the latest look at the weather has indicated a 60% chance of rain for 4pm local time when the race is set to begin."

Bir det regn som skaper spenning under kveldens gp løp tro?

Klart vi vil ha litt varierende regn, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Auto Asmodeus skrev (1 minutt siden):

«Oooh say can you see» 

Eneste jeg så der var muteknappen. Pokker så tacky og kvalm sang

Usa har for mange løp og alt sirkuset rundt liker jeg dårlig. Skal vurdere boikott av de amerikanske løpene til neste år.

Skrevet (endret)

Forsåvidt enig. Toppscore i cringe, og er spent på om de tar til seg kritikken fra tidligere om at de fleste som ser på formel 1 IKKE er så jævlig opptatt av at Beyoncé og Kanye West sitter på VIP-området og heller fokuserer på å vise bilene i race.

Endret av Auto Asmodeus
  • Liker 1
Skrevet

Ha ha fy faen Ferrari ass. Hamilton kommer med mange bra stikk til dem både med te-pauser og Saintz.

Superbra race og det var spennende lenge. Kan skjønne at producer ikke hadde tid til å finne celebs på tribunene.

Takk Miami

• Liker 2
Skrevet

Synes mclaren lå ganske langt foran med tanke på at de ikke har en rask bil i følge dem selv. Piastri 40 sek foran p3. Mer dominerende enn max var på topp? 

Skrevet

Racepace på McLaren øker utover løpet. Stein på Viaplay nevnte i går at utover løpet får de en fordel når bilene blir lettere - jeg tolker det slik at aero og bremser er optimalisert for å yte best når bilen veier mindre. Norris setter løpets raskeste rundetid i runde 36 på harde dekk..

Skrevet

Første gang jeg har sett et race i Miami der kamerafolkene ikke zoomer inn på celebs halve løpet, hvertfall :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Både Otmar og Cyril er i hvertfall kompetente ledere. Kjenner ikke til de andre så godt. Skulle tro at det var noe annet enn lederne som var skyld i de dårlige resultatene..

Endret av Auto Asmodeus
Skrevet

FIA presidenten er nok langt nok unna F1 til vanlig til at det reelt sett ikke er et problem. Styrer jo med langt mer enn kun F1, og har ikke enerett over endringer etc.

Som deg er jeg helt enig at det er mye bedre enn MBS, men det er en lav standard. ChatGPT hadde vært en bedre erstatning til og med.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Denne artikkelen på Autosport hinter til at hemmeligheten til McLaren er veldig god kjøling av bremsene så lite varme frå bremsene går over i felgen og dekkene.

Sitat

Thermal images and McLaren's brakes: How big is Red Bull's challenge in F1 2025?
Red Bull struggled in Miami against McLaren, as Verstappen pointed to a difference in tyre wear and overheating - but how serious are those issues and do they go beyond 2025?

https://www.autosport.com/f1/news/thermal-images-and-mclarens-brakes-how-big-is-red-bulls-challenge-in-f1-2025/10720890/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...