Gå til innhold

AI-generator lager musikk med vokal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ikke random. Dette var melodier fra a til z.

 

Quote

Riehl and Rubin developed an algorithm that recorded every possible 8-note, 12-beat melody combo. This is similar to what hackers use to guess passwords: brute force, that is getting through every possible combination of notes. Their algorithm generates roughly 300,000 melodies per second.

 

Lenke til kommentar

Poenget var at generering har funnet sted.

En algoritme gir ikke random output. En algoritme gir eksplisitte og deterministiske (årsaksbestemt) steg. I beste fall er det psaudorandom.

Quote

A pseudorandom sequence of numbers is one that appears to be statistically random, despite having been produced by a completely deterministic and repeatable process.

En algoritme som skal generere alle melodier vil neppe være pseudorandom uten at jeg skal påstå at j eg har studert den aktuelle algoritmen. Dette er uansett flisespikking på noe som ikke var poenget.

Postnord er pseudorandom. Det kan stå at pakken er under transport fra Langhus til depot på Åndalsnes, men de kan plutselig åpne bakluka så pakkene ligger bortover veien eller ta en usving fem minutter før depoet og kjøre ca 45 mil tilbake til Langhus.
image.png.516f5df4749431d9d4c97f7314977324.png

Endret av BadCat
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (4 timer siden):

Internett er ikke for barn, og det har det aldri vært.

Nei, men likevel får de med seg plenty værre enn det der. Var likevel oppriktig overrasket over at det ikke ble sensurert av youtube. Synes jeg stadig vekk ser videoer med ord som er blippa ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...