Gå til innhold

Stellar Blade-demo kommer denne uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 hours ago, Mala said:

Håper på en solid performance mode her :) Og selvfølgelig ett godt spill :p

De som fikk testet ut den tilfeldige lanserte demoen sier mye bra om den. Noen bestemte seg for å skaffe spillet etter de testet ut. Graphics mode trenger nok noe patching, men performance var i passe god 60fps og var ikke ille på utseende biten da heller.

Spillet er visst seigere enn Bayonetta/Nier:A. Noen sa litt nærmere Sekiro men alikevel ikke, og ikke like slemt men vanskelig nok. 

Kommer nok ikke til å leve opp til inspirasjonene sine (Bayo/Nier/[faktisk noe Blade Runner og]) men ser uansett veldig lovende ut.

 

Spillet jeg gleder meg mest til i år i hvert fall. Blir absolutt artig å teste ut demoen.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Mala said:

Spennende :) Er vel i grunn dette jeg ser mest frem til selv i nærmeste fremtid! 

Må sies at dette er det første storspillet dems så sikkert ikke helt perfekt, men potensialet er nå der. Og herlig med en ny over the top, sexy helt igjen. Bayonetta sin fremtid er passe usikker for tiden =/ 

 

Ulver ❤️ 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (På 26.3.2024 den 6:25 PM):

De som fikk testet ut den tilfeldige lanserte demoen sier mye bra om den. Noen bestemte seg for å skaffe spillet etter de testet ut. Graphics mode trenger nok noe patching, men performance var i passe god 60fps og var ikke ille på utseende biten da heller.

Spillet er visst seigere enn Bayonetta/Nier:A. Noen sa litt nærmere Sekiro men alikevel ikke, og ikke like slemt men vanskelig nok. 

Kommer nok ikke til å leve opp til inspirasjonene sine (Bayo/Nier/[faktisk noe Blade Runner og]) men ser uansett veldig lovende ut.

 

Spillet jeg gleder meg mest til i år i hvert fall. Blir absolutt artig å teste ut demoen.

Skal være mer souls-aktig enn bayoneetta/nier-aktig ja. Det kan ikke bli bedre enn det. Eksklusivt på ps5. 

 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (2 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (3 timer siden):

Demoen kommer mandag

Hvor har du det fra? Søkte på dwt, men ennå 29.

Du har har helt rett, den kommer langfredag. Bare bedre det :) Hørte bare noen som sa mandag uten å sjekke det selv

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (2 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (3 timer siden):

Demoen kommer mandag

Hvor har du det fra? Søkte på dwt, men ennå 29.

Du har har helt rett, den kommer langfredag. Bare bedre det :) Hørte bare noen som sa mandag uten å sjekke det selv

Begynte å lure på om det var noen forandringer. Står jo i artikkelen her den kommer på fredag, så...
Lenke til kommentar
On 27.3.2024 at 7:45 PM, Guybrush 3pwood said:

Skal være mer souls-aktig enn bayoneetta/nier-aktig ja. Det kan ikke bli bedre enn det. Eksklusivt på ps5. 

 

Dette ser jo ut som Sekiro... Herre min hatt, dette kan potensielt være det perfekte spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...