Gå til innhold

IT; Skal du på en spennende konferanse i 2024/2025? Trenger Tips!


Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg prøver å finne noen konferanser som jeg skal foreslå til avdelingen min at vi deltar på. 
Er det noen av dere som skal på noen spennende konferanser/messer i Norge eller i utlandet i år? Har du vært på tilsvarende konferanse tidligere og kan anbefale? 

Bør være IT relevant. Oppgi gjerne dato og By 

Fins det noe bra sider å følge med på? 

Takk på forhånd for alle svar 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber dere med noen spesielle teknologier eller produsenter? Utvikling? Sikkerhet? Nettverk? Annen infrastruktur?

AWS, GCP og Microsoft har jo sine årlige events som alle er veldig bra og dekker de fleste områder med deres teknologistack. I tillegg finnes det jo mange mer lokale arrangementer som er mer rettet mot ett fagområde (eksempelvis Nordic Infrastructure Conference). 

Lenke til kommentar

Hva med InfoSec i London? Jeg tar turen innom hvertfall. Gratis entre (hvis du ikke kjøper fast-track kortet) så er kost og transport som er utgiftene. 

Datoen er 4-6 juni. 

KLM flyr direkte til London Central Airport, som er et steinkast unna konferansesenteret, samt at det er en god del billige hoteller i gåavstand (+- 3 stjerner og +- 2000kr natta inkl. frokost, som må anses som innafor når man snakker om London).

Europe's Leading Cyber Security Event | Infosecurity Europe

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...