Gå til innhold

Hva er du mest stolt over å ha oppnådd?


Anbefalte innlegg

Selfuniverse skrev (27 minutter siden):

...er en velsignelse til å ikke lenger bruke tid der tiden din ikke blir verdsatt verken for deg selv eller andre.

Jeg brukte en del tid i ett nisje marked på internet for veldig mange år siden, som jeg visste dypt inne at ikke var bra for meg i det hele tatt. Min underbevisthet ledet meg til at jeg tilslutt endelig avsluttet all tid der. Etterpå ble livet mye mye bedre når jeg ikke lenger fokuserte på dette nisje markedet.

Ikke hva jeg er mest stolt av vedrørende trådens tema, men bare tenkte jeg skulle påpeke hvor heldig Maskinfører er, som blir fortalt av KG at han ikke er velkommen, og vist bort, slik at han ikke lenger trenger å bruke sin verdifulle tid der.

Litt i samme spor, så kunne jeg ha gått inn i den lokale kirka for å prøve å argumentere mot prestene der, og eventuelt bli vist bort mange ganger. Men det er særdeles dårlig investering av min tid tror jeg.

Verdsatt og verdsatt har ingen lenger jeg pappa var den nærmeste resta er bare slekt har lite med de og gjøre jeg stod igjen alene ved den åpne graven var ingen som tenkte kanskje han trenger noen i kveld ? ☹️ marked ? Var det sånn ouija/spiritisme eller noe siden det ikke var bra ? ☹️ Ja jeg ble hevet ut derfra for å påpeke at Co2 er livets gass så er det rett ut men jeg driter i det nettstedet der hadde helst sett at det ble nedstengt har rapportert siden deres på Facebook hvor de henger ut medlemmene kirken og kirker er forskjellige de også min kirke er fin har vært kirkegårds vaktmester før presten som hadde seremonien i Des 2023 var den samme som hadde seremonien for mamma i sept 2011 trygt  og godt jeg fikk velge gravferdskonsulent også samme som i 2011 han jeg tenkte på gikk av   med pensjon i 2015 han la grandonkel i kista var 1998 og bestefar i 1995 for meg tradisjon viktig 

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (4 timer siden):

Njæææ vet ikke :nei: njææ mulig jeg er ett godt menneske aner ikke da jeg ikke løper rundt og skryter av meg sjøl det får andre ta seg av 😉 Klem tilbake @Tussi ❤️🌹

Du kan være stolt over at du er snill med dyr og tatt inn en katt som ikke hadde et hjem. Og at du mater andre katter som reker rundt 😻 Det er ikke alle som gidder å ta vare på og være snill med dyr.

Jeg har blitt kjent med deg her og syns du er en veldig koselig forumvenn 🥰 Og med oppveksten din i barnevernet og opplevelsene du hadde der, så kunne du lett ha blitt et dårlig menneske. Men det har du ikke blitt, du har blitt et godt og rettferdig menneske og det er virkelig noe å være stolt over! 🥰👍

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (16 minutter siden):

Du kan være stolt over at du er snill med dyr og tatt inn en katt som ikke hadde et hjem. Og at du mater andre katter som reker rundt 😻 Det er ikke alle som gidder å ta vare på og være snill med dyr.

Jeg har blitt kjent med deg her og syns du er en veldig koselig forumvenn 🥰 Og med oppveksten din i barnevernet og opplevelsene du hadde der, så kunne du lett ha blitt et dårlig menneske. Men det har du ikke blitt, du har blitt et godt og rettferdig menneske og det er virkelig noe å være stolt over! 🥰👍

Ja men det er jo noe som er medfødt i en dyrefamilie og ikke noe som er oppnådd 😀 du skulle bare visst @Trippelure min Oldefar grunnla denne eiendommen i 1915 du skulle bare visst hvor mange gjennomsiktige/tåkete katter som er på denne eiendommen 😻😻  ja var pappa som tok inn Fie 😻 Tuss bodde i ett hus ett stykke over huset mitt men han ville ikke bo der bikkja dems bodde også en periode i gården her også 🐶🐶 takk i like måte koselig forumvenn du også 🥰 ja men kunne vel blitt ett dårlig menneske men som sagt jeg slekter på min far og slekta er gode og snille mennesker er ingen som går igjen 😀 ja jeg har alltid vært rettskaffen og det har jeg etter pappa så ja man kan vel være stolt av det 

 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja men det er jo noe som er medfødt i en dyrefamilie og ikke noe som er oppnådd 😀 du skulle bare visst @Trippelure min Oldefar grunnla denne eiendommen i 1915 du skulle bare visst hvor mange gjennomsiktige/tåkete katter som er på denne eiendommen 😻😻  ja var pappa som tok inn Fie 😻 Tuss bodde i ett hus ett stykke over huset mitt men han ville ikke bo der bikkja dems bodde også en periode i gården her også 🐶🐶 takk i like måte koselig forumvenn du også 🥰 ja men kunne vel blitt ett dårlig menneske men som sagt jeg slekter på min far og slekta er gode og snille mennesker er ingen som går igjen 😀 ja jeg har alltid vært rettskaffen og det har jeg etter pappa så ja man kan vel være stolt av det 

 

Der ser du 😉 Du har også noe å være stolt over 🤗

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (22 timer siden):

Nei jeg vokste opp under barnevernet på 1990 tallet det jeg skammer meg mest over er at jeg aldri fikk gitt mine foreldre barnebarn min mor gikk bort i 2011 når jeg var 23 år pappa gikk bort 16 Desember 2023 han ble 78 år vi stod hverandre nær ☹️ nå er jeg igjen alene ☹️

Jeg kan forstå at dette kan være veldig sårt for deg 🥰. Sånn helt ærlig så er jo strengt talt dette noe ikke du kan noe for.....

Du har ingen grunn til å skamme deg slik jeg ser det ihvertfall 🥰. Så flott at du kan fortelle om det som er vanskelig for deg.

Det er det ikke "alle" som klarer, så det er jo en mestring i seg selv tenker jeg at du selv vet hvor "skoen trykker"

Utifra din egen tråd så "ser" jeg at du er en person som tar initiativ, og det er bra 👌.

Videre i tråden din "Maskinførers store skravletråd" så har jeg fått med meg at du er en person med "galgenhumor" 😂👌.

Så har du omsorg for andre slik jeg "ser" deg ihvertfall. Så da vet du det 👌

Ensomhet kan jeg også kjenne på iblant selv om jeg har barn siden barna mine nå er blitt så store, og skal prøve å realisere seg selv. 

Så da må jo jeg "tre litt tilbake" 😂😂😂

Selv er jeg takknemlig for slike diskusjonsforum som dette der man kan finne "likesinnede" 👌.

Det er veldig hyggelig synes jeg 🥰.

Så "stå på" du Maskinfører, for jeg synes du er herlig 🥰

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (4 timer siden):

Jeg kan forstå at dette kan være veldig sårt for deg 🥰. Sånn helt ærlig så er jo strengt talt dette noe ikke du kan noe for.....

Du har ingen grunn til å skamme deg slik jeg ser det ihvertfall 🥰. Så flott at du kan fortelle om det som er vanskelig for deg.

Det er det ikke "alle" som klarer, så det er jo en mestring i seg selv tenker jeg at du selv vet hvor "skoen trykker"

Utifra din egen tråd så "ser" jeg at du er en person som tar initiativ, og det er bra 👌.

Videre i tråden din "Maskinførers store skravletråd" så har jeg fått med meg at du er en person med "galgenhumor" 😂👌.

Så har du omsorg for andre slik jeg "ser" deg ihvertfall. Så da vet du det 👌

Ensomhet kan jeg også kjenne på iblant selv om jeg har barn siden barna mine nå er blitt så store, og skal prøve å realisere seg selv. 

Så da må jo jeg "tre litt tilbake" 😂😂😂

Selv er jeg takknemlig for slike diskusjonsforum som dette der man kan finne "likesinnede" 👌.

Det er veldig hyggelig synes jeg 🥰.

Så "stå på" du Maskinfører, for jeg synes du er herlig 🥰

Ja det er sårt :( de ville liksom redde meg fra ett liv som er verre enn det er nå søkte oppreisning men dette ble avstått (De hadde ikke gjort noe galt) søstre hadde jeg men ikke nå lengre :( jeg skulle gjerne gitt Pappa barnebarn så hadde han kanskje levd ennå ja det er fint det 🥰 ja når det kommer til familie så vet jeg hvor skoen trykker Pappa ringte opp 10 Desember og jeg spurte skal du dø pappa ? nei jeg tror ikke det svarte han :( ja jeg tar initiativ  🥰 var ikke så gøy og sitte på første benk i kirken uten barn og kone :( ja jeg har omsorg for andre det er snikkert og twist ja er koselig med en familie rundt seg 🥰 Mulig det var Galgenhumor men er sant at jeg presset sammen kista til hun barnevernskjærringa som ødela familien før jeg la jord over og kalte det  og utjevne uønskede effekter når kista en gang  ville gitt etter for jordmassene blir finere plen og man slipper og fylle opp i fremtiden husker fremdeles ansiktet til hun vikar kirketjeneren som var med på sin første begravelse hun var i sjokk over å ha sett liket resten av dagen snakket hun bare om liket hun hadde sette stakkar denne praksisen er det nå slutt på er etikk på kirkegården nå jobber ikke der lengre men i min onkels entreprenørfirma kirkelønna var for dårlig opp mot det jeg tjener nå så :D  ja jeg er også takknemlig for dette forumet kommer du fra Kvinneguiden eller ? 🥰 ja her er vil alle herlige ❤️🥰

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (16 timer siden):

Ja det er sårt :( de ville liksom redde meg fra ett liv som er verre enn det er nå søkte oppreisning men dette ble avstått (De hadde ikke gjort noe galt) søstre hadde jeg men ikke nå lengre :( jeg skulle gjerne gitt Pappa barnebarn så hadde han kanskje levd ennå ja det er fint det 🥰 ja når det kommer til familie så vet jeg hvor skoen trykker Pappa ringte opp 10 Desember og jeg spurte skal du dø pappa ? nei jeg tror ikke det svarte han :( ja jeg tar initiativ  🥰 var ikke så gøy og sitte på første benk i kirken uten barn og kone :( ja jeg har omsorg for andre det er snikkert og twist ja er koselig med en familie rundt seg 🥰 Mulig det var Galgenhumor men er sant at jeg presset sammen kista til hun barnevernskjærringa som ødela familien før jeg la jord over og kalte det  og utjevne uønskede effekter når kista en gang  ville gitt etter for jordmassene blir finere plen og man slipper og fylle opp i fremtiden husker fremdeles ansiktet til hun vikar kirketjeneren som var med på sin første begravelse hun var i sjokk over å ha sett liket resten av dagen snakket hun bare om liket hun hadde sette stakkar denne praksisen er det nå slutt på er etikk på kirkegården nå jobber ikke der lengre men i min onkels entreprenørfirma kirkelønna var for dårlig opp mot det jeg tjener nå så :D  ja jeg er også takknemlig for dette forumet kommer du fra Kvinneguiden eller ? 🥰 ja her er vil alle herlige ❤️🥰

Jeg har jo selvfølgelig ikke vært i din situasjon. Du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår godt at dette har vært sårt og vanskelig for deg. Kan hende du synes det er litt "flåsete" av meg å nevne at "tiden leger alle sår" akkurat nå.....

Håper du kan klare å forsone deg med tankene etterhvert. Mange varme tanker til deg 🥰

Det stemmer at jeg kommer fra Kvinneguiden 👌😀

Jeg liker godt tråden din her inne ihvertfall hvis det er noen trøst 🤷🥰👌.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (5 timer siden):

Jeg har jo selvfølgelig ikke vært i din situasjon. Du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår godt at dette har vært sårt og vanskelig for deg. Kan hende du synes det er litt "flåsete" av meg å nevne at "tiden leger alle sår" akkurat nå.....

Håper du kan klare å forsone deg med tankene etterhvert. Mange varme tanker til deg 🥰

Det stemmer at jeg kommer fra Kvinneguiden 👌😀

Jeg liker godt tråden din her inne ihvertfall hvis det er noen trøst 🤷🥰👌.

Ja det skal du være glad for at du har slippet unna den erfaringen der :) Medfølelse tatt til seg og varmer meg på den 🥰 ja det er veldig sårt neida ingen ord er flåsete ;) joa når jeg blir 70 vil nok alle sårene være leget da er det bare 22 år til jegve ligger i grava og all smerte er over Blir nok enten 78 som pappa 88 som bestefar 89 år som oldefar og eller 92 år som onkelen til pappa 🥰😀

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja det skal du være glad for at du har slippet unna den erfaringen der :) Medfølelse tatt til seg og varmer meg på den 🥰 ja det er veldig sårt neida ingen ord er flåsete ;) joa når jeg blir 70 vil nok alle sårene være leget da er det bare 22 år til jegve ligger i grava og all smerte er over Blir nok enten 78 som pappa 88 som bestefar 89 år som oldefar og eller 92 år som onkelen til pappa 🥰😀

Men du ligger ikke i grava enda.....

Så da må du leva livet 🥳🥳🥳

Du får "ta" en Åge 😂😂😂

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Fin sang det 🥰 :D men om 56 år gjør jeg det :D 🥰

Haha det vet du ikke 😂😂😂.

Forhåpentligvis så er det veldig mange år til 🥰

Livet er til for å leves 🥳🥳🥳

Så lev det mens du kan 🏆

Hold ikke igjen på gode ord 🏆

Hold ikke igjen på gode klemmer eller kyss 🏆

Har man ikke partner så er det lov å klemme og nusse på katten sin 😉

Kjærlighet er kjærlighet enten det er til dyr eller mennesker ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden):

Haha det vet du ikke 😂😂😂.

Forhåpentligvis så er det veldig mange år til 🥰

Livet er til for å leves 🥳🥳🥳

Så lev det mens du kan 🏆

Hold ikke igjen på gode ord 🏆

Hold ikke igjen på gode klemmer eller kyss 🏆

Har man ikke partner så er det lov å klemme og nusse på katten sin 😉

Kjærlighet er kjærlighet enten det er til dyr eller mennesker ❤️

Men jeg føler det på meg 92 år som pappa sa jeg har arvet helsa til onkelen hans onkelen gikk bort av lungebetennelse på sykehjemmet hadde han fått bodd hjemme så ville han blitt over 100 år var ingen feil på den mannen ugift barnløs god og snill han gikk bort i 1998 92 år gammel bibelen kunne han visst sitere uten og se i boken han jobbet hele livet som postmann posten skulle frem uansett vær han brukte spark på vinter,n og motorsykkel om sommeren gammal durkopp motorsykkel også var det vel en Willers postbuksene han gikk i som pensjonist var så råtne at de raknet på nye punkter etterhvert som mamma sydde på dem :D ja livet er til for å leves sant nok ja en lever sånn tålig holder det nei holder aldri igjen gode ord eneste klemmene er her på Diskusjon eller så har jeg ingen å gi klemmer til ja det er lov men de liker det ikke da løper de ene katten Frida oppfører seg som en kanin når jeg prøver og løfte henne hopper unna :D ja kjærlighet er kjærlighet sant det ❤️🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...