Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 28


Anbefalte innlegg

VifteKopp skrev (24 minutter siden):

En ting jeg bet meg merke i etter å ha sett situasjonen på nytt, er at det kun er én Liverpool-spiller som protesterer. Resten spiller videre. Jeg tror det er en sterkt medvirkende årsak til at VAR ikke tar den. 

Det er jo en god ting imo. Alle skal spele til fløyta går. Worst case snapper city ballen og kontrer inn et mål. Søreuropeiske tendenser med swarming av dommer er eg ikkje interessert i, sjøl om det såklart hender det også i PL. 

skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Vel det er klart når de dominerer så stort så oppstår det flere situasjoner, flere situasjoner flere muligheter for feil.

 

Da må du se videoen igjen i sakte fart, det er kanskje ikke straffe, men det er ikke filming heller, collins treffer jo Havertz i låret og han får en rotasjon i stor fart, få som greier å holde seg på bena i et sånt tilfelle. 

Såg den i sakte fart, og det såg soleklart straffe ut, men fann en anna vinkel der kontakten blei synlig. Thats on me. Men ja, eg kan skjønne det ikkje blei dømt filming, sjøl om han omtrent er på vei ned før kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VifteKopp skrev (35 minutter siden):

Tror det fremdeles er poenget. De vet bare ikke hvordan de skal få det til. 

Var bør kunne overprøve dommer ved resultatendrende dommeravgjørelser, de har langt bedre evne til å avgjøre om en stor feil er blitt gjort eller ikke.

 

Alkan skrev (41 minutter siden):

Poenget med VAR var å eliminere mange av de grove dommertabbene, men tilsynelatende har det bare blitt verre.

Jeg har vanskelig for å tro at det er blitt verre, ja faktisk bedre tror nå jeg, men det får statistikken ta seg av.

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (2 minutter siden):

Det er jo en god ting imo. Alle skal spele til fløyta går. Worst case snapper city ballen og kontrer inn et mål. Søreuropeiske tendenser med swarming av dommer er eg ikkje interessert i, sjøl om det såklart hender det også i PL. 

Absolutt, men det reduserer sjansen for at de får straffen de fortjener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...