Gå til innhold

Anmeldelse: Snusmumrikken: Melodien i Mummidalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin anmeldelse! Gleder meg til å prøve dette spillet, da det er sjeldent norske spill er så etterlengtet internasjonalt.

Syns også det er fint å lese artikler på nynorsk. Er ikke mange av de, så det føles som et friskt pust i hverdagen av kjedelig bokmål.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Veldig stilig at de klarte å beholde den visuelle stilen så  bra. Ikke at jeg har store tanker om å skaffe dette spillet, men bare digger at de får til slikt så bra.

 

Forresten så bodde jeg i det store utland i 14 år, hadde aldri nynorsk på skolen og kunne droppe å ta sidefag når jeg var tilbake på VGS, men mystisk nok så forståår jeg nynorsk helt fint. 

Rart det der, eh? 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
mrBytemare skrev:

https://wordify.no/tekstoversetter/fra-nynorsk-til-bokmal

Kunne dere ikke bare implementert en sånn oversetter funksjon? Men men, den gjør jobben bare tungvint.

Ellers....

fin anmeldelse gleder meg til dette :)

Det burde vel snarere kalles norsk til dansk oversettelse. Foreslår at du lærer deg hvordan folk kommuniserer i landet du bor i, i stedet for å be om å få ting oversatt ;)
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Morsomt at et norskutviklet spill ble såpass bra.

Jeg har hele veien tenkt på dette som et typisk barnespill der vanskelighetsgrad og mangel på kompleksitet blir litt kjedelig for ungdom/voksne, men det er kanskje ikke slik?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte det nettopp på Steam. Skal spille det sammen med ungene, men også for å sjekke hvordan det kjører via Proton. Som regel venter jeg til Steam sale men 220kr for å støtte norsk spillutvikler er så lite. Kjøpte Owlboy på salg tidligere denne uken. 

Somber Echoes er på Steam wishlist. 

 

Fungerte som det skulle vært laget for Linux. Bruker Nobara-39

Prøvde med Proton 8 og GE Proton. Testet på Steam Deck OLED, samme opplevelse. Clouds saves mellom enheter. 👍

Endret av Kenhten
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...