oddeh Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Hrafnguth skrev (9 minutter siden): Hva med denne? 😐 Nagletang tror jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april oddeh skrev (2 timer siden): Nagletang tror jeg. maljer 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Hrafnguth skrev (13 timer siden): Og dette? 6-kant? Det er vel en vanlig unbrako-skrutrekker. 1 Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april Takk, alle sammen! Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april Disse lurer jeg på hva brukes til! Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april MAtroxX skrev (12 timer siden): Jeg fant dette, kan det være en slik? https://www.amazon.de/circulor-Klimaanlage-Kamm-Lamellenkamm-Kondensator/dp/B07VC6BDW3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april 38 minutes ago, Hrafnguth said: Disse lurer jeg på hva brukes til! https://www.biltema.no/verktoy/trykkluft/ovrig-trykkluftverktoy/meiselhammer-ah6-2000035434 1 1 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Hrafnguth skrev (På 9.4.2024 den 10:16 PM): Disse lurer jeg på hva brukes til! Som nevnt til lufthammer, de to øverste er vel platekuttere og den nederste en meisel. 1 Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Hrafnguth skrev (På 9.4.2024 den 10:21 PM): Jeg fant dette, kan det være en slik? https://www.amazon.de/circulor-Klimaanlage-Kamm-Lamellenkamm-Kondensator/dp/B07VC6BDW3 Ja men tror Kansje jeg missforsto denne tråden her. Var vell sikkert meningen å vise bilde av noe en selv ikke vet hva er 🫣😅 jaja, får håpe det kommer noe her som ikke er kjent da Unbrako skrujern og innsats stykker til bruk på luftmeisel var ikke veldig fremmed her, for de aller fleste ser jeg Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april MAtroxX skrev (På 12.4.2024 den 10:23 AM): Ja men tror Kansje jeg missforsto denne tråden her. Var vell sikkert meningen å vise bilde av noe en selv ikke vet hva er 🫣😅 jaja, får håpe det kommer noe her som ikke er kjent da Unbrako skrujern og innsats stykker til bruk på luftmeisel var ikke veldig fremmed her, for de aller fleste ser jeg Haha, det blir etter som du selv vil! Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april Hrafnguth skrev (På 8.4.2024 den 6:05 PM): En slags dobbeltang! Hva er formålet med slikt? Denne er det ingen som har fått grepet om ennå! Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april Umbrako-skrutrekkern var artig synes jeg, aldri hadde jeg skjønt det, vandt med at de er rette og strikte! Lurt opplegg Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Hrafnguth skrev (5 minutter siden): Denne er det ingen som har fått grepet om ennå! Slangeklemmeåpner. 1 Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april Habla Møberg skrev (7 minutter siden): Slangeklemmeåpner. Der satt den! 10 poeng til deg, dette har jeg lurt på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå