Gå til innhold

Komplett.no gått fra hektene?

DIYDari

Anbefalte innlegg

Skrevet
vidor skrev (På 31.7.2025 den 16.40):

Det er normalt sett ulike systemer som behandler vanlige bankkort som bruker debit og de som bruker kreditt eller tilhørende systemer som Revolut

Var sikkert bare litt nedetid.

Det har vært slik for meg siden februar. Og på Maxbo også.

PosteMonopolet skrev (På 31.7.2025 den 19.23):

Er de ikke bare å handle i en annen butikk da? Det er lenge siden Komplett var billig og bra.

Ja, absolutt, men det jeg skulle ha var faktisk signifikant billigere på Komplett. Men ja, den forhandleren er en skygge av sitt gamle selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
On 2/14/2024 at 10:57 AM, _R2D2_ said:

Komplett var det naturlige førstevalget for en del år tilbake, men både utvalg, priser og kundeservice har stupt.

Jeg tror man må 15 år tilbake i tid før den påstanden gir mening.

Jeg har prøvd den chatten en rekke ganger. Kanskje bedre hvis den blir stengt permanent. Spesielt hvis den har blitt verre etter at jeg gav opp.

Endret av BadCat
  • Hjerte 1
Skrevet
OC-Freak skrev (På 24.2.2024 den 16.31):

Det er vel heller postnord som tar kontrakter på tap for å få markedsandeler. Om det er en strategi som vil virke i det lange løp vil vise seg. 🙄

PostNord er et resultat av sammenslåing mellom det som tilsvarer Posten i Dankark og Sverige, så du kan regne med de har penger på bok. 

Skrevet
3 hours ago, vidor said:

Det koster utrolig mye å alltid være billigst. Komplett er heller ikke så store at det lønner seg over tid.

Nei, men de er nå gjennomgående såpass mye dyrere enn de fleste andre at deres Club-10%-rabatt-på-èn-vare er nærmest verdiløs fordi alt den gjør er å bringe prisen ned på samme nivå som andre forhandlere allerede er på.

Skrevet
5 minutes ago, Aetius said:

Nei, men de er nå gjennomgående såpass mye dyrere enn de fleste andre at deres Club-10%-rabatt-på-èn-vare er nærmest verdiløs fordi alt den gjør er å bringe prisen ned på samme nivå som andre forhandlere allerede er på.

Jeg brukte min 10% på 3090 kort og sparte noen tusen, tror det var siste gangen jeg handlet der

Skrevet

Komplett gikk jo over på SAP ERP system, og det er *ikke* billig. Det handler vel mest om å få kundene til å tro at noe er billig isolert sett for å lokke frem salg, mens de som gjør ordentlig research sjelden hopper på kroken.

Er nok en grunn til at små effektive bedriften er såpass populære. De har sin kundegruppe de holder happy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...