Gå til innhold

Komplett.no gått fra hektene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheKims skrev (På 29.2.2024 den 11:45 AM):

Sjekker demo seksjonen ganske ofte, og de har ganske nylig lagt ut 7800X3D B-vare til 5030 Kr, mens de skal ha 4589 kr for en helt ny 7800X3D. Det er jo rett og slett lureri.

Eller rett og slett datasystemer som ikke tenker selv?

Den CPUen hadde en prisnedgang i fruar, og garantert en som kjøpe før og returnerte når han så prisen var gått ned. Komplett legger den nok bare inn som B-vare så tar systemet ett fast avslag fra det den var på ordren tipper jeg. Tar man kontakt med komplett så får man garantert den B-varen billigere.

 

Kjøpte selv en stol fra Komplett nå i år, som ikke fungerte for meg, selv om alle tester osv. skrøt av den, og sendte tilbake. Men siden stolene må bygges for å brukes, så er det en stang som ikke fås ut igjen slik at jeg ikke fikk pakket den inn som originalt. Hadde forventet ett krav om lavere kost tilbake. Men fikk igjen 100% inkl. frakten. Har heller ikke sett de la den ut på som demo vare heller, så tipper de bruker den selv.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er nok noe tøffere å drive butikk i dag med det prispresset som er.

Finner først gamle lojale kunder noe annet som er bra, så mister de nok en tidligere god kunde.

La selv igjen en del penger i kjøp fra komplett i sin tid, men det begynner å bli lenge siden jeg handlet der.

I den senere tid har vel mest gått til NetOnNet (som nå Komplett eier) og CDON. Finn.no har stukket av med en del også.

Mye har vel med at kjøpekraften er såpass redusert at folk er litt mer gjennomtenkt på hva og hvor de handler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...