Gå til innhold

Naughty Dog har konseptet klart for The Last of Us Part III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wheeljack skrev:

Har trua. Likte veldig godt part I og om mulig så syntes jeg part II var enda bedre. Spesielt andre gjennomspilling. 

Enig, synes part 2 toppet part 1, men ser mer på det som sammenhengende spill. 2'ern hadde ikke vært like god som det første osv. Denne serien og Rdr2 er for meg toppen av historiefortelling. Holder å spille de en gang, men for et inntrykk de gjør!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe skrev (9 minutter siden):
Wheeljack skrev (19 timer siden):

Har trua. Likte veldig godt part I og om mulig så syntes jeg part II var enda bedre. Spesielt andre gjennomspilling. 

Enig, synes part 2 toppet part 1, men ser mer på det som sammenhengende spill. 2'ern hadde ikke vært like god som det første osv. Denne serien og Rdr2 er for meg toppen av historiefortelling. Holder å spille de en gang, men for et inntrykk de gjør!

Helt klart, 2eren trengte oppbygningen fra 1 for at det ble så bra som det var. Jeg gleder meg veldig til 3 og er spent på retningen de vil velge å gå i.

Lenke til kommentar

Han sier vel bare att han har en histore klar til en Part3\sessong3 men en rød linje gjennom hele serien. Kan jo være mulig det kommer bare som en HBO serie og ikke ett spill, eller til slutt begge deler. Eneste som er sikkert er att det kommer garantert mer fra TLOU universett.

Endret av Paccoo
Lenke til kommentar

Spilte gjennom det første spillet og likte det godt..

Spilte aldri det andre, men ble nysgjerrig på hva ståheien rundt spillet var så jeg sjekka ut historien på youtube.. Selv ble jeg ikke videre imponert og syntes det virker som en nedtur fra det første spillet.

Personlig syntes jeg ikke det var nødvendig med en oppfølger i det hele tatt da slutten på eneren var episk og en flott finale til en historie.

Lenke til kommentar
Wheeljack skrev (På 4.2.2024 den 5:14 PM):

Har trua. Likte veldig godt part I og om mulig så syntes jeg part II var enda bedre. Spesielt andre gjennomspilling. 

Kritikken eg har mot part II er at det gjekk litt treigt når spelet hadde nesten dobbel speletid i forhold til fyrste spelet, og at historia var såpass todelt at det gikk lang tid mellom kvar gong du fekk styre karanterane. For mind del kunne spelet godt vært delt opp i to spel. Når det blir så lang speletid og ventetid fram til du får spele som den karakteren du bryr deg mest om så er det også mykje lettare å falle fra. 

Part I opplevdes som en ein spelefilm med litt gameplay i mellom. Part II opplevdes meir som ein langvarig såpeserie med gameplay. Det tok også for lang tid å bli skikkelig investert i historia, så innen den tid så mistenker eg at mange spelarar falt av. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...