Gå til innhold

Erfaringer fra Temu

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja det er dårlig reklame om TS skal spore av en tråd han selv har laget, så ja det hører nok til i en annen tråd om noen ser seg for å lage en :) 

Jeg synes det henger godt sammen med Temu! De som administrerer og markedsfører Temu har absolutt null respekt for hva vi kan kalle "vestlige regler". De bryr seg ingenting om giftige barneleker, klær og andre produkter som produseres av barnearbeidere som jobber 24/7. Det eneste de bryr seg om er salg, og det eneste de som handler derfra er lave priser! 😉  

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sir skrev (7 minutter siden):

Jeg kjøpte kondomer på Temu. Nå har jeg 16 barn, og det er bare de jeg vet om.

Det fantes en fabrikk i Finnland for noen år siden som produserte gummiartikler, blant annet kondomer og tåtesmokker.

Etter hva jeg jeg har hørt var ikke kvaliteten på alle kondomene like gode, men det er en påstand jeg ikke kan dokumentere! 😉 

Skrevet
trn100 skrev (1 minutt siden):

Det fantes en fabrikk i Finnland for noen år siden som produserte gummiartikler, blant annet kondomer og tåtesmokker.

Etter hva jeg jeg har hørt var ikke kvaliteten på alle kondomene like gode, men det er en påstand jeg ikke kan dokumentere! 😉 

Ja jeg tror jeg har hørt om den fabrikken. Tehdas Räva Pikkasugi het den vel.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg har valget mellom 50  kroner for 1 stk kulelager på Biltema, og 50 kroner for 20 kulelager fra Kina, så vinner desverre Kina. 

De er ikke for noe kritisk, og som sagt, jeg kunne 3D printet de, men når de er så billige så er de hakket bedre. 

Skrevet

Så lenge de kommer fra samme fabrikken og holder kvaliteten så burde det være helt greit. Til prisen kan en vel også tåle å skifte dem ut litt oftere. Problemet er vel helt om en det i praksis blir kulelager vs "kule lager"

Skrevet

Kulelager er noe herk å bytte. Kjøper ikke engang Biltema lager. Med mindre de sitter veldig beleilig plassert. Noe Kina lager ville definetivt aldri kommet i noe jeg eier. 

Skrevet

Tar en med egenkostnad med i beregningen i form av arbeid så lønner deg seg vanligvis raskt å kjøpe kvalitet da arbeidet for blir den dyreste delen av det.

Enkelte er villig til å legge mer jobb i det selv hvis fysiske ting blir billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...