Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Mistanke om økonomisk bedrageri ovenfor Elkjøp og Fjordkraft, gjort av konsulent firmaer, i og med at en har utført en for elendig programmering av webside og app


rijiko

Anbefalte innlegg

Mistanke om økonomisk bedrageri ovenfor Elkjøp og Fjordkraft, gjort av konsulent firmaer, i og med at en  har utført en for elendig programmering av webside og app

 

1. Elkjøp har ikke funket på websiden over 2 år, på 4 forskjellige maskiner, og 3 forskjellige nettlesere. Det er umulig å logge inn, umulig å kjøpe, og har over 2 år blitt tvunget til å bruke telefon for å ta i bruk det jeg opplever som basic funksjonalitet opp mot bestilling.

2. I Fjordkraft er det per i dag, vært slik i flere måneder, umulig å få post faktura; får exception/feil når en oppdater post adresse. En får addressinvoice exception. Befolkningen har over lengre tid blitt forhindret i å få muligheten til å få faktura i post, noe som er brudd på diskriminerings bestemmelse (er ikke alle som har data eller evne til å bruke data)

 

Jeg er klar over at mange av disse feilene skyldes: Bedrifter opplærer folk i bedrift på egenhånd, uten noen formell testing av hvorvidt en forsto noe av kursene, noe som ofte medfører at en gjør denne type programmerings feil i etterkant. Det er svært mange bugs i sider laget av denne type personer, på denne type sider -  i og med at en er ivrig på å bruke folk uten formell utdanning i det en holder på med 

 

Endret av rijiko
Lenke til kommentar
  • rijiko endret tittelen til Mistanke om økonomisk bedrageri ovenfor Elkjøp og Fjordkraft, gjort av konsulent firmaer, i og med at en har utført en for elendig programmering av webside og app
Videoannonse
Annonse
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...