Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Varmblodig du, eller? Jeg klarer ikke sånne temperaturer, jeg sliter med stoffskiftet og takler ikke noe særlig over 25 eller under 0, jeg begynner å bli kald når det kryper under +5.

-22 høres helt jævlig å være ute i uansett bekledning 🥶

Nja, jeg liker bedre å kle på meg enn av. Det værste er når det er for varmt syns jeg. Jeg elsker snø og at alt blir pakket inn i noe hvitt og rent. Og da kommer kulda med. Men jeg ville ikke ha votter og lue på da jeg var liten, så litt varmblodig er jeg vel. Var ute på tur med valpen nå og det gikk veldig bra. Frøs bare litt på nesen og den ene hånda som jeg bruker å gi valpen godbiter med 😊 Det er tørr luft ute og da føles det ikke så altfor kaldt. Men pga vinden var det følt temperatur på -28 nå. Varme og vindtette klær er tingen elsker ull 🥰 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har minus 12 grader her i Bergen nå, og det er iskaldt for å være Bergen. Vi føler at vi fryser ræven av oss begge to.🥶🥶

Ja i Bergen blir det høyere luftfuktighet pga havet, så det kan jeg tenke meg blir kaldt. Varmeflaske er godt å ha da👍🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 minutter siden):

Nja, jeg liker bedre å kle på meg enn av. Det værste er når det er for varmt syns jeg. Jeg elsker snø og at alt blir pakket inn i noe hvitt og rent. Og da kommer kulda med. Men jeg ville ikke ha votter og lue på da jeg var liten, så litt varmblodig er jeg vel. Var ute på tur med valpen nå og det gikk veldig bra. Frøs bare litt på nesen og den ene hånda som jeg bruker å gi valpen godbiter med 😊 Det er tørr luft ute og da føles det ikke så altfor kaldt. Men pga vinden var det følt temperatur på -28 nå. Varme og vindtette klær er tingen elsker ull 🥰 

Ja i Bergen blir det høyere luftfuktighet pga havet, så det kan jeg tenke meg blir kaldt. Varmeflaske er godt å ha da👍🥰

Ja og så er det vind i tillegg til kulden og da fryser Cassidy Tvillingene ekstra.🥶🥶

 

N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Jeg stemmer for å avvikle temperaturer under null :green: 

Støttes av Cassidy Tvillingene.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

 

Trippelure skrev (6 minutter siden):

Neeeeei 😱 Da kan det aldri bli snø 😢😫

Sorry Cassidy Tvillingene er enige med @N-4K0 der. Og det eneste stedet vi vil ha snø er på julekort.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Ja og så er det vind i tillegg til kulden og da fryser Cassidy Tvillingene ekstra.🥶🥶

 

Støttes av Cassidy Tvillingene.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

 

Sorry Cassidy Tvillingene er enige med @N-4K0 der. Og det eneste stedet vi vil ha snø er på julekort.:yes::yes:

Buhuuuh 😢 Vi er ikke Enighetsgjengen når det gjelder vær og temperatur.🥲 Jaja, jeg liker alle årstider jeg da og nesten all slags vær. Men hvis det blir over +27 syns jeg det er altfor varmt, det holder med +24. Og så er det ikke så gøy å ligge ute i telt midt i en tordenstorm 😱

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Buhuuuh 😢 Vi er ikke Enighetsgjengen når det gjelder vær og temperatur.🥲 Jaja, jeg liker alle årstider jeg da og nesten all slags vær. Men hvis det blir over +27 syns jeg det er altfor varmt, det holder med +24. Og så er det ikke så gøy å ligge ute i telt midt i en tordenstorm 😱

Cassidy Tvillingene liker ikke snø, for i Bergen har vi ikke snø som ligger. Vi har snø, sludd, hagl og regn om hverandre og så fryser det på og blir et holkeføre uten like.:yes::yes:

Endret av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (52 minutter siden):

Ja, har vært ute på tur nå. Valpen koste seg og jeg var bare litt kald på nesa 🐶🥰 Ull er gull 🤩🥰

Ja, jeg har med ullklær, reinsdyrskinn, tarp og jervenduk på tur. Øks og sag til ved så jeg kan lage et kjempebål som kalles nying. Masse te/kaffe og god mat, og litt JÄGERMEISTER-dram 😋 Da blir det god tur i skogen 🤩🐶🥰

Ja men det var jo bra da 🐶🥰 ja ull er gull 🤩🥰 ja men da er du godt rustet for tur ja god mat og god drikke hører med på tur 😊🤩🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker ikke snø, for i Bergen har vi ikke snø som ligger. Vi har snø, sludd, hagl og regn om hverandre og så fryser det på og blir et holkeføre uten like.:yes::yes:

Ja, jeg har vært i Bergen mange ganger, så jeg vet at 'Det æsje no bra der om vintåren'. Det er trist 🥲 Det er mye bedre når det er noen minus, litt tørt og masse snø 🥰

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja men det var jo bra da 🐶🥰 ja ull er gull 🤩🥰 ja men da er du godt rustet for tur ja god mat og god drikke hører med på tur 😊🤩🐶🥰

Ja, jeg elsker god mat og god drikke🥰 Det gjør tur ute veldig hyggelig når man kan kose seg max 🐶🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg har vært i Bergen mange ganger, så jeg vet at 'Det æsje no bra der om vintåren'. Det er trist 🥲 Det er mye bedre når det er noen minus, litt tørt og masse snø 🥰

Cassidy Tvillingene synes at snøen er fin å gå på så lenge det er minusgrader, men med en gang det blir plussgrader da blir snøen sleip og glatt å gå på.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at snøen er fin å gå på så lenge det er minusgrader, men med en gang det blir plussgrader da blir snøen sleip og glatt å gå på.:yes::yes:

Ja, enig i det. Men hvis det er masse snø, og sånn 0 eller +1, så blir snøen kram og da kan man bygge alt mulig med den. Det liker jeg 😃 nå er verandaen min full av snø og når det blir så varmt, skal jeg bygge noe fint av den. Kan hende jeg har nok snø til å bygge en snøhule på verandaen. Ihvertfall masse snølykter 😍 Tror valpen min hadde likt å få seg en egen liten snøhule 🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja, enig i det. Men hvis det er masse snø, og sånn 0 eller +1, så blir snøen kram og da kan man bygge alt mulig med den. Det liker jeg 😃 nå er verandaen min full av snø og når det blir så varmt, skal jeg bygge noe fint av den. Kan hende jeg har nok snø til å bygge en snøhule på verandaen. Ihvertfall masse snølykter 😍 Tror valpen min hadde likt å få seg en egen liten snøhule 🐶🥰

Cassidy Tvillingene har ikke snø her i Bergen nå, vi har bare tørrfrost.:yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...