Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet, vi bor i en skog siden huset vårt ligger i skogen. Så vi vet hvor jævlig irriterende flotten er om sommeren.:yes::yes:

Dere må være glad dere ikke har hjortelusfluer også. Skogen hos meg kryr av det om høsten og de er også skikkelig ekle.

Uff nå ble det mye skummel og ekkel prat her og jeg må gå og sove 🤤 Håper jeg ikke får mareritt, hehe 🤞 Takk for i dag og god natta! Håper dere får en hyggelig natt og sover godt og drømmer flott når dere legger dere utpå morrakvisten en gang 😴🍀❤️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Uff nå ble det mye skummel og ekkel prat her og jeg må gå og sove 🤤 Håper jeg ikke får mareritt, hehe 🤞 Takk for i dag og god natta! Håper dere får en hyggelig natt og sover godt og drømmer flott når dere legger dere utpå morrakvisten en gang 😴🍀❤️🐶🥰

Natta! Gi vofsen nattakos fra meg 🥰🐶

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har aldri prøvd Badstu, vi liker ikke sterk sol om sommeren heller. For siden vi er rødhårede og har melkehvit hud, så ser vi fort ut som to kokte hummere i huden om sommeren.🦞🦞

Har sterk sol her vær dag 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Dere må være glad dere ikke har hjortelusfluer også. Skogen hos meg kryr av det om høsten og de er også skikkelig ekle.

Uff nå ble det mye skummel og ekkel prat her og jeg må gå og sove 🤤 Håper jeg ikke får mareritt, hehe 🤞 Takk for i dag og god natta! Håper dere får en hyggelig natt og sover godt og drømmer flott når dere legger dere utpå morrakvisten en gang 😴🍀❤️🐶🥰

Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt både deg og valpen din vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt både deg og valpen din vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

Tusen❤️takk 🐶🥰

 

N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Aner ikke hva de heter, de er i hvertfall millimeterstore og svarte, bittesmå jævler.

Det er hærmygg. De stikker ikke, men de spiser opp røttene på planter så de kan bli skadet og dø. 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at det er irriterende innsekter vi.:yes::yes:

 

Trippelure skrev (3 minutter siden):

Tusen❤️takk 🐶🥰

 

Det er hærmygg. De stikker ikke, men de spiser opp røttene på planter så de kan bli skadet og dø. 

Cassidy Tvillingene håper at dere sover godt og drømmer søtt både du og valpen.🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (45 minutter siden):

Dere må være glad dere ikke har hjortelusfluer også. Skogen hos meg kryr av det om høsten og de er også skikkelig ekle.

Uff nå ble det mye skummel og ekkel prat her og jeg må gå og sove 🤤 Håper jeg ikke får mareritt, hehe 🤞 Takk for i dag og god natta! Håper dere får en hyggelig natt og sover godt og drømmer flott når dere legger dere utpå morrakvisten en gang 😴🍀❤️🐶🥰

Håper både du og valpen får sove godt 😊🐶😴😴

Snakkes i morgen 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene håper at du også for sove godt når du skal legge deg @Entern😴😴💤💤🥱🥱

Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ blir nok ganske snart nå, klokka er mange 🥱 håper dere og får sove godt når dere skal sove 😴😴😊😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...