Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er søtt vi.🥰🥰

Ja han sjarmerer alle i senk 🤣 I dag møtte vi en mann da vi var på tur og han sa at valpen min er veeeeldig søt 🐶🥰 Alle damene pleier å si: 'Å herreguuuud så pen han er' 🤣🤣🤣🐶🥰

Endret av Trippelure
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja han sjarmerer alle i senk 🤣 I dag møtte vi en mann da vi var på tur og sa at valpen min er veeeeldig søt 🐶🥰 Alle damene pleier å si: 'Å herreguuuud så pen han er' 🤣🤣🤣🐶🥰

Cassidy Tvillingene forstår at den lille valpen er en skikkelig stor sjarmør vi.🥰🥰🐶🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene forstår at den lille valpen er en skikkelig stor sjarmør vi.🥰🥰🐶🐶

Ja, det blir nesten for mye av det gode, jeg må passe på at han ikke blir bortskjemt og overlegen 🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som dere har det skikkelig morsomt koselig og fint sammen du og valpen.🥰🥰🐶🐶

Ja, det har vi. Det blir kosligere og kosligere etterhvert som han blir større 🥰 Men snart når han puberteten og da blir han kanskje værre enn værst en liten stund, før han blir bedre enn best 🐶😍🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja, det har vi. Det blir kosligere og kosligere etterhvert som han blir større 🥰 Men snart når han puberteten og da blir han kanskje værre enn værst en liten stund, før han blir bedre enn best 🐶😍🥰

Cassidy Tvillingene forstår, og nå har vi brukt opp likes kvoten vår igjen.🤣🤣🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰

Sånn nå har jeg digget 💙 dere masse 🤣🥰 Nå må jeg sove 🤤😴 Håper dere får en fin natt og sove godt og drømme flott når dere skal legge dere 🍀🍀😴😴  Nattaklemmer fra valpen og meg 🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Sånn nå har jeg digget 💙 dere masse 🤣🥰 Nå må jeg sove 🤤😴 Håper dere får en fin natt og sove godt og drømme flott når dere skal legge dere 🍀🍀😴😴  Nattaklemmer fra valpen og meg 🐶🥰

Cassidy Tvillingene ønsker både deg og valpen en God Natt, vi @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

Lenke til kommentar

Hei hei alle. Fint å høre dere med dyrene tar fint vare på dyrene. Vi fikk aldri lov til å ha dyr hjemme, og det syns jeg var litt dumt, jeg tror det er litt viktig å la barn lære å ta vare på dyr, fordi dyr trenger av og til et hjem tror jeg, og da er det fint at folk har lært hvordan de skal ta vare på dyrene 😔.

Har våknet midt på natten jeg med kjedelige tanker om noen dumme folk som ikke var så kjekke på jobb og sånt. Så nå sitter jeg her med pc-en midt på natten og forsøker få bort de plagsomme tankene. Ja sånn er det av og til. 😔 God natt videre alle  🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Delvis skrev (16 minutter siden):

Hei hei alle. Fint å høre dere med dyrene tar fint vare på dyrene. Vi fikk aldri lov til å ha dyr hjemme, og det syns jeg var litt dumt, jeg tror det er litt viktig å la barn lære å ta vare på dyr, fordi dyr trenger av og til et hjem tror jeg, og da er det fint at folk har lært hvordan de skal ta vare på dyrene 😔.

Har våknet midt på natten jeg med kjedelige tanker om noen dumme folk som ikke var så kjekke på jobb og sånt. Så nå sitter jeg her med pc-en midt på natten og forsøker få bort de plagsomme tankene. Ja sånn er det av og til. 😔 God natt videre alle  🙂

Cassidy Tvillingene håper at du har det bra nå, og vi vil ønske deg en Godnatt @Delvis🥰🥰😴😴💤💤🥱🥱

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...