Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden):

Cassidy Tvillingene håper at dere sover godt og drømmer søtt både du og valpen.🐶🐶🥰🥰

 

Entern skrev (12 timer siden):

Håper både du og valpen får sove godt 😊🐶😴😴

Snakkes i morgen 😊

Tusen❤️takk alle sammen 🥰 Vi har sovet godt og lenge med mange fine drømmer 🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (8 timer siden):

God lørdag i tråden, spesielt god lørdag til katter og hunder :) 

Tusen❤️takk fra valpen min🐶 Han koser seg og sover masse om dagen. Tror det er fordi han vokser så mye og mister masse tenner, det er nok slitsomt 😅 Men han koste seg ute på morgentur i -28 🤣 Vi ønsker deg en god lørdag tilbake @N-4K0 🍀🐶🥰

Entern skrev (4 timer siden):

God lørdag alle sammen :) 

God lørdag @Entern, håper du har en fin dag 🍀🐶🥰

God lørdag til @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @MR SPEED @Sviskepott og alle andre som leser i tråden, håper alle finner noe å kose seg med i kulda 🍀🐶🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (42 minutter siden):

 

Tusen❤️takk alle sammen 🥰 Vi har sovet godt og lenge med mange fine drømmer 🐶🥰

Godt å høre 🐶😊🧡

Trippelure skrev (35 minutter siden):

Tusen❤️takk fra valpen min🐶 Han koser seg og sover masse om dagen. Tror det er fordi han vokser så mye og mister masse tenner, det er nok slitsomt 😅 Men han koste seg ute på morgentur i -28 🤣 Vi ønsker deg en god lørdag tilbake @N-4K0 🍀🐶🥰

God lørdag @Entern, håper du har en fin dag 🍀🐶🥰

God lørdag til @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @MR SPEED @Sviskepott og alle andre som leser i tråden, håper alle finner noe å kose seg med i kulda 🍀🐶🥰

Takk 🧡 bra valpen koser seg tross kulda 🐶🧡

Jeg har vært på biblioteket en tur, kom igang med tegning som kan bli bra 😊👍

Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Godt å høre 🐶😊🧡

Takk 🧡 bra valpen koser seg tross kulda 🐶🧡

Jeg har vært på biblioteket en tur, kom igang med tegning som kan bli bra 😊👍

Så kult at du har vært ute en tur og tegner 😊 Fikk du lånt en fin bok eller to? 

Ja han er halvt husky og det merkes på endel av preferansene hans, og at han innimellom gir totalt faan i hva jeg sier 🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Så kult at du har vært ute en tur og tegner 😊 Fikk du lånt en fin bok eller to? 

Ja han er halvt husky og det merkes på endel av preferansene hans, og at han innimellom gir totalt faan i hva jeg sier 🤣🐶🥰

Jeg låner aldri lenger men sitter mest og blar i kunst- og arkitekturbøker, osv 😊

Flott hund 🐶😊🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (57 minutter siden):

Jeg låner aldri lenger men sitter mest og blar i kunst- og arkitekturbøker, osv 😊

Flott hund 🐶😊🧡

Skjønner det, jeg gjør det samme når jeg er innom biblioteket. Jeg leser jo mye på nettet og så har jeg altfor mange bøker hjemme som jeg ikke har lest enda, såehhh ☺️

Ja, jeg digger han mer og mer 🥰 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 timer siden):

Tusen❤️takk fra valpen min🐶 Han koser seg og sover masse om dagen. Tror det er fordi han vokser så mye og mister masse tenner, det er nok slitsomt 😅 Men han koste seg ute på morgentur i -28 🤣 Vi ønsker deg en god lørdag tilbake @N-4K0 🍀🐶🥰

God lørdag @Entern, håper du har en fin dag 🍀🐶🥰

God lørdag til @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @MR SPEED @Sviskepott og alle andre som leser i tråden, håper alle finner noe å kose seg med i kulda 🍀🐶🥰

God Lørdags kveld fint og høre at det går bra med valpen tross kulda 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

God Lørdags kveld fint og høre at det går bra med valpen tross kulda 🐶🥰

God lørdagskveld til deg og kattene dine 😻😻🥰  Hvordan går det med de i kulda? Må de ut på do eller har du kasse til de inne? Håper du har det så bra som mulig, tross omstendighetene 🍀 Mange gode hilsner fra valpen min og meg 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...