Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (27 minutter siden):

Det var godt å høre 💙🐶🥰  Nå er det -22 hos meg, og valpen og jeg må snart ut på kveldstur. Tror ikke den turen blir kjempelang akkurat 🤣🐶🥰 vi hilser tilbake og håper du koser deg med en cognac 🍀😻😻😊

Ja det var det 😀 ja -19 hos meg fremdeles off får gi valpen ett par sokker nei den blir nok ikke lang glad jeg ikke har hund selv om det er koselig 😀😻🐶 ja det skal jeg 🐶😻😀🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja det var det 😀 ja -19 hos meg fremdeles off får gi valpen ett par sokker nei den blir nok ikke lang glad jeg ikke har hund selv om det er koselig 😀😻🐶 ja det skal jeg 🐶😻😀🥰

Han er halvt sibirsk husky og elsker snø og vil helst ligge der hvor det er kaldt 🐶😎🤣 Tror ikke han bryr seg stort om at det er -22 (nå er følt temperatur -28 pga vinden) Lenge siden jeg har vært ute i så kaldt vær, men jeg sover jo ute i skogen på vinteren også, så jeg tror jeg skal klare denne helgen 😎 Finns ikke dårlig vær, bare dårlig klær??🤪🫡

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Han er halvt sibirsk husky og elsker snø og vil helst ligge der hvor det er kaldt 🐶😎🤣 Tror ikke han bryr seg stort om at det er -22 (nå er følt temperatur -28 pga vinden) Lenge siden jeg har vært ute i så kaldt vær, men jeg sover jo ute i skogen på vinteren også, så jeg tror jeg skal klare denne helgen 😎 Finns ikke dårlig vær, bare dårlig klær??🤪🫡

Han er så tøff ja fine hunder det 🐶😀🐶 så kaldt det er ☹️☹️ ja sikkert fin og bo i skogen nå da 🐶🐶😻😻 stemmer det med vær og klær 🐶😻😀 bor liksom i Nord-Norge du eller ? 😻😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Han er så tøff ja fine hunder det 🐶😀🐶 så kaldt det er ☹️☹️ ja sikkert fin og bo i skogen nå da 🐶🐶😻😻 stemmer det med vær og klær 🐶😻😀 bor liksom i Nord-Norge du eller ? 😻😻

Nei, jeg bor på Østlandet😊 Neste uke når den værste kulda har gitt seg, så skal jeg ut i skogen og bygge en snøhuleborg og så skal vi sover der 🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg bor på Østlandet😊 Neste uke når den værste kulda har gitt seg, så skal jeg ut i skogen og bygge en snøhuleborg og så skal vi sover der 🐶🥰

Du bor  på Østlandet ja jeg også 😀  det høres virkelig koselig ut 🐶🥰 får håpe kulda gir seg brrrr må med masse godt og varmt da gjerne noe som varmer innvendig også 🐶🥰😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (40 minutter siden):

Du bor  på Østlandet ja jeg også 😀  det høres virkelig koselig ut 🐶🥰 får håpe kulda gir seg brrrr må med masse godt og varmt da gjerne noe som varmer innvendig også 🐶🥰😻

Ja, har vært ute på tur nå. Valpen koste seg og jeg var bare litt kald på nesa 🐶🥰 Ull er gull 🤩🥰

Ja, jeg har med ullklær, reinsdyrskinn, tarp og jervenduk på tur. Øks og sag til ved så jeg kan lage et kjempebål som kalles nying. Masse te/kaffe og god mat, og litt JÄGERMEISTER-dram 😋 Da blir det god tur i skogen 🤩🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Han er halvt sibirsk husky og elsker snø og vil helst ligge der hvor det er kaldt 🐶😎🤣 Tror ikke han bryr seg stort om at det er -22 (nå er følt temperatur -28 pga vinden) Lenge siden jeg har vært ute i så kaldt vær, men jeg sover jo ute i skogen på vinteren også, så jeg tror jeg skal klare denne helgen 😎 Finns ikke dårlig vær, bare dårlig klær??🤪🫡

Varmblodig du, eller? Jeg klarer ikke sånne temperaturer, jeg sliter med stoffskiftet og takler ikke noe særlig over 25 eller under 0, jeg begynner å bli kald når det kryper under +5.

-22 høres helt jævlig å være ute i uansett bekledning 🥶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Varmblodig du, eller? Jeg klarer ikke sånne temperaturer, jeg sliter med stoffskiftet og takler ikke noe særlig over 25 eller under 0, jeg begynner å bli kald når det kryper under +5.

-22 høres helt jævlig å være ute i uansett bekledning 🥶

Cassidy Tvillingene har minus 12 grader her i Bergen nå, og det er iskaldt for å være Bergen. Vi føler at vi fryser ræven av oss begge to.🥶🥶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...