Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene vet, men vi synes at det er litt frustrerende å gå tom for likes. Så vi har tenkt å begrense likes bruken vår til tråden Hvilken sang hører du på nå. Og på bilder og på videoer.:yes::yes:

Liker det 💙

Jeg postet nettopp en veldig kul låt i Hvilken sang hører du på nå 😎

Kan kalla mig för idioooooot

Det har jag ingenting emot

Jag är en idiot

Mer än så kan ingen bli! 

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene skal sjekke den tråden rundt midnatt, for da kan vi gi likes igjen.🥰🥰

Laik💙 Laik💙 🐶🥰

MR SPEED skrev (11 minutter siden):

Nå sløsa jeg å 🤪😝😜❤️❤️

Jeg Laiker💙 at du sløser med laiks💙 😎🤟🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Vi takker og hilser tilbake 😊😻😻❤️🐶🥰 

Bruker hendene da, de er jo også en del av kroppen 😁 Hos meg er det -20, men det føles som -25 pga vinden. Var nettopp ute en tur med valpen, og han syns det er helt grei temperatur ute 🤣

Vi håper du har en god fredag og koser deg med kattene 🍀😻😻

Jeg har brukt opp alle likes igjen 😔

Ja de er jo det men :D ja er -19 hos meg nå var smart når jeg kom hjem fra jibben og satte brusen i snøen nå er den bånnfrøsen ja vi koser oss spist middag snart en Cognac hils valpen kos dere 😊😻😻❤️🐶🥰 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Hvordan går det med deg @Maskinfører? Får du spist mat og passet litt på deg selv oppi sorgen? Vi tenker på deg og pusekattene 🐶🥰

Ja får det Pusene har spist Latz kjøttmeny og jeg har kjøpt ferdig potetmos fra Kiwi og gilde røkt kjøttpølse med sennep ketchup og sprøløk Cognac til dessert ja tenker på dere også 🐶🥰

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja de er jo det men :D ja er -19 hos meg nå var smart når jeg kom hjem fra jibben og satte brusen i snøen nå er den bånnfrøsen ja vi koser oss spist middag snart en Cognac hils valpen kos dere 😊😻😻❤️🐶🥰 

Det var godt å høre 💙🐶🥰  Nå er det -22 hos meg, og valpen og jeg må snart ut på kveldstur. Tror ikke den turen blir kjempelang akkurat 🤣🐶🥰 vi hilser tilbake og håper du koser deg med en cognac 🍀😻😻😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja får det Pusene har spist Latz kjøttmeny og jeg har kjøpt ferdig potetmos fra Kiwi og gilde røkt kjøttpølse med sennep ketchup og sprøløk Cognac til dessert ja tenker på dere også 🐶🥰

Det hørtes bra ut, jeg laiker💙 det 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...