Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (36 minutter siden):

Buhuuuh 😢 Vi er ikke Enighetsgjengen når det gjelder vær og temperatur.🥲 Jaja, jeg liker alle årstider jeg da og nesten all slags vær. Men hvis det blir over +27 syns jeg det er altfor varmt, det holder med +24. Og så er det ikke så gøy å ligge ute i telt midt i en tordenstorm 😱

Akkurat der er vi enige, +24 holder i bøttevis, spesielt +24 i skyggen.

Men greit, vi kan avvikle alt under -10 sånn at Tripp får sin snø og vofsen får sin huskykulde, til en viss grad 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Akkurat der er vi enige, +24 holder i bøttevis, spesielt +24 i skyggen.

Men greit, vi kan avvikle alt under -10 sånn at Tripp får sin snø og vofsen får sin huskykulde, til en viss grad 🥰

🐶🥰 Jeg liker at vi har variasjoner og årstider. Hadde blitt kjedelig med det samme været hele tiden. Og når det er kalt ute kan man kose seg med vedfyring og kakao 😋

Lenke til kommentar

Maks -10 og +24 er det jeg kan strekke meg til i begge ender, men selv foretrekker jeg +8 til +20.

Trippelure skrev (1 minutt siden):

🐶🥰 Jeg liker at vi har variasjoner og årstider. Hadde blitt kjedelig med det samme været hele tiden. Og når det er kalt ute kan man kose seg med vedfyring og kakao 😋

Variasjon er en god ting, for all del, men store variasjoner i temperatur er det ikke alle som takler, det er problemet.

Jeg kunne aldri bodd langt fra kysten med vintertemperaturer nedi det du har akkurat nå, jeg har nesten konstant kalde fingre når det er minusgrader, tom. når jeg er i et varmt rom kan jeg bli kald på fingrene.

Jeg er ikke skrudd sammen sånn som jeg skulle vært, skulle gjerne sendt inn reklamasjon :p 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Maks -10 og +24 er det jeg kan strekke meg til i begge ender, men selv foretrekker jeg +8 til +20.

Variasjon er en god ting, for all del, men store variasjoner i temperatur er det ikke alle som takler, det er problemet.

Jeg kunne aldri bodd langt fra kysten med vintertemperaturer nedi det du har akkurat nå, jeg har nesten konstant kalde fingre når det er minusgrader, tom. når jeg er i et varmt rom kan jeg bli kald på fingrene.

Jeg er ikke skrudd sammen sånn som jeg skulle vært, skulle gjerne sendt inn reklamasjon :p 

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at tropevarme er verre enn sprengkulde for oss.:yes::yes:

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 minutter siden):

Maks -10 og +24 er det jeg kan strekke meg til i begge ender, men selv foretrekker jeg +8 til +20.

Variasjon er en god ting, for all del, men store variasjoner i temperatur er det ikke alle som takler, det er problemet.

Jeg kunne aldri bodd langt fra kysten med vintertemperaturer nedi det du har akkurat nå, jeg har nesten konstant kalde fingre når det er minusgrader, tom. når jeg er i et varmt rom kan jeg bli kald på fingrene.

Jeg er ikke skrudd sammen sånn som jeg skulle vært, skulle gjerne sendt inn reklamasjon :p 

Ja, jeg syns det er trist at mange har det sånn og sliter med helsa! Og mange med aspergers har problemer med temperaturregulering. Jeg er ofte for varm om vinteren og noen ganger fryser jeg om sommeren. Eller at jeg plutselig er altfor varm bare jeg beveger meg litt. Det er ganske slitsomt til tider syns jeg, og jeg er jo ikke så altfor mye plaget av det. Så føler med deg der 😊 Du er skrudd sammen som deg selv, kjedelig om alle skulle vært skrudd sammen likt 🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har våren som vår favorittårstid.🥰🥰

Ja jeg elsker våren også 😍 da begynner aløe fuglene å synge igjen og blomstene kommer og det er lettere å gå i skogen uten masse tunge klær og vinteroppakning. 

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at tropevarme er verre enn sprengkulde for oss.:yes::yes:

Der er vi helt enige om noe 👍😎

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg syns det er trist at mange har det sånn og sliter med helsa! Og mange med aspergers har problemer med temperaturregulering. Jeg er ofte for varm om vinteren og noen ganger fryser jeg om sommeren. Eller at jeg plutselig er altfor varm bare jeg beveger meg litt. Det er ganske slitsomt til tider syns jeg, og jeg er jo ikke så altfor mye plaget av det. Så føler med deg der 😊 Du er skrudd sammen som deg selv, kjedelig om alle skulle vært skrudd sammen likt 🥰

Jeg aner ikke om Aspergers er grunnen, såvidt jeg vet er det stoffskiftet, men jeg får bare være som jeg er når jeg ikke ble som jeg skulle :p 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Elsker The Beatles og den konserten 🤩😍 

Det gjør Cassidy Tvillingene også.💖💖💖💖

 

Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja jeg elsker våren også 😍 da begynner aløe fuglene å synge igjen og blomstene kommer og det er lettere å gå i skogen uten masse tunge klær og vinteroppakning. 

 

Der er vi helt enige om noe 👍😎

Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre. For når det er sprengkulde kan vi alltid kle på oss mer, men ved tropevarme er det ingenting som hjelper.😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (8 minutter siden):

Jeg aner ikke om Aspergers er grunnen, såvidt jeg vet er det stoffskiftet, men jeg får bare være som jeg er når jeg ikke ble som jeg skulle :p 

Jo du ble jo som du skulle du da, du ble deg selv! 🤩😎😁🥰 Alle er unike og seg selv mener jeg da. Ikke noe feil å ha aspergers akkurat 😃

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Det gjør Cassidy Tvillingene også.💖💖💖💖

 

Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre. For når det er sprengkulde kan vi alltid kle på oss mer, men ved tropevarme er det ingenting som hjelper.😊😊☺️☺️

Ja, det er akkurat det som er problemet med for varmt. Og så er det kjipt å gå i +30 med nesten 30kg på ryggen når man er ute på tur. Jeg har gjort det noen ganger 🥴😵 Når man går med sekk om vinteren blir man varm og trenger ikke så mye klær. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...