GÃ¥ til innhold

Fly med Qatar Airwsys


Anbefalte innlegg

Hei 🙂 

Ser ut til at jeg skal bestille en reise med Qatar Airways for første gang. Jeg har gått gjennom hele bestillingsprosessen og fått mange ulike valg, men ingen valg om mat.

Noen som vet om dette er inkludert som standard slik at det ikke kommer opp som valg i det hele tatt? Slik var det i hvert fall for bagasje.

Reise til Bali for øvrig.

Takker for tilbakemelding 🙂 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned qatar appen eller gå på nettsiden, manage booking, så kan du velge mat, om du vil ha noe annet enn standard. Ofte tilbyr qatar 3, minimum 2 forskjellige retter, hvor en normalt sett er vegetar. Men det er ingen garanti for at de ikke går tomme for en rett, med mindre man forhåndsbestiller, da skal man få det man har bestilt.

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (10 minutter siden):

Last ned qatar appen eller gå på nettsiden, manage booking, så kan du velge mat, om du vil ha noe annet enn standard. Ofte tilbyr qatar 3, minimum 2 forskjellige retter, hvor en normalt sett er vegetar. Men det er ingen garanti for at de ikke går tomme for en rett, med mindre man forhåndsbestiller, da skal man få det man har bestilt.

Takk.

Har appen og er klar for betaling. Forstår jeg riktig at mat er inkludert og at man velger dette etter bestillingen er gjort?

Lenke til kommentar
paatur skrev (16 minutter siden):

Du kan logge inn og velge mat etter du har booka. Drikke er også inkludert så mye du vil, alkohol,brus, kaffe etc.

Maten med Qatar har desverre blitt dårligere siste åra med Qatar

Bruker Qatar Airways ofte ( gull/platinum Kort siste 7 åra)

Ja så det.

En av de jeg følger på youtube (Josh Cahill) ble bannet fra å fly med qatar fordi han la ut negative opplevelser med flyturen. Han nektet også å ta imot bestikkelser for å fjerne den negative videoen.

Likevel så er nok qatar over snittet kvalitetsmessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
robertaas skrev (20 minutter siden):

Kvinner kan få seg en overfraskelse om de flyr med Qatar. Etter denne hendelsen har selskapet falt i unåde hos luftfartsmyndighetene i Australia og får ikke åpne flere ruter.

https://www.theguardian.com/australia-news/2023/oct/12/australian-women-suing-qatar-airways-over-invasive-body-searches-criticise-disappointing-senate-report

Hmmm... Virker som at det er litt rot med Qatar Airways. Synd, for det er jo ikke så lett å boikotte helt heller når de opererer mange ruter som går til østen. Andre selskaper jeg burde vurdere for reise til Bali? Har kikket på Emirates, men det var veldig mye dyrere. Turkish Airlines?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...