Gå til innhold

Norske motorsport utøvere i Norge og utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haugers problemer fortsetter. Etter en kaotisk førsterunde hvor han kom seg unna en kræsj, så pitter han med motorproblemer. Skal det bli enda en sånn sesong...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller er nettaviser/media veldig dårlige med spoilere i f1 og f2? 

Må jo holde seg unna alt for å ikke miste spenningen før men har tid til å se det selv. 🙁

• Evil-Duck endret tittelen til Formel 2
Skrevet (endret)
MartinF skrev (4 timer siden):

Du kan ikke forvente at media skal unngå spoilere på et live sportsarrangement.

Dette skulle vært mulig å aktivere i innstillinger når man har en profil, abonnement hos de store nettavisene. Det er så mye de spoiler. Enkel innstilling på profilen: Aktiver/deaktiver nyhetssaker om f.eks. F1, UFC, premier league, Farmen, The Voice. 

Endret av OddZen
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

F2 skal være inkludert ja, var ihvertfall det i fjor.

--

Dennis viser i dag igjen hvorfor han ikke kommer til å ende opp i F1. Hvordan klarer du å kjøre ut fra front der? Fyren er sikkert jævlig skuffa, men det der var regelrett elendig. 

Skrevet
untouch4ble skrev (1 time siden):

Jeg får ikke til å se F2 innhold på F1TV, er det hos meg feilen ligger? Eller er F1TV subscription bare for F1 og ikke F2?

F2 er med, intet problem her.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Første fører som skal kjøre 1 av 2 pålagte Rookie-trening pr. lag er bekreftet. Mercedes-AMG Junior Frederik Vesti fra Danmark, som nå er runner-up i årets Formel 2-sesong, skal kjøre George Russell's bil under Mexico City Grand Prix' FP1
Alle konstruktører må kjøre en rookie-fører i 2 Fri-treninger i løpet av sesongen.
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Kjipt, men dessverre har ikke Dennis klart å lever i F2 så egentlig ikke så veldig uventet. Vi får se hva han får til neste år, tipper nok det blir siste sjansen han har før drømmen om en nordmann i F1 faller sammen for denne gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...