Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tussi skrev (6 minutter siden):

Tusdi ligger og promper i køya. Har ikke @Maskinførerdet bra ikveld?

Å ligge å prompe i køya høres hyggelig ut 🤣🤣🤣

Jeg har sett et par episoder av påskens Shetland sesong og nå skal jeg slappe av med moro tv og kanskje musikk og tegne et par tre timer eller til jeg blir stuptrøtt 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Tusen takk 😊😻😻sånna 82 år gamle tanter er ikke mye og spare på :( 

Vær så god 😊😻😻

Jeg er ganske heldig med mine gamle tanter alt tatt i betraktning 😅😀 de er ålreite damer 😊 

Men den generasjonen forsvinner mer og mer, av fatterns 7 søsken er 3 igjen. Men det er jo sånn det går selvfølgelig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Tusen takk ❤️❤️

♥️♥️

 

Entern skrev (5 minutter siden):

Å ligge å prompe i køya høres hyggelig ut 🤣🤣🤣

Jeg har sett et par episoder av påskens Shetland sesong og nå skal jeg slappe av med moro tv og kanskje musikk og tegne et par tre timer eller til jeg blir stuptrøtt 😀

🤣🤣👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (4 minutter siden):

Jeg må bli litt varm i trøya her inne først 😅 uffda, @Maskinfører er en super fyr som fortjener 10 000 klemmer ❤❤❤❤

Du må det ja :D ja prøvde og invitere med tante ut en tur på kirkegården i morgen og det ble bare rot og sånn jeg slang på mobilen så gidder ikke og ha noe mere med henne å gjøre hun sier jeg sitter også ofte alene på kveldene neida i går var hun hos datter nr 1 og idag datter nr 2 bare rot med henne pappa sa jeg kunne feire jul med henne når han gikk bort men det kunne jeg ikke :( juleaften satt jeg alene så er tydeligvis ingen som bryr seg ❤️❤️❤️  ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Du må det ja :D ja prøvde og invitere med tante ut en tur på kirkegården i morgen og det ble bare rot og sånn jeg slang på mobilen så gidder ikke og ha noe mere med henne å gjøre hun sier jeg sitter også ofte alene på kveldene neida i går var hun hos datter nr 1 og idag datter nr 2 bare rot med henne pappa sa jeg kunne feire jul med henne når han gikk bort men det kunne jeg ikke :( juleaften satt jeg alene så er tydeligvis ingen som bryr seg ❤️❤️❤️  ❤️

Huff ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️

Her får du en klem til fra meg 🤗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Du må det ja :D ja prøvde og invitere med tante ut en tur på kirkegården i morgen og det ble bare rot og sånn jeg slang på mobilen så gidder ikke og ha noe mere med henne å gjøre hun sier jeg sitter også ofte alene på kveldene neida i går var hun hos datter nr 1 og idag datter nr 2 bare rot med henne pappa sa jeg kunne feire jul med henne når han gikk bort men det kunne jeg ikke :( juleaften satt jeg alene så er tydeligvis ingen som bryr seg ❤️❤️❤️  ❤️

Uff så trist 😓😓😓 men vi er glad i deg her inne 🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Endret av Tussi
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Du må det ja :D ja prøvde og invitere med tante ut en tur på kirkegården i morgen og det ble bare rot og sånn jeg slang på mobilen så gidder ikke og ha noe mere med henne å gjøre hun sier jeg sitter også ofte alene på kveldene neida i går var hun hos datter nr 1 og idag datter nr 2 bare rot med henne pappa sa jeg kunne feire jul med henne når han gikk bort men det kunne jeg ikke :( juleaften satt jeg alene så er tydeligvis ingen som bryr seg ❤️❤️❤️  ❤️

Cassidy Tvillingene synes at dette er vondt å høre og lese.:cry::cry::yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...