Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Entern skrev (3 minutter siden):

Vær så god 😊😻😻

Jeg er ganske heldig med mine gamle tanter alt tatt i betraktning 😅😀 de er ålreite damer 😊 

Men den generasjonen forsvinner mer og mer, av fatterns 7 søsken er 3 igjen. Men det er jo sånn det går selvfølgelig.

Bare koselig 😊😻😻 ja da er du heldig 😊 ja den forsvinner nok ja det er det

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Bare koselig 😊😻😻 ja da er du heldig 😊 ja den forsvinner nok ja det er det

Hun ene spesielt er en god venninne. Men hun er i slutten av 80-åra da og mannen hennes snart 90, han hadde du likt, han er pensjonert lastebilsjåfør 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Husker jeg og tante besøkte Pappa på sykehuset og var sulten og spurte om jeg skulle spandere noen Wienerpølser på Sykehuset var greit det og da ble det mye spørsmål og styr osv om man kunne bli syk av den maten man kjøpte der for noen hun kjente hadde blitt dårlige i magen etter å ha kjøpt Wienerpølser i Horten jeg svarte at tror du de selger dårlig mat og mat man blir dårlig av på ett sykehus ? nei det er mye rart sa hu svarte at blir man syk er ett sykehus det beste stedet og bli syk på og det var 10 minutter og gå til bilen min og i de 10 minuttene måtte jeg høre på de menneskene og de som ble syke av pølsene og flere spørsmål om hun ville bli syk 🙄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Hun ene spesielt er en god venninne. Men hun er i slutten av 80-åra da og mannen hennes snart 90, han hadde du likt, han er pensjonert lastebilsjåfør 😀

Ja men det er koselig med spesielle venninner :D ja han hadde vært koselig og hilst på trist det ikke eksisterer noe Diskusjonstreff så kunne du tatt de med :D  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (4 minutter siden):

♥️♥️

 

Entern skrev (3 minutter siden):

Ja @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er utrolig gode å ha 😊😊

Jeg blir alltid i godt humør av å prate med dem 😊😊
De er så snille og gode og koselige 😊😊

Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre. Og vi blir alltid glade av å snakke med våre forumvenner.♥️♥️

 

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja det gjør vi også ❤️❤️

♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...