Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Ja men det er koselig med spesielle venninner :D ja han hadde vært koselig og hilst på trist det ikke eksisterer noe Diskusjonstreff så kunne du tatt de med :D  

Tror de begynner å bli for gamle for lange turer men for la oss si 5 år siden hadde de helt sikkert stilt opp :) 

De har alltid vært spreke og hyggelige :) 

De hadde sikkert likt deg :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Husker jeg og tante besøkte Pappa på sykehuset og var sulten og spurte om jeg skulle spandere noen Wienerpølser på Sykehuset var greit det og da ble det mye spørsmål og styr osv om man kunne bli syk av den maten man kjøpte der for noen hun kjente hadde blitt dårlige i magen etter å ha kjøpt Wienerpølser i Horten jeg svarte at tror du de selger dårlig mat og mat man blir dårlig av på ett sykehus ? nei det er mye rart sa hu svarte at blir man syk er ett sykehus det beste stedet og bli syk på og det var 10 minutter og gå til bilen min og i de 10 minuttene måtte jeg høre på de menneskene og de som ble syke av pølsene og flere spørsmål om hun ville bli syk 🙄

Høres ut som om hun er totalt opphengt i tvangstanker om mat 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Tror de begynner å bli for gamle for lange turer men for la oss si 5 år siden hadde de helt sikkert stilt opp :) 

De har alltid vært spreke og hyggelige :) 

De hadde sikkert likt deg :) 

i Følge tante på 82 år så er man aldri for gammel til å reise på turer :) ja mange er spreke og hyggelige takk takk ja hadde jo håpt det da :D 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

i Følge tante på 82 år så er man aldri for gammel til å reise på turer :) ja mange er spreke og hyggelige takk takk ja hadde jo håpt det da :D 

En av tantene mine dro på fottur i Tibet som 80-åring 😀 hun er tøff da 😀 fikk aldri kjæreste eller mann fordi hun banket opp alle guttene 🤣🤣🤣

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Høres ut som om hun er totalt opphengt i tvangstanker om mat 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Ja kan ikke ta med seg henne ut å spise fekst på Furulund Kro 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 da kommer en historie for hver rett feks ikke spise koteletter pga det er svin og noe om en mann som ble syk og hadde varslet naboene eller noe i den duren (Kloke dyr) hun gjorde en blemme så hun endte opp med riskrem og kaffe til middag så jeg og pappa koste oss med Ælj karbonader :( :( 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja kan ikke ta med seg henne ut å spise fekst på Furulund Kro 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 da kommer en historie for hver rett feks ikke spise koteletter pga det er svin og noe om en mann som ble syk og hadde varslet naboene eller noe i den duren (Kloke dyr) hun gjorde en blemme så hun endte opp med riskrem og kaffe til middag så jeg og pappa koste oss med Ælj karbonader :( :( 

Håper du har noen andre du kan spise middag med 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

En av tantene mine dro på fottur i Tibet som 80-åring 😀 hun er tøff da 😀 fikk aldri kjæreste eller mann fordi hun banket opp alle guttene 🤣🤣🤣

Ja det er det det var nok en fin tur det :) Tibet det er han raringen det som alle feier foran ? :D ja hun er tøff hehe hun banket de opp ja :lol:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...