Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør ikke ha sex på grunn av kroppen min.. Hjelp


Gjest 717db...876

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 24.11.2023 at 2:41 AM, Guest 717db...876 said:

Så nå kryper jeg til korset og spør her om det finnes noen helt vanlige menn der ute som kan tenne hemingsløst på en kropp som ikke ser helt strålende ut.  
 

Anonymous poster hash: 717db...876

Er han glad i deg spiller det ingen rolle hvordan kroppen din er enten det er puppestørrelse eller vekt. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 717db...876 skrev (På 24.11.2023 den 2:41 AM):

Jeg er 29 år gammel og har hatt sex med fire menn. To av de har vært kjærester i langt forhold og de to andre har vært one night stands for å teste det ut (jeg likte det ikke..). 

Nå er det en del år siden jeg hadde sex sist, jeg tror sist var når jeg var 25. Første forhold var jeg 16-20 og andre forhold 24-25 

Første kjæresten min er den beste sexpartneren jeg har hatt. Han fikk meg alltid til å føle meg fin og deilig, og det var tydelig at han elsket kroppen min. Han likte absolutt alt og jeg følte meg ALDRI usikker med han. Sexlivet var helt fantastisk. Jeg følte aldri at lyset måtte være av, måtte holde meg for puppene, jeg var ikke redd for noe ting. På den tiden var jeg også litt mer overvektig enn hva jeg trivdes med men det gikk bra sammen med han. Jeg har ikke opplevd dette igjen. 

Med den andre kjæresten min slet jeg mer med selvtilliten da han flere ganger kom med kommentarer om puppene mine. De henger en del fordi de er store, og det syntes han var veldig morsom. Han var 10 år eldre enn meg også, så det var ikke at han var ung og dum som var problemet.. Endte til slutt opp med at jeg ikke turte ha lyset på når vi hadde sex og sexlivet stagnerte etter hvert som han kom med litt forskjellige kommentarer. Til gjengjeld kunne han skryte hemningsløst og påstå at jeg var så sexy, men han gjorde ofte narr også, så det hjalp ikke. 

De to andre jeg har ahtt sex med har ikke sagt noe om kroppen min. 

Når det ble slutt med min forrige kjæreste gikk jeg opp mye i vekt. Dessverre. Dette har satt sine spor. Gått ned en del i vekt, og er tilbake til trivselsvekta, som er lettere overvektig (25 i bmi). Å bli slankere vet jeg ikke om jeg tør, redd for hvor mye det går utover puppene som allerede har fått kjørt seg mtp vektøkning og vektnedgang, og jeg ønsker ikke løshud. Huden er allerede litt slapp på mage og lår, men ikke sånn at det må opereres eller trenger det. 

Den siste tiden har jeg følt mye på ensomhet og savner en å ha sex med. Savner jo mest å ha en kjæreste, være forelsket og det som er, men jeg kjenner at sex-biten holder meg tilbake pga usikkerheter over kroppen. Jeg ser hva idealet er i dag og jeg vet at de fleste menn foretrekker slanke og tynne kvinner, og det er jo populært med atletiske kvinner og de som trener mye styrke. Pga hobbyer, jobb og diverse har jeg ikke prioritert å bygge kropp på treningssenter og ønsker egentlig ikke dette heller. 

Så nå kryper jeg til korset og spør her om det finnes noen helt vanlige menn der ute som kan tenne hemingsløst på en kropp som ikke ser helt strålende ut. Jeg er ikke kresen når det kommer til menn, jeg bryr meg lite om hvordan kroppen deres ser ut. Jeg skulle ønske jeg møtte en mann som min første kjæreste men føler han var sjelden vare og at jeg bare var heldig med å finne en som virkelig likte min type kropp. Jeg har sett på reddit at der er noen menn som liker "chubby" kvinner men disse ser ut som de er i sterkt mindretall. 

Anonymous poster hash: 717db...876

Personligheten din er vesentlig mer viktig enn kroppen så lenge den er innenfor «slingringsmonnet» og dette er stort for de aller fleste. Modeller som forfekter lykkelighet kun basert på utseendet er som regel ikke noe å spare på.
Sørg for å være tilstrekkelig fornøyd med deg selv på noen flere områder enn bare kroppen.
Dette er noe alle trenger når man blir litt eldre.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 717db...876
Krig og fred skrev (14 timer siden):

Er han glad i deg spiller det ingen rolle hvordan kroppen din er enten det er puppestørrelse eller vekt. 

Ok.. Da får jeg krysse fingrene for at min fremtidige partner blir glad i meg før vi har sex.. :) Jeg har lært at menn ikke knytter følelser gjennom sex så da må disse følelsene knyttes på et eller annet vis før det skjer. Mine ekser var glad i meg før det ble sex (tror jeg), så det gir jo mening. 

Anonymous poster hash: 717db...876

Lenke til kommentar
7 hours ago, Guest 717db...876 said:

Jeg har lært at menn ikke knytter følelser gjennom sex

Anonymous poster hash: 717db...876

Det tror jeg er feil. Det gjelder kanskje i større grad for men enn kvinner, men mekanismene med nærhet, gode asosiasjoner med partner, og avgivelse av endorfiner når man har sex tror jeg i prinsippet er det samme for begge kjønn.

Jeg tror fortsatt du overanalyserer og lar den andre typen din ødelegge for deg. Og jeg tror fortsatt klisje'en stemmer i ditt tilfelle: Det er HAN det er noe galt med, og IKKE deg...

Lenke til kommentar

Jeg holder med de andre som har gitt deg positive svar. 75% av partnerne du har hatt har ikke kommentert kroppen din, hvorav den første elsket den, så fokuser på de tre og prøv å glemme den siste som kom med negative kommentarer.

Man kan spøke med ting som ikke er ment alvorlig eller kritiserende i det hele tatt, men som avhengig av tema blir tatt ille opp av motparten og siden han åpenbart syntes du var "så sexy", virker det på meg som kommentarene ikke var ment alvorlig, men det er jo forståelig at de kunne oppfattes negativt.

Uansett, som sagt, fokuser på de positive tingene kjæreste nr. to sa og alle de gode tingene med de andre tre.
Hvert eneste menneske er unikt og forskjellig og vi har alle forskjellig smak og lyster og jeg tør påstå at det garantert finnes flere som din første kjæreste, som ville like og elske alt ved deg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 24.11.2023 at 2:41 AM, Guest 717db...876 said:

Jeg er 29 år gammel og har hatt sex med fire menn. To av de har vært kjærester i langt forhold og de to andre har vært one night stands for å teste det ut (jeg likte det ikke..). 

Nå er det en del år siden jeg hadde sex sist, jeg tror sist var når jeg var 25. Første forhold var jeg 16-20 og andre forhold 24-25 

Første kjæresten min er den beste sexpartneren jeg har hatt. Han fikk meg alltid til å føle meg fin og deilig, og det var tydelig at han elsket kroppen min. Han likte absolutt alt og jeg følte meg ALDRI usikker med han. Sexlivet var helt fantastisk. Jeg følte aldri at lyset måtte være av, måtte holde meg for puppene, jeg var ikke redd for noe ting. På den tiden var jeg også litt mer overvektig enn hva jeg trivdes med men det gikk bra sammen med han. Jeg har ikke opplevd dette igjen. 

Med den andre kjæresten min slet jeg mer med selvtilliten da han flere ganger kom med kommentarer om puppene mine. De henger en del fordi de er store, og det syntes han var veldig morsom. Han var 10 år eldre enn meg også, så det var ikke at han var ung og dum som var problemet.. Endte til slutt opp med at jeg ikke turte ha lyset på når vi hadde sex og sexlivet stagnerte etter hvert som han kom med litt forskjellige kommentarer. Til gjengjeld kunne han skryte hemningsløst og påstå at jeg var så sexy, men han gjorde ofte narr også, så det hjalp ikke. 

De to andre jeg har ahtt sex med har ikke sagt noe om kroppen min. 

Når det ble slutt med min forrige kjæreste gikk jeg opp mye i vekt. Dessverre. Dette har satt sine spor. Gått ned en del i vekt, og er tilbake til trivselsvekta, som er lettere overvektig (25 i bmi). Å bli slankere vet jeg ikke om jeg tør, redd for hvor mye det går utover puppene som allerede har fått kjørt seg mtp vektøkning og vektnedgang, og jeg ønsker ikke løshud. Huden er allerede litt slapp på mage og lår, men ikke sånn at det må opereres eller trenger det. 

Den siste tiden har jeg følt mye på ensomhet og savner en å ha sex med. Savner jo mest å ha en kjæreste, være forelsket og det som er, men jeg kjenner at sex-biten holder meg tilbake pga usikkerheter over kroppen. Jeg ser hva idealet er i dag og jeg vet at de fleste menn foretrekker slanke og tynne kvinner, og det er jo populært med atletiske kvinner og de som trener mye styrke. Pga hobbyer, jobb og diverse har jeg ikke prioritert å bygge kropp på treningssenter og ønsker egentlig ikke dette heller. 

Så nå kryper jeg til korset og spør her om det finnes noen helt vanlige menn der ute som kan tenne hemingsløst på en kropp som ikke ser helt strålende ut. Jeg er ikke kresen når det kommer til menn, jeg bryr meg lite om hvordan kroppen deres ser ut. Jeg skulle ønske jeg møtte en mann som min første kjæreste men føler han var sjelden vare og at jeg bare var heldig med å finne en som virkelig likte min type kropp. Jeg har sett på reddit at der er noen menn som liker "chubby" kvinner men disse ser ut som de er i sterkt mindretall. 

Anonymous poster hash: 717db...876

Det er en mulighet eller to for at jeg kan hjelpe deg. Kan du sende meg en PM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...