Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bruker VPN, men får ikke betalt for filmer som ikke er tilgjengelig i Norge


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har instalert Express VPN på min PC. Planen var å leie en film på YouTube som ikke er tilgjengelig i Norge. Jeg har derfor satt VPN på USA. Alt funka fint, jeg fant filmen, men fikk problemer da jeg skulle betale. Fordi jeg brukte en norskregistrert PayPal konto for å betale. Noen som vet om det fins en vei rundt dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest MKII skrev (7 minutter siden):

Har ikke erfaringer med dette selv, men skal gå ved å bruke gavekort og andre kort som du fyller på fra Norge, men som er registrert som amerikansk betalingstjeneste.

Var det jeg tenkte også. Kan det funke med et VISA eller MasterCard gavekort man får kjøpt i butikken?

Lenke til kommentar
36 minutes ago, Jovjo said:

Hvordan får du penger på kontoen? Kan vel ikke legge til norsk VISA eller?

 

1 hour ago, Gjest MKII said:

Har ikke erfaringer med dette selv, men skal gå ved å bruke gavekort og andre kort som du fyller på fra Norge, men som er registrert som amerikansk betalingstjeneste.

Blir vel som hvis du overfører til en selger på Ebay fra PayPal: Det er kontoen du betaler for stømmetjenesten og vilket land kontoen er registrert i som registreres av strømmetjenesten, og ikke hvor pengene kommer fra opprinnelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
likferd skrev (2 minutter siden):

Det er en vei rundt problemet ja, torrent. Jeg legger ikke to pinner i kors for å gi penger til selskaper som aktivt hindrer meg i å betale.

Torrent bruker jeg ofte, men filmen jeg vil se finner jeg ikke som torrent. Jeg ønsker å se The Last Rider, en dokumentar om sykelisten Greg LeMond.

Lenke til kommentar
Jovjo skrev (På 8.11.2023 den 8:28 PM):

Hei

Jeg har instalert Express VPN på min PC. Planen var å leie en film på YouTube som ikke er tilgjengelig i Norge. Jeg har derfor satt VPN på USA. Alt funka fint, jeg fant filmen, men fikk problemer da jeg skulle betale. Fordi jeg brukte en norskregistrert PayPal konto for å betale. Noen som vet om det fins en vei rundt dette problemet?

Du kan se den på DocPlay - de har gratis trial også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror ikke det så veldig mye vits å prøve og lure YouTube. De vet det aller meste om brukerne sine og kan avsløre deg og pinpointe rimelig bra hvor du er igjennom en masse forskjellige mekanismer.

Det er mer sannsynlig at du får Norges Bank til å veksle en rosa 300-kronerssedel.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
vidor skrev (2 timer siden):

Tror ikke det så veldig mye vits å prøve og lure YouTube. De vet det aller meste om brukerne sine og kan avsløre deg og pinpointe rimelig bra hvor du er igjennom en masse forskjellige mekanismer.

Det er mer sannsynlig at du får Norges Bank til å veksle en rosa 300-kronerssedel.

Jeg ser stadig vekk gratisfilmer på YouTube med VPN.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...