Gå til innhold

World of Warcraft kan omsider være på vei til konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mkri96 skrev:
tankbug skrev:
mkri96 skrev:
Hvordan skulle det ha fungert bra på en kontroller
Det er allerede controller-support for PC-spillet, og det ser ut som det er en del folk som spiller det på den måten allerede.
Ja har testet det og det er helt forferdelig
Xbox støtter mus og tastatur så det er nok det minste problemet å få til :)
Lenke til kommentar
shockorshot skrev:
4 hours ago, mkri96 said:

Hvordan skulle det ha fungert bra på en kontroller

FFXIV klarer det helt fint.

Skulle til å nevne det og helt enig. FFXIV funker helt glimrende men jeg spiller like på å PC som på konsoll og tenker aldri over det. Enkelte PC folk som omtrent aldri har holdt i en kontroller skjønner jeg det blir for vanskelig å mestre.
Lenke til kommentar

Som mangeårig spiller kan jeg ikke helt forstå hvordan dette skal fungere godt. Jeg bruker f.eks makroer til ALT, og har et LASS med keybinds. Gode makroer og keybinds er avgjørende for å kunne 'henge med' i alt som har med 'kompetitiv spilling' å gjøre - raiding, pvp, mythic+ ..

Jeg tenker at dette blir i tilfelle et slags klasseskille. Det blir veldig tydelig hvem som spiller på konsoll. I verste tilfelle utvannes PC-opplevelsen til fordel for konsollspillerne, vel .. kanskje tar jeg feil og de har noen ess i ermet .. og ja, jeg forstår at en god del av innholdet ikke trenger å være så superoptimalisert med makroer og keybinds. Spent på å se hva de finner på da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...