Gå til innhold

Koranen er beviseleg oppdikta.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjennar av Koranen skrev (3 minutter siden):

Men uansett kor mykje ein debatterar Bibelen og rettferdiggjer Koranen med at også Bibelen kan ha feil: Det fjernar ikkje ein einaste av dei minst 2400 påviste feila i Koranen - nokre av dei djupe og nokre slike ein trudde var rett kunnskap på Muhammed si tid. Kvar feil er eit prov for at det ikkje ser sant at Koranen ikkje er frå ein gud, for i alle fall ein allvitande gud gjer ingen feil - og summen av dei er eit 100% prov. Pluss det finnest fleire prov.

Hva slags forhold har du til bibelen?

Tror du paa den?

Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (Akkurat nå):

Hva slags forhold har du til bibelen?

Tror du paa den?

Det fantest ei bok som heitte "Men Bibelen hadde rett". Den tok for seg historiopplysningar ein finn i Bibelen, og særleg slike skeptikarar hadde tvila på, men som forskninga til slutt stadfesta. Som historiebok er det mykje rett i Bibelen.

Som lærebok i religion er eg meir usikker. Over åra har eg mist trua på at gudar finnest, men avskriv ikkje Bibelen heilt:

1. Når forfattarane stort sett var ærlege om punkt vitskapen kan kontrollera, kan dei og ha vore ærlege om punkt som ikkje kan kontrollerast.

2. Særleg NT/Jesus legg stor velt på ærlegdom. Dersom forfattarane av NT skreiv ærleg, var noko overnaturleg involvert.

Eg er ikkje sterk i trua, men kan ikkje heilt avskriva det.

Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (18 minutter siden):

Men uansett kor mykje ein debatterar Bibelen og rettferdiggjer Koranen med at også Bibelen kan ha feil: Det fjernar ikkje ein einaste av dei minst 2400 påviste feila i Koranen - nokre av dei djupe og nokre slike ein trudde var rett kunnskap på Muhammed si tid.

Det er jeg og de aller fleste her, helt enig med deg i.

Sitat

Kvar feil er eit prov for at det ikkje ser sant at Koranen ikkje er frå ein gud, for i alle fall ein allvitande gud gjer ingen feil

Hvor har du det fra at en allvitende gud ikke gjør feil, verken utilsiktet eller med vilje?

Sitat

- og summen av dei er eit 100% prov. Pluss det finnest fleire prov.

Summen av dette er bevis på at det er feil i Koranen, og det er absolutt gorde argumenter for å si at Islam ikke er sant, men "100% prov"? Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (2 minutter siden):

Det er jeg og de aller fleste her, helt enig med deg i.

Hvor har du det fra at en allvitende gud ikke gjør feil, verken utilsiktet eller med vilje?

Summen av dette er bevis på at det er feil i Koranen, og det er absolutt gorde argumenter for å si at Islam ikke er sant, men "100% prov"? Nei.

Definisjonen på ein allvitande gud - for ikkje å snakka om ein allvitande og ufeilbarleg som Allah - er nettop at han veit alt og dermed aldri gjer feil. Vel, om De ikkje har lyst å vedgå at meir enn 2400 feil ingen allvitande gud ville gjera, er 100% prov, kan vi seia 99,9999999999999999999%

Har De ikkje sterkare argument enn påstanden at meir enn 2400 separate prov ikkje til saman utgjer eit absolutt prov?

Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (4 minutter siden):

Definisjonen på ein allvitande gud - for ikkje å snakka om ein allvitande og ufeilbarleg som Allah - er nettop at han veit alt og dermed aldri gjer feil.

Hvis du legger til ufeilbarlig er jeg enig i at guden ikke kan gjøre feil, men nå har du lagt til ett ekstra premiss. Allvitende medfører ikke nødvendigvis ufeilbarlig.

Kjennar av Koranen skrev (6 minutter siden):

Vel, om De ikkje har lyst å vedgå at meir enn 2400 feil ingen allvitande gud ville gjera, er 100% prov, kan vi seia 99,9999999999999999999%

Spørsmålet er hva du mener det er bevis på. Jeg er helt enig med deg at alle feilene i Koranen er med på å sannsynliggjøre at Islam ikke er sant, men ser ikke poenget med å slenge ut slike absolutte påstander.

 

Kjennar av Koranen skrev (18 minutter siden):

Det fantest ei bok som heitte "Men Bibelen hadde rett". Den tok for seg historiopplysningar ein finn i Bibelen, og særleg slike skeptikarar hadde tvila på, men som forskninga til slutt stadfesta. Som historiebok er det mykje rett i Bibelen.

Som historiebok har Bibelen rett i en del trivielle ting, men tar feil på mange store ting (skapelsen, syndfloden, utvandringen fra Egypt) osv. Hvilke ting har skeptikere tvilt på, som forskning har bevist?

Sitat

1. Når forfattarane stort sett var ærlege om punkt vitskapen kan kontrollera, kan dei og ha vore ærlege om punkt som ikkje kan kontrollerast.

Så når forfatterene av Spiderman har vært ærlige om at New York finnes, så kan vi anta de var ærlige om at Spiderman finnes også? 😕

Sitat

2. Særleg NT/Jesus legg stor velt på ærlegdom. Dersom forfattarane av NT skreiv ærleg, var noko overnaturleg involvert.

Ja, hvis Bibelen er sann, så er Bibelen sann. Det har du rett i, men det er et dårlig logisk argument 😉

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (Akkurat nå):
Capitan Fracassa skrev (18 minutter siden):

Det er jeg og de aller fleste her, helt enig med deg i.

Hvor har du det fra at en allvitende gud ikke gjør feil, verken utilsiktet eller med vilje?

Summen av dette er bevis på at det er feil i Koranen, og det er absolutt gorde argumenter for å si at Islam ikke er sant, men "100% prov"? Nei.

Allah gjort feil med vilje? Det var ei ny bortforklaring. Ein påstått god, snill og allvitande gud gjer feil med vilje!! Feil som nødvendigvis må bli oppdaga - i Koranen er til no over 2400 oppdaga - og få folk til å sjå eller i alle fall tru at noko er alvårleg gale med religionene, søka meir truverdige religionar - - - og enda i Helvete!!! Just ingen snill og god gud.

At De må ty til slike "forklaringar", og at De kan ty til slikt - fortel ein god del om islam. Og om Dykkar lager av fakta og argument.

Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (2 minutter siden):

Hvis du legger til ufeilbarlig er jeg enig i at guden ikke kan gjøre feil, men nå har du lagt til ett ekstra premiss. Allvitende medfører ikke nødvendigvis ufeilbarlig.

Spørsmålet er hva du mener det er bevis på. Jeg er helt enig med deg at alle feilene i Koranen er med på å sannsynliggjøre at Islam ikke er sant, men ser ikke poenget med å slenge ut slike absolutte påstander.

 

Som historiebok har Bibelen rett i en del trivielle ting, men tar feil på mange store ting (skapelsen, syndfloden, utvandringen fra Egypt) osv. Hvilke ting har skeptikere tvilt på, som forskning har bevist?

Så når forfatterene av Spiderman har vært ærlige om at New York finnes, så kan vi anta de var ærlige om at Spiderman finnes også? 😕

Ja, hvis Bibelen er sann, så er Bibelen sann. Det har du rett i, men det er et dårlig logisk argument 😉

Ja, men eg har ikkje kome nærare eit svar når det gjeld NT. Når det gjeld Koranen er situasjonen ein heilt annan. Med 2400 og fleire samsvarande prov, er ein absolutt påstand rett. Å påst¨noko anna, er å flykta frå noko ein ikkje likar. 2400 samsvarande prov er i grenseland til eit matematisk bevis i styrke. Så reint bortsett frå i konstruerte teoriar, er det i det verkelege livet eit absolutt prov. 

Provet gjeld: Det provar at det ikkje er sant at Koranen er eksakte ord frå ein gud. Men meinar De at ein religion kan bli ein ekte og god religion, når den bygg på og lever etter ei beviseleg oppdikta og falsk bok med vide løyver til lovleg uærlegdom, vid valsideologi, omfattande religiøs rasisme og med delvis umoralsk moralkode, blir det opp til Dykk å prova det 

Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (38 minutter siden):

Allah gjort feil med vilje? Det var ei ny bortforklaring.

nei, det var ingen bortforklaring siden jeg ikke tror Allah eksisterer. Men det var en påpekning av at det er logiske huller i din argumentasjon: konklusjonen følger ikke av premisset.

 

Kjennar av Koranen skrev (20 minutter siden):

Eit pussig faktum: Når eg er heime og på jobb, sel eg også briller. Kva styrke treng De?

Kjennar av Koranen skrev (15 minutter siden):

PS: For eit menneske er det ikkje nok å vera pretty. Ein bør og ha litt hjerne, litt kunnskapar - og ikkje minst evne til å bruka dei to.

En av de mest kjente trekkene ved nett-troll er at de kommer med påstander som de så ber debattmotstanderen finne selv, så hvis du vil unngå å havne i den kategorien bør du helst endre på argumentasjonen din.

Jeg er ikke i tvil om at det finnes mange feil og selvmotsigelser i Koranen, men det er du som kommer med påstanden om 2400 feil, og da bør du kunne komme med noen gode eksempler, i stedet for å være spydig når noen spør deg om det.

Hvis målet ditt ikke er å få både ateister, kristne og muslimer til å bli irritert på deg, men heller å få noen av oss til å synes at du har gode poenger, er det mye bedre å komme med saklige eksempler enn å gjenta "2400 feil" til det kjedsommelige.

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
PrettyBoy skrev (33 minutter siden):

Av disse 2400 feil, kan du nevne et par?

A. Det er 7 (materielle) himlar. Mellom dei finn ein sol og måne. Stjernene er festa til den nedste himmelen. Stjernene blir nytta som stjerneskot for å skrema bort vonde ånder som vil spionera på himlane. Allah befinn seg (i vakuumet) i den 8. himmel over den 7. himmelen.

B. Allah er ein god og snill gud. MEN: Allah er snar og hard i både hevn og straff. Ikkje berre er her minst ein feil, men ei sjølvmotseiing.

De får sjølv telja over kor mange feil det er her.

Elles syner eg til "1000+ Mistakes in the Quran", og legg til at "Regeringskontoret for Religion" i Malaysia prøvde å få sida sletta frå Internet då den kom, men fann ingen feil i den alvårleg nok til å nytta som argument for sletting = dei lange listene og kommentarane er rette.

Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (8 minutter siden):

PS: For eit menneske er det ikkje nok å vera pretty. Ein bør og ha litt hjerne, litt kunnskapar - og ikkje minst evne til å bruka dei to.

Du velger heller å komme sånne tåpelige kommentarer, istedet for å komme med hvilke bevis du har for at Koranen er beviselig oppdikta? Du nevner 2400 feil i Koranen, jeg har spurt flere ganger nå, kan du nevne et par av dem. Vil du diskutere eller fortsette med ditt svada og dine lavmål kommentarer om mitt brukernavn🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (2 minutter siden):

nei, det var ingen bortforklaring siden jeg ikke tror Allah eksisterer. Men det var en påpekning av at det er logiske huller i din argumentasjon: konklusjonen følger ikke av premisset.

 

En av de mest kjente trekkene ved nett-troll er at de kommer med påstander som de så ber debattmotstanderen finne selv. Jeg er ikke i tvil om at det finnes mange feil og selvmotsigelser i Koranen, men det er du som kommer med påstanden om 2400 feil, og da bør du kunne komme med noen gode eksempler, i stedet for å være spydig når noen spør deg om det.

Hvis målet ditt ikke er å få både ateister, kristne og muslimer til å bli irritert på deg, men heller å få noen av oss til å synes at du har gode poenger, er det mye bedre å komme med saklige eksempler enn å gjenta "2400 feil" til det kjedsommelige.

De set dette ofte frå forsvarar av islam eller hatarar av kristendomen. Dei kjem med ei uærleg, men tilsynelatande logisk påstand eller samanlikning, og bed om motbevis.

Men: I ein debatt er det den som kjem med ein påstand eller opplysning, som har bvisbyrda - det gjeld for Ola Dunk, Pene Gutar - og Canbridge universitet.

Eg ba Dykk prova ein påstand De kom med. Og ettersom det det var De som kom med påstanden, er det De somhar bevisbyrda.

Når det gjeld "1000+ Mistakes", kan det vera det det av dei kraftige prova som er lettast å sjå og å dokumentera, og eg set ingen grunn til ikkje å la vera å minna - ofte - om det provet. Eg ser heller ingen grunn til å skriva av 2-3-4-5-6 prov kvar gong, når kven som helst kan gå inn og velga og vraka mellom 1750 faktafeil, 350 andre ikkje-religiøse feil og 300 sjølvmotseiingar. Er dei så lite interessert i å finna ut kva islam verkeleg er - eller så muslimske at dei ikkje vågar å slå opp på mengder av prov for at Koranen er falsk (men meget god for Muhammed) - tyder det lite om eg brukar tid på avskrift. 

Lenke til kommentar
PrettyBoy skrev (16 minutter siden):

Du velger heller å komme sånne tåpelige kommentarer, istedet for å komme med hvilke bevis du har for at Koranen er beviselig oppdikta? Du nevner 2400 feil i Koranen, jeg har spurt flere ganger nå, kan du nevne et par av dem. Vil du diskutere eller fortsette med ditt svada og dine lavmål kommentarer om mitt brukernavn🤣

Som sagt, dersom De er ute av stand til å sjå at mengder av feil i Koranen ingen gud ville gjera, provar at boka ikkje er diktert av ein gud, så Dykk om det. Men eg kan tilrå å ta folkeskulen att - i alle fall frå og med 3. klasse. Eller litt før, i og med De tydelegvis ikkje er komen så langt at De greier å slå opp "1000+ Mistakes"??

Eg gjodre forresten eit unnstak og skreiv av nokre av feila til Dykk for ein time sidan eller så. 

Helsing og med medkjensle.

Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (16 minutter siden):

De set dette ofte frå forsvarar av islam eller hatarar av kristendomen. Dei kjem med ei uærleg, men tilsynelatande logisk påstand eller samanlikning, og bed om motbevis.

Men jeg er altså verken en forsvarer av Islam eller en hater av kristendommen - selv om jeg etter å ha vært kristen i de 20 første årene av mitt liv, også har blitt ganske kritisk til både Bibelen og budskapet den har - men hater av kristendommen? Nei.

Sitat

Men: I ein debatt er det den som kjem med ein påstand eller opplysning, som har bvisbyrda - det gjeld for Ola Dunk, Pene Gutar - og Canbridge universitet.

Eg ba Dykk prova ein påstand De kom med. Og ettersom det det var De som kom med påstanden, er det De somhar bevisbyrda.

Hvem snakker du til nå? Deg selv? Det er jo stort sett du som kommer med påstander i denne tråden. Hvilke påstander fra meg (siden du svarer meg) er det du mener jeg har noen bevisbyrde for?

Sitat

Når det gjeld "1000+ Mistakes", kan det vera det det av dei kraftige prova som er lettast å sjå og å dokumentera, og eg set ingen grunn til ikkje å la vera å minna - ofte - om det provet. Eg ser heller ingen grunn til å skriva av 2-3-4-5-6 prov kvar gong, når kven som helst kan gå inn og velga og vraka mellom 1750 faktafeil, 350 andre ikkje-religiøse feil og 300 sjølvmotseiingar. Er dei så lite interessert i å finna ut kva islam verkeleg er - eller så muslimske at dei ikkje vågar å slå opp på mengder av prov for at Koranen er falsk (men meget god for Muhammed) - tyder det lite om eg brukar tid på avskrift. 

For min del bruker jeg en god del tid på slike tema, jeg brukte senest over 2 timer i går på å lytte på en popcorn-debatt mellom en ateist og en muslim med tittelen "Is Islam true" (som var underholdende, men dessverre lite lærerik - i motsetning til samtalen jeg lenket til på forrige side) . Men som du skrev over, når du kommer med en påstand, så er det du som har bevisbyrden, så du bør ikke klage over at vi andre ber deg oppfylle denne.

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (3 timer siden):

H U F F ! ! ! Dersom nokon fortel deg at Koranen er veldig lik Bibelen, skal du vera varsam med å tru anna dei seier og. Særleg om du går ut frå NT, er NT/Jesu lære tilnerma motpolen til Koranen. Det gjeld læra generelt, ideologien og mange av moralkodene. Koranen er ein røvarhovding sin manual, der du skal vera religiøs rasist, sloss med løyve til å stela/røva/ta slavar (20% til leiaren - 100% om offeret gjev opp utan kamp), vide lovnadar om jordisk luksusliv og mange villige kvinner om du blir drepen i slik kamp eller elles var ein god og lydig muslim (slike lovnadar er billege).

Det er minst ein skilnad til: Bibelen kan vera sann. Koranen er beviseleg ikkje frå ein gud - inge gud leverar f.x. ei lærebok så full av faktiske feil sim Koranen. Koranen er beviseleg oppdikta og falsk - men ein god manual for ein røvarhovding.

Ei anna side ved saka er at Muhammed(?) har "lånt" mykje frå Bibelen - plukka ut eller vridd til, så det er tilpassa islam.

Jeg er nok ikke så ofte med i debatten, men når jeg kommer tilbake, kommer jeg med kraftfulle nyheter!

Der er nok noen forskjeller mellom Koranen og Bibelen ja, men jeg tror Bibelen også omtaler islam i sine tekster. Og den skiller dem ut mellom de ekte og falske profeter, for i følge Mika.3.5-7 sier teksten om de falske profetene det slik:

«Så sier Herren om de profetene som fører folket mitt vill, som roper «fred» bare de får noe å tygge på,men lyser hellig krig mot dem som ikke gir dem munnen full: Derfor skal det bli natt for dere – uten syn, og mørke – uten spådom. Solen skal gå ned for profetene og dagen formørkes omkring dem. Da skal seerne bli til skamme og spåmennene til spott. Alle skal de skjule skjegget, for det kommer ikke svar fra Gud.»

Dette gir vel et bilde av islam? Skjegget er visst viktig innenfor deres religion.

Skjegg i islam (wim.no)

Den gir jo egentlig et dårlig bilde angående deres religion. Fortsettelsen i neste vers (8) lyder derimot slik: «Jeg, (Herren) derimot, er full av styrke ved Herrens ånd, av rett og kraft, så jeg kan tale til Jakob om hans lovbrudd, til Israel om hans synd.»

Så da kan vi vel være enige om at islam har egen bok om seg selv som handler om de Bibelen nevner som falske profeter som etter hvert vil føre Herrens folk på avveier.

Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (48 minutter siden):

Men jeg er altså verken en forsvarer av Islam eller en hater av kristendommen - selv om jeg etter å ha vært kristen i de 20 første årene av mitt liv, også har blitt ganske kritisk til både Bibelen og budskapet den har - men hater av kristendommen? Nei.

Hvem snakker du til nå? Deg selv? Det er jo stort sett du som kommer med påstander i denne tråden. Hvilke påstander fra meg (siden du svarer meg) er det du mener jeg har noen bevisbyrde for?

For min del bruker jeg en god del tid på slike tema, jeg brukte senest over 2 timer i går på å lytte på en popcorn-debatt mellom en ateist og en muslim med tittelen "Is Islam true" (som var underholdende, men dessverre lite lærerik - i motsetning til samtalen jeg lenket til på forrige side) . Men som du skrev over, når du kommer med en påstand, så er det du som har bevisbyrden, så du bør ikke klage over at vi andre ber deg oppfylle denne.

Eg har meir enn oppfylt dokumentasjonskravet ved å referera til "1ooo+ Mistakes in the Quran". Der finn kven som helst lange lister av feil i Koranen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...