Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Second opinion av mr?


Gjest 5780d...00a

Anbefalte innlegg

Gjest 5780d...00a

Uff så kleint. Jeg tok mr for en god stund tilbake og det er noe rart på bildene som ikke er nevnt i epikrisen. Går det an å betale radiologer for en second opinion? Kan man bare kontakte feks Volvat og be de om å se på bildene? Bildene ble tatt et sted hvor det ble avslørt at de brukte uautoriserte radiologer i utlandet. 

Hvorfor stresser jeg med dette? Fordi bildene ble tatt et sted hvor det ble avslørt at de brukte uautoriserte radiologer i utlandet og det er noe på bildene som skiller seg veldig ut så det er tydeligvis "noe", og siden det ikke står nevnt begynner jeg å tro at det har blitt oversett. :shrug: 

Noen som har erfaringer med dette?

 

 

 

Anonymous poster hash: 5780d...00a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 5780d...00a
10 minutes ago, vidor said:

Sånn du forklarer dette er det nok verdt å få en ny vurdering.

Volvat benytter Unilabs til røntgen og MR så du kan vel høre med dem ?

Du kan jo spørre via chatte-tjenesten de har på sin webside.

https://unilabs.no

Å spørre via chat var en god ide. Det burde jeg ha klart å skjønne. Takk skal du ha. 

Anonymous poster hash: 5780d...00a

Lenke til kommentar

Jeg vil absolutt styre unna alt som har med Unilabs å gjøre, prøv heller å få fastlegen din  til å få ett av de offentlige  sykehuset til å ta en titt på bildene.  Få fastlegen din til å skrive hva bekymringer du har med tanke på bildene.  

Unilabs sendte titusener av røntgenbilder til Romania i skjul – nå dropper Helsetilsynet saken – Rogaland (nrk.no)

Når legene får bonus – Rogaland (nrk.no)

Endret av Gufi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skremmende lesning. Dette handler om å spare mest mulig for sykehusene og å tjene mest mulig som leverandør av tjenestene. De som jobber for Unilabs med dette må jo virkelig gå med konstant slitenhet og dårlig samvittighet. Dette vekter penger mye høyere enn menneskelige hensyn og anstendige arbeidsforhold.

Det ironiske i det hele er at de som skal ta vare på helsa til folk mister sin egen raskere enn pasientene slik arbeidsforholdene er.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...