Gå til innhold

PlayStation Plus introduserer strømming av PlayStation 5-spill denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Tuftnaldo said:

Nå begynner dette å bli meget bra. Og folk som trudde game pass er bedre🤣 Dei må jo vente ett år med å få spille dei nyeste spillene fra enkelte fra nå av. På game pass altså.

Hvordan er det bedre en Game pass så langt, det er jo bare strømming til PS5 konsoll?

Kan vurdere abonnement på PS premium en periode hvis det kan strømmes rett på pc eller nettbrett, slik som GP.

Lenke til kommentar

Sliter med å tro at dette blir bra om alt skal skje på et datasenter (i Oslo regner jeg med). Google prøvde jo seg med Stadia, men selv de sleit med å få kunder, noe som med all sannsynlighet tilsier at andre også vil merke at teknologien ikke er god nok til dette med de forventningene folk har. Det blir jo både input lag før spillet kan reagere og så output lag for å generere det, sende det over til deg og dekode dette visuelt og lydmessig. For min del var dette tregt nok innomhus med Steam-streaming til en TV som støttet dette direkte. Var vel rundt 250 ms jeg målte fra jeg gjorde en bevegelse til noe skjedde på skjermen 5 meter unna via Gigabit nettverk (TV støtter dog bare 100 Mbps via kabel, men bedre ytelse via 5G trådløs)

Endret av vidor
Lenke til kommentar

De bør fikse supporten sin så folk faktisk har mulighet til å kontakte de å få hjelp uten å måtte ringe inn til en dyr telefon.

Resten av verden har livechat hvor man får hjelp på sekundet, i Norge om du sender en mail til support får du bare samme copy paste svar hver dag i over en uke istedenfor noe som helst form for hjelp.

Lenke til kommentar
Grimbeorn skrev (På 13.10.2023 den 6:24 PM):

Hvordan er det bedre en Game pass så langt, det er jo bare strømming til PS5 konsoll?

Kan vurdere abonnement på PS premium en periode hvis det kan strømmes rett på pc eller nettbrett, slik som GP.

Game pass er bra. Har begge. Men ps har mer spill. Og dette vil utvikles til å bli noe ala game pass bare så mye bedre etter min mening. Eg respekter at andre mener at game pass er bedre. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...