Gå til innhold

Cyberpunk 2077-utvikler uenig i kritikk av Starfields «utdaterte» animasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke sett denne tråden på twitter, men la meg gjette: Det mangler ikke på folk som rett ut påstår at en faktisk bonafide spillutvikler tar feil og at OP har helt rett 😄

Endret av rabler
Skrevet

Blir litt rart når dem selv bytter til Unreal engine.

Ellers varte redengine i 12 år, mens Bethesda har brukt sin i 26 år.

Skrevet (endret)

Folk har litt for lett å sammenligne spill uten at de er klar over hva som ligger bak utviklingen av hvert av spillene. Flott å se at utviklerne selv kommenterer dette også.

Hva er visjonen for spillet? Stor åpen verden? Interaktivitet med verdenen? Lang story? Ødeleggbare omgivelser? Etc.

Hvor mange utviklere er det? Noen AAA spill kan bli utviklet av flere tusen spillere, andre ned mot 200-300 utviklere.

Grafikkmotoren spiller selvfølgelig en rolle, og jeg vil ikke late som om det ikke er noen utfordringer eller forbedringspotseniale med Bethesda sine verktøy. ...men det er litt mer komplisert enn "Creation Engine / Bethesda bad".

Endret av Mr. Pants
  • Liker 3
Skrevet

Cyberpunk bør ikke brukes som ett godt eksempel på noe.

CDPR burde satset litt mer på det å rette opp i bugs etter dlc'en enn å si seg ferdig og fokusere på Cyberpunk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...