Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen vil treffes fra datingappene


Gjest 84176...ed7

Anbefalte innlegg

Gjest 84176...ed7
Markiii skrev (55 minutter siden):

Jo, det er overtro og pseudovitenskap. Det at vi er påvirket av oppveksten har ikke noe med ting som Law of Assmption (basert på/relatert til Law of Attraction) å gjøre.

Det hjelper ikke å lese bøker hvis bøkene du leser er tull og tøys.

Klart en positiv innstilling kan hjelpe. Men det handler ikke om noen naturlov eller en magisk kraft som påvirker andre. Det handler om hvordan din egen innstilling påvirker hvordan du selv agerer, og hvordan du selv håndterer ulike situasjoner.

Du får mene det du vil. Jeg har lært mye av det i hvertfall og fått bedre resultater i livet av det. Lært om å snu fastlåste mønster osv. og law assumption er ikke det samme som law of attraction.  
Sjekk ut Dylan James og Kim Velez på YouTube og etter det Dr.Joe Dispenza,Joseph Murphy og Neville Goddard så kan vi snakkes. Gidder ikke diskutere. Jeg hadde veldig negativ holdning til livet og offermentalitet tidligere i livet,og etter jeg lærte om dette har mye forandret seg til det bedre. 
 

Bøkene ; The power of your subconscious  mind, Think and grow rich,  the power of your awareness,The big leap, The power of now. 
Bøkere er IKKE tull og tøys. Les deg opp så kanskje du endrer holdning. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 84176...ed7
Gjest f6f75...b34 skrev (5 timer siden):

Du kan alltids ta en tur til Ghana trådstarter. Men mitt inntrykk er at kvinner ikke er villig til å forsørge en fattig mann, mens menn kan forsørge en fattig søt thai dame uten å blunke.

Eller du kan prøve eldre menn. Hva er det eldste du er villig til å date? Noen som er litt yngre enn faren din? En gråhåret gentleman?

Du skriver at menn skal chase, men det skjer mindre og mindre. MeToo og feminismen er noe av grunnen til det. Man er en creep hvis man er en 4/10 som går opp til en kvinne for å flørte. Men er man en 8/10 er man en kjekkas for å gjøre det. Men let's be real, en 8/10 foretrekker damer under 30. Så jeg tenker det er derfor du ikke blir approached.

Personlig skulle jeg gjerne ønske at kvinner holdt seg kjønnsmoden lengre. Det hadde ført til et mindre oppblåsbar ego til kvinnene i 20 årene på grunn av en mer jevnt fordelt etterspørsel av kvinner i ulike alderskull. Det hadde vært bedre for kvinner og så de slipper å gå igjennom det du går gjennom nå. Men vi må forholde oss til biologien.

To be fair, du opplever nå noe som kan ligne opplevelsen de fleste menn har på datingmarkedet. Og det er derfor jeg har sympati med deg, men en begrenset sympati.

La oss tenke igjennom dette. Høyrisiko fødsler regnes å være fra 35 år og oppover. Men man ønsker jo å etablere et forhold og teste det ut før man får barn så 35 blir for sent å treffe noen. For hvert år som går mister kvinnen flere og flere egg. Fra millioner til null. Jo færre egg jo mindre fruktbar. Så er kvinnen i tidlig 30 årene er det allerede betydelig mindre sjanse for å unnfange og høyere risiko for fødselsdefekter. De beste årene for å føde biologisk sett er rundt 18-20 år gammel.

Jo eldre man blir i 20 årene, jo flere menn har kvinner vært med. De blir gjerne mer kynisk og utålmodig mot menn etter å ha vært sammen med noen de ikke følte seg behandlet godt av. De kvinnene som har følt at de har blitt behandlet godt er jo gjerne ikke single. Sånn når du ser på single kvinner 30+ så er det et mer filtrert utvalg enn kvinner i tidlig 20 årene for de beste har kanskje ikke rukket å bli hanket inn av en mann. 30+ har en klokke som tikker fortere, de er de som ikke er blitt valgt av menn når de var i 20 årene kanskje fordi de er usympatisk, ikke villig til å inngå kompromiss eller de har vært løssluppen seksuelt. Uansett hva tilfelle er så vil jeg som man i 30 årene mye heller foretrekke en kvinne i 20 årene fremfor 30+ av nettopp disse grunnene.

On a side note. Jeg tror noe av grunnen til at de største feministene relativt sett ser uattraktiv ut er fordi de har hatt en helt annen opplevelse av menn enn deres attraktive søstre. Er du en attraktiv kvinne kan du velge menn fra de øverste hylle og ikke bare for sex, men for forhold. Så da omgås du gentlemen, menn med økonomien og livet sitt i orden som behandler deg bra. Er du mindre attraktiv får du kanskje pule attraktive menn, men de lyger, ghoster, dumper deg osv for å raskt få og bli kvitt deg. Disse kvinnene er bare attraktiv nok for sex, ikke forhold i deres øyne. Oppsummert i en setning: Du er ikke en kvinne i 20 årene lengre så ikke forvent resultater som om du var det.

Innser at jeg høres ut som et stort rævhål når jeg skriver dette, men tror det jeg skriver er en hard sannhet du vil tjene på å innse.

 

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Det er mange som har fått første barn etter 40 år. Det er høyere risiko selvsagt men man får tettere oppfølging og kan velge å fjerne det innen 12? uker om barnet ikke er friskt. 
Jeg har hørt mange historier der folk har fått tvillinger i 40-årene som sine første barn og ser ofte på tik tok fra over hele verden der folk har fått barn både på naturlig måte og med IVF. Jeg har ikke sjekket eggene mine. Noe jeg burde. Har tenkt på det lenge. 
Har ikke råd til å reise til Danmark. Foreldrene mine synes det er veldig synd om jeg må ta en slik løsning og være alenemor. De mener jeg fortjener bedre enn det og at barnet fortjener to foreldre. Selvsagt er det det optimale men med alder og slik kan man ikke velge det alltid. 
 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
11 hours ago, Markiii said:

Ikke rart det går dårlig når du baserer deg på pseudovitenskapelig vås som Law of Assumption.

Det hjelper ikke med voodoo og spiritualisme.

Må si meg enig med Markii-chan her, utrolig nok. First time's a charm, eh? :P 

"As wide as an ocean but as deep as a puddle" som det heter. Ting som høres bra ut på overflaten men etter en liten analyse er noe man lett kunne komme til selv med en dag eller to med introspeksjon. 

22 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Alderen spiller ikke noen rolle når man velger aldersgruppe og de du sveiper og får match med ønsker samme aldersgruppe. Har snakket med menn som er eldre enn meg som ikke har barb eller ønsker bash f.eks. Så er det endel som har barn og er ferdig og noen som har barn men ønsker flere eller de uten barn som ønsker barn. Søle varianter finnes og har snakket med flere av de. Og ikke alle vil ha ungfugler eller under en viss alder. Og noen har hatt yngre damer/jenter og er ferdig med det. Veit at mange menn blir tiltrekt av unge damer men ofte kun for sex eller fwb,ikke for familieliv. Og mange ungfugler i 20-årene vil ikke ha menn 35+ om de har barn fra før og vil  starte egen familie. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

On 28.9.2023 at 9:57 PM, Yakamaru said:

Er du god på å flørte for eksempel? Kan du å gi komplimenter? Hvordan oppfører du deg rundt mennene du vil møte, og hvordan behandles de? Er du en feminist, og/eller har vært en? Siste spørsmålet er grunnet en større og større mengde med kvinner som angrer at de ikke skaffet seg en mann i de yngre årene sine og hadde unger. 

Så kommer det til kravene dine fra en potensiell mann du vil ha. Er de rimelige eller er de nærmere drømmeland? 7-sifra inntekt? 20cm "Junior"? Har hus? Sterkere sexdrive enn en kanin? Liker unger? Kjekk så det ljomer? Passer med deg politisk(om dette er noe som overhode er av interesse, eller du ikke bryr deg)? 

Og for den saks skyld, hva kan du bringe til et forhold? Stabilitet? Kjærlig? Liker å kose? Mulig glad i unger, eller har lyst på? Er du villig til å gjøre ting for mannen din? Er du villig til å vise han respekt selv om du kanskje ikke er helt enig med hva han sier og/eller gjør, eller bare ikke forstår hva han gjør? Er det ting du kan si er innafor i den forstand, mulig det gir han en sjarm som andre ikke har? 

^

Disse spørsmålene er ikke akkurat noe du trenger å svare på direkte, dog det hadde vært nyttig for folk ellers i tråden her for å kunne gi bedre råd. 

Er allerede nevnt å holde deg unna datingapper/sider og gå ut og møte folk. Er det over en datingapp/side vil du som regel ha et stort overtak som kvinne. Det er mange flere menn på slike apper/sider enn det er kvinner, så burde ikke være så vanskelig å finne en match. Det at du har problemer med å matche med folk sier for meg at det er mulig dine standarder/kriterier er for store ellers ville du nok allerede funnet noen. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7

Helt oppriktig,hendene i været,sjakk matt etc. Burde jeg bare akseptere at kjærlighet eller sex ikke er for alle og ikke er for meg? For jeg har prøvd det meste bortsett fra at jeg har vært lite ute på byen i det siste. Lite som skjer her i denne lille byen og det er ikke mange å velge mellom eller noen jeg er intr i. Mange ungkarer men ingen vil noen ting og jeg gidder ikke prøve igjen med folk som ditchet meg eller oppførte seg dumt eller lignende. Og det er ofte de samme folkene på puben ellers så er her mye studenter men de er for unge. Jeg ser nå at jeg er begrenset og må prøve å være løsningsorientert men det er ekstremt fortvilt og jeg har grått endel(kall meg offer) pga jeg ønsker ting men kommer INGEN VEI.  
 

Kan ikke fortsette på appene når ingen vil møtes eller foreslår å treffes. Som sagt en som ville i mars men dessverre var ikke jeg interessert. Selv om han var en av få snille og hyggelig me folk på appen. Og han hadde slitt selv med at folk stoppet å prate etter litt og ingenting kom ut av det. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
On 29.9.2023 at 12:31 AM, Guest 84176...ed7 said:

Aner ikke. Det er ikke noe jeg ikke innrømmer for folk her eller for meg selv. Jeg har vært ekstremt mye alene det er det eneste jeg kommer på. 
Kan være at jeg ikke har mange venner(hadde flere «gjenger» back in the days)for tiden. Jeg er veldig lite sosial som er veldig kjipt i seg selv. Kanskje han ene som hadde mange venner/kollegaer han brukte tid sammen med ble skremt når jeg sa det ikke var mange som inviterte meg med på ting for tiden. Fortalte at de fleste rundt her har familier med barn og fullt opp. Utenom det kan det være at jeg ikke hadde bilder som stopper det opp nå. La opp et par bilder i dag men har ikke tatt noen nye på en god stund. Er ikke såå glad i å ta selfies. 
 

Som sagt mye alene som er ensomt og ikke så kjekt og må nok tilpasse meg å ha en partner men er veldig klar for det. 
 

Hvor gammel er du og holder til?

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Har ikke fått PM fra deg, men hvis du sender meg det skriver jeg svar tilbake så fort jeg får til.

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest MKII skrev (3 minutter siden):

Har ikke fått PM fra deg, men hvis du sender meg det skriver jeg svar tilbake så fort jeg får til.

Nei,beklager. Men er du ute etter noe dating eller noe? For vil ikke love noe🤔

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar

Gjest ce6 og Gjest b34 er ganske så spot on med innleggene deres.

TS: Du må bare innse, du har vært priviligert. Du har hatt sjansen til å få ha deg med mange beilere. Det kan graves opp en viss sympati av at man i dette samfunnet blir "programmert" til å tro på et visst ideal, men realiteten og biologien er som den er. Sett deg i andres situasjon, de som aldri får så mye som en eneste mulighet i 20-årsalderen, da hadde du virkelig forstått håpløshet. Du får leve på minnene dine som du har hatt med chads i gullalderen din. Uføretrygdede er ikke noe mange foretrekker (som jeg selv har erfart), men på ditt tidspunkt i livet, så står du vitterlig ikke over disse om man skal måle basert på fasaden.

Endret av Colin.
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Colin. skrev (46 minutter siden):

Gjest ce6 og Gjest b34 er ganske så spot on med innleggene deres.

TS: Du må bare innse, du har vært priviligert. Du har hatt sjansen til å få ha deg med mange beilere. Det kan graves opp en viss sympati av at man i dette samfunnet blir "programmert" til å tro på et visst ideal, men realiteten og biologien er som den er. Sett deg i andres situasjon, de som aldri får så mye som en eneste mulighet i 20-årsalderen, da hadde du virkelig forstått håpløshet. Du får leve på minnene dine som du har hatt med chads i gullalderen din. Uføretrygdede er ikke noe mange foretrekker (som jeg selv har erfart), men på ditt tidspunkt i livet, så står du vitterlig ikke over disse om man skal måle basert på fasaden.

Fy faen så frekke folk er her inne. Har ikke ord. SKAM DERE!!!!!!

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 1087a...778

Synes dessverre måten du beskriver andre her er ganske dømmende. Kan det være at du tar med deg dette i eventuelle samtale og chatter med potensielle? Tror det er en turnoff for mange. Og siden man ikke engang vet åssen du ser ut, så kan jeg tenke meg at mange bare beveger seg videre.

Anonymous poster hash: 1087a...778

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest 1087a...778 skrev (11 minutter siden):

Synes dessverre måten du beskriver andre her er ganske dømmende. Kan det være at du tar med deg dette i eventuelle samtale og chatter med potensielle? Tror det er en turnoff for mange. Og siden man ikke engang vet åssen du ser ut, så kan jeg tenke meg at mange bare beveger seg videre.

Anonymous poster hash: 1087a...778

Folk sitter bak anonyme nickname her inne og retter finger og forteller andre folk de ikke kjenner og kun ut av litt info at du kan ikke få barn pga this that and the other. Du er for gammel med rynker,de foretrekker yngre damer bla bla som dere her inne snakker for alle menn og deres preferanser🙄🤦‍♀️Lev av minnene fra tidligere. Er du seriøs???? Frekkheten lenge leve. 
Jeg reagerer på de som prøver å ødelegge for andre og fortelle de hva som er det rette å gjøre ut fra deres stakkarslige situasjon.

Jeg skriver aldri negativt eller dømmende til andre uten det er grunn til det. Skriver ikke noe negativt eller dømmende i samtaler med potensielle. Det stopper bare opp. Kan ikke tvinge folk til å møtes om de ikke vil. Jeg har ikke hatt bilder siste tiden på Tinder.  Orker ikke ta nye selfies. Har noen bilder fra i fjor og tidlig i år. Ser lik ut. 
 

På slike forum får man ofte passet sitt påskrevet av endel og noen få hyggelige folk som gir gode,fine og oppløftende råd. 
 

Noen skrev at jeg er needy. Jeg har ikke hatt kroppskontakt eller sex på mange år,er det ikke lov å være litt needy og ønske det da? Det er et menneskelig behov,ikke en menneskerett dessverre men uansett hva du gjør så er det feil for noen. Det er ganske frustrerende. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 84176...ed7 said:

Fy faen så frekke folk er her inne. Har ikke ord. SKAM DERE!!!!!!

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Sier du som sorterer bort et menneske basert på om de er uføretrygdet. De vil du jo ikke ha, og det skal alle måtte ha forståelse for. /s

Slik jeg oppfatter dine poster, så virker du å forvente drømmeprinsen i din alder. Du gir inntrykket av å være "en catch", de som får akkurat deg skal prise seg lykkelige.

Lykke til. 👍

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Datingtjenester funker, men det er mye støy som andre steder. Kan man filtrere og konversere er man på gli.

Jeg hadde 150+ matcher på Tinder og et problem er at mange ikke greier å forme ei helt vanlig setning eller har ikke noe interessant å si. Noen som kan respondere med noe dypere enn "Ja/Nei, hva med deg?" "Ja, Du også?" Da kommer det ingen steder. Hvis du ikke kan ha bilder så blir det mange som krysser det ut.

For kvinner må det være veldig enkelt å få til noe. Det gamle trikset om å få en fyr til å skaffe en film osv kan umulig være helt ubrukelig, tross dagens strømmetjenester.

Ikke tale om at alle nabokvinner opp gjennom som har banket på for å låne sukker til å bake kake, eller som trenger hjelp med å få inn kanaler på TV, faktisk hadde problemer med dette. De bruker de eldste triksene i boka.

image.thumb.png.4afe5b351491c5a52aca36175b8e52ae.pngimage.png.583bb48ffc48918220a0df5f1c6eeec7.pngimage.thumb.png.1d4e1f18d583c7cf8759a8508bfcf343.pngimage.thumb.png.e7e7fbb51133c5c4b389085895f36cfe.png

Endret av BadCat
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (22 timer siden):

Jeg har ikke skrevet noe spesifikt denne gangen(har gjort det før) men har huka av på hobbyer og interesser etc. Jeg snakker om dagligdagse ting,mat,hobbyer og livet generelt. Det har vært noen rare som kun snakker om fetisjer,sex relatert etc de har jeg kutta raskt. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Uten profiltekst og bilder blir oddsene fort dårligere. Man blir lett uinteressant, og de eneste matchene du får er med menn som ikke bryr seg om hvem de matcher med.

Du burde skrive om deg selv, men også skrive om hva slags forhold du ønsker, om du er åpen for at den du matcher med har barn fra før, om at du ønsker deg barn, fremtidsplaner etc. Man trenger ikke mange bilder, men et ansiktsbilde synes jeg bør være der, og dropp solbriller. Skriv også at du kun ønsker å bli kjent med folk som ønsker å møte raskt for et kjemitreff.

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (På 28.9.2023 den 1:06 PM):

Jeg har også snakket med terapeut og legen min. Terapeuten sier at når du har jobbet med deg selv så tiltrekker du deg bedre. Og det har jeg også hatt bevis på. At noen har reflektert på en positiv måte det jeg har jobbet med å forbedre hos meg selv. Dette lærer coachene på YouTube også. (Everyone is you pushed out).

 

Det var noen som skrev til noen på Jodel en gang at om man sliter med å få til forhold kan det være pga man har autisme? Så vidt jeg veit har jeg ikke det.

 

Ønsker så  inderlig nærhet og intimitet fra en mann men det har vært en kamp å få til. Jeg har bedt til Gud,hørt på subliminal for å tiltrekke det,gjort «øvelser» disse coachene lærer bort, etc men ingen resultat. 

Råd noen? 

For det første hadde jeg nok droppet å nevne terapeut, lege, livs coacher, gud osv. for da hadde i hvert fall jeg trodd du var klin kokkos (eller en taper)

Jeg personlig holder meg unna folk som er tapere eller klin kokkos

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest f6f75...b34
Gjest 84176...ed7 skrev (På 28.9.2023 den 1:06 PM):

Har vært av og på datingapper endel år. Nå har jeg et svart bilde fordi jeg har hatt stalkere som maser og ikke tar avvisning og der noen tidligere fant nr mitt og mitt hele navn på Facebook.

Likevel har jeg fått over 100 likes of match med 6-7 stk. Har fjernet noen selv som ikke har vært rett/jeg ikke følte var noe for meg. Jeg har et litt mørkt bilde med filter som viser litt av konjunkturerene mine. Har hatr normale samtaler med noen av de men så stopper det litt opp eller går dager uten noen dialog. Jeg veit ikke hva som er galt med meg. Har jobbet mye med meg selv. Self love,self concept. Hører på coacher via YouTube osv. Veit jeg er bra nok men likevel får jeg aldri ønsker resultat. Det er fortvilt og veit ikke hva jeg skal gjøre snart. Har ikke hatt sex og intimitet på årevis. Ønsker det inderlig men får det aldri. Det er et menneskelig behov og jeg er mildt sagt drittlei sexleketøy. Trenger kroppskontakt og den type intimitet. Er noen av oss bare ment til å ikke få disse tingene? Virker slik.

Skal sies at det var en fyr i februar/mars som ville møtes. Han bodde noen timer unna. Men jeg følte null kjemi og interesse. Det var ingen spenning og iver fra min side som jeg mener det må være for å treffes.

Og en annen som bor i em større by men som jobber i mitt området av og til,kunne tenke seg å treffes. Men veit ikke når det blir,

Jeg har hatt normale bilder av meg selv tidligere men har vært i kontakt med mye dritt som er svært uheldig og frustrerende. 
Jeg har hatt enkelte menn komt tilbake igjen og igjen etter de ikke hae villet noe som helst. Disse har vært veldig intense og ville ha fwb og Netflix and chill og slike ting men når det kom til møte tidspunkt så kom de med alle unnskyldinger i boka,har ikke bil,har tannproblemer,jobber etc etc. kunne ligge seg av i dager eller i uker,så fortsatr med samme greia uten det blir noe av noe. Disse  har vært mest frempå og intense og gira. Har blitt forbanna på meg når jeg reagerer og snudd det til min feil. 😳 Jeg har måttet blokkere disse så jeg aldri får de opp igjen. Helt uaktuelt å holde på slik. Jeg fortjener mye bedre enn dette. 
Men det er fortvilt. Jeg veit jeg er hyggelig,omgjengelig,hygienisk,snill,morsom,reflektert og grei utseendet så jeg lurer oppriktig på hva som er galt med meg siden jeg ikke får til ønsket resultat. Jeg har også snakket med terapeut og legen min. Terapeuten sier at når du har jobbet med deg selv så tiltrekker du deg bedre. Og det har jeg også hatt bevis på. At noen har reflektert på en positiv måte det jeg har jobbet med å forbedre hos meg selv. Dette lærer coachene på YouTube også. (Everyone is you pushed out).

 

Det var noen som skrev til noen på Jodel en gang at om man sliter med å få til forhold kan det være pga man har autisme? Så vidt jeg veit har jeg ikke det.

 

Ønsker så  inderlig nærhet og intimitet fra en mann men det har vært en kamp å få til. Jeg har bedt til Gud,hørt på subliminal for å tiltrekke det,gjort «øvelser» disse coachene lærer bort, etc men ingen resultat. 

Råd noen? 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Jeg føler at meg og de andre som svarer her genuint prøver å hjelpe deg å forstå. Mens du skriver med store bokstaver skam dere.

Jeg spurte deg tidligere i tråden hvordan du takler tilbakemeldinger/kritikk, uten å få svar, men jeg tenker "skam dere" kommentaren din i caps lock etterfulgt av utropstegn gir svaret..

Du ønsker inderlig nærhet og intimitet med en mann skriver du. Det kan du nok få på kortsiktig basis. Tror du menn oppi årene med diffuse bilder og lite game har samme mulighet som deg? Ikke uten å gjøre noe ulovlig.

Siden du virker å være "spirituell" og støtter oppom diverse guruer og coacher skal jeg gi deg et coaching råd: Lykke er ikke å få alt du vil ha, men å innse hvor mye du allerede har.

Blir du mer tilfreds, lykkelig og glad vil du også bli mer attraktiv, ikke bare som potensielt kjærestemateriale, men også som en venn.

Som flere andre her har sagt, det er bra at du går til terapeut hvis du trenger det, men ikke reklamer med det nå du prøver å få noen på kroken. Astrologi, guruer, tebladspåing eller hva det måtte være er heller ikke attraktivt. Det er attraktivt med noen som tar ansvar for sine egne styrker og svakheter, ikke noen som legger skylden for sine feil på melkeveien sin posisjon relativt til mars ved midnatt.

Jeg kjenner noen kvinner oppi 40-årene som har gitt opp å finne en mann og som sier til meg at de følte seg bedre med seg selv når de hadde tatt den avgjørelsen. Den kan uansett hjelpe med å fjerne auraen av desperasjon, for det er ikke attraktivt for noe kjønn.

Jeg tenker at hvis dette innlegget ditt handler om at du vil føle deg bedre med deg selv så er Kvinneguiden riktig sted å poste. Der er det masse enslige kvinner og kvinner som er i forhold med menn de er misfornøyd med som kan støtte deg. Tåler du litt kritikk og er interessert i å finne ut hvordan markedet fungerer og hvordan du kan navigere det er du på riktig sted her.

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Lenke til kommentar

Trådstarter: Jeg har tatt meg tid til å lese alles innlegg i denne tråden, bare sånn det er sagt. Du fremstår som noe vi kaller "mannevond". Du dømmer menn, men spesielt dem som er uføretrygdede og har et vanskelig liv. Ta en titt innover deg selv, for jeg tror, etter det jeg har lest her, at nøkkelen ligger hos deg selv.

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, TwoFace said:

Trådstarter: Jeg har tatt meg tid til å lese alles innlegg i denne tråden, bare sånn det er sagt. Du fremstår som noe vi kaller "mannevond". Du dømmer menn, men spesielt dem som er uføretrygdede og har et vanskelig liv. Ta en titt innover deg selv, for jeg tror, etter det jeg har lest her, at nøkkelen ligger hos deg selv.

Nå er du ute og sykler på tynn is. Mann i mannevond står for menneske. Dyr kan være mannevonde, ikke kvinner.

Quote

Mannevond er et begrep eller uttrykk som gjerne brukes om sinte tamdyr og villdyr som angriper mennesker, enten de har blitt provoserte eller ikke. Uttrykket blir i noen grad også benyttet om dyr som angriper andre dyr, for eksempel om slagbjørner som tar bufe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
TwoFace skrev (19 minutter siden):

Trådstarter: Jeg har tatt meg tid til å lese alles innlegg i denne tråden, bare sånn det er sagt. Du fremstår som noe vi kaller "mannevond". Du dømmer menn, men spesielt dem som er uføretrygdede og har et vanskelig liv. Ta en titt innover deg selv, for jeg tror, etter det jeg har lest her, at nøkkelen ligger hos deg selv.

Takk. Jeg har per definisjon vært uføretrygdet selv ved å være utenfor arbeidslivet så jeg dømmer ikke de som har det. Jeg vil ikke ha uføre selv. Det var ikke poenget her. Poenget var den fyren som var frastøtende for min del både i utseendet og 15 år eldre som er helt uaktuelt. Han ble rasende når jeg avviste han og blokkerte meg. Be my guest. Man kan ikke velge noen bare fordi de liker og er tiltrukket av deg. Noen tåler ikke avvisning. Det har mange opppevd på datingappene også.

 

Jeg hae jobbet mye med meg selv. Vi alle har vel gode og dårlige egenskaper.

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...