Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen vil treffes fra datingappene


Gjest 84176...ed7

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Har skrevet i tråden lengre oppe om høyde etc. 

 

Sjekk også ut Dylan James om interessert. Han snakker om omprogrammering av tankemønster etc. Han har masse night tapes om diverse emne for å endre gamle mønster og til der bedre. Har hjulpet massevis av folk verden over. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Ah, right.

Alderen spiller en rolle der, som jeg skrev tidligere, men ut ifra observasjon i det minste så er det alltids noen der ute som er interessert. Spørsmålet blir da hva det er som gjør at du ikke kan finne noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 84176...ed7
Yakamaru skrev (37 minutter siden):

Ah, right.

Alderen spiller en rolle der, som jeg skrev tidligere, men ut ifra observasjon i det minste så er det alltids noen der ute som er interessert. Spørsmålet blir da hva det er som gjør at du ikke kan finne noen. 

Alderen spiller ikke noen rolle når man velger aldersgruppe og de du sveiper og får match med ønsker samme aldersgruppe. Har snakket med menn som er eldre enn meg som ikke har barb eller ønsker bash f.eks. Så er det endel som har barn og er ferdig og noen som har barn men ønsker flere eller de uten barn som ønsker barn. Søle varianter finnes og har snakket med flere av de. Og ikke alle vil ha ungfugler eller under en viss alder. Og noen har hatt yngre damer/jenter og er ferdig med det. Veit at mange menn blir tiltrekt av unge damer men ofte kun for sex eller fwb,ikke for familieliv. Og mange ungfugler i 20-årene vil ikke ha menn 35+ om de har barn fra før og vil  starte egen familie. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest 84176...ed7 skrev (Akkurat nå):

Alderen spiller ikke noen rolle når man velger aldersgruppe og de du sveiper og får match med ønsker samme aldersgruppe. Har snakket med menn som er eldre enn meg som ikke har barb eller ønsker bash f.eks. Så er det endel som har barn og er ferdig og noen som har barn men ønsker flere eller de uten barn som ønsker barn. Søle varianter finnes og har snakket med flere av de. Og ikke alle vil ha ungfugler eller under en viss alder. Og noen har hatt yngre damer/jenter og er ferdig med det. Veit at mange menn blir tiltrekt av unge damer men ofte kun for sex eller fwb,ikke for familieliv. Og mange ungfugler i 20-årene vil ikke ha menn 35+ om de har barn fra før og vil  starte egen familie. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

barn ja* tlf skriver egne ord🙈

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 412d8...ce6
4 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Alderen spiller ikke noen rolle når man velger aldersgruppe og de du sveiper og får match med ønsker samme aldersgruppe. Har snakket med menn som er eldre enn meg som ikke har barb eller ønsker bash f.eks. Så er det endel som har barn og er ferdig og noen som har barn men ønsker flere eller de uten barn som ønsker barn. Søle varianter finnes og har snakket med flere av de. Og ikke alle vil ha ungfugler eller under en viss alder. Og noen har hatt yngre damer/jenter og er ferdig med det. Veit at mange menn blir tiltrekt av unge damer men ofte kun for sex eller fwb,ikke for familieliv. Og mange ungfugler i 20-årene vil ikke ha menn 35+ om de har barn fra før og vil  starte egen familie. 

Svaret du leter etter i hele denne tråden er alderen din, det er derfor det er vanskelig å date, du må akseptere ubehagelige nyheter når de kommer. Mange menn 30-40 sorterer ut 35+ kvinner uten unntak, på apper.
Du konkurrerer med kvinner i 20-årene som har mindre bagasje, kanskje til og med er jomfru, mindre rynker, høyere fertilitet og veldig mange fertile år igjen, de fleste menn du snakker med har nok muligheten til å matche og date en 25-30-åring.

''Markedsverdi'' er en kynisk men ganske trygg regel, klart den har unntak, og klart spiller mye mer enn utseende inn, men før dere møtes så er det BARE utseende som er relevant, derfor tipser mange her deg om å være aktiv der menn er aktiv, for å sosialisere naturlig og vise dine sterke sider.
Alle vet at det finnes menn som foretrekker 38-år gamle kvinner fremfor 20-åringer, men de har 100 38-åringer å velge mellom, det er ett kjent fenomen at kvinner over 30 sliter med dating.
Markedsverdi inkluderer sjarm, ferdigheter som matlaging, seksuell generøsitet, tålmodighet, når du med din alder har ett dårlig utgangspunkt så MÅ du tilby mye ekstra for å tiltrekke deg mange nok menn til at du finner den DU ønsker.

Anonymous poster hash: 412d8...ce6

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (17 timer siden):

Har skrevet med en i flere uker nå og enkelte uker er det stille i flere dager før det plutselig kommer en kommentar om hva planer jeg har i helgen,hva jeg mener om valget osv. Men ikke et spørsmål om å treffes.

Altså kan ikke du sende meldinger da ? kan ikke du selv spørre om å treffes ? Om det er det du vil ? Vi er vel ikke låst til tradisjonelle amerikanske dating regler er vi det da ? Ta initiativ selv, ikke forvent at andre skal gjøre det for deg. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Aner ikke. Det er ikke noe jeg ikke innrømmer for folk her eller for meg selv. Jeg har vært ekstremt mye alene det er det eneste jeg kommer på. 
Kan være at jeg ikke har mange venner(hadde flere «gjenger» back in the days)for tiden. Jeg er veldig lite sosial som er veldig kjipt i seg selv. Kanskje han ene som hadde mange venner/kollegaer han brukte tid sammen med ble skremt når jeg sa det ikke var mange som inviterte meg med på ting for tiden. Fortalte at de fleste rundt her har familier med barn og fullt opp. Utenom det kan det være at jeg ikke hadde bilder som stopper det opp nå. La opp et par bilder i dag men har ikke tatt noen nye på en god stund. Er ikke såå glad i å ta selfies. 
 

Som sagt mye alene som er ensomt og ikke så kjekt og må nok tilpasse meg å ha en partner men er veldig klar for det. 
 

Hvor gammel er du og holder til?

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Hvis det er ubevisste ting du ikke er bevisst på at du ikke en gang er ærlig med ovenfor deg selv så vil du jo ikke selv vite det...

Hvis han var genuint interessert i deg som person så BURDE ikke det om du ikke er veldig aktiv sosialt ha så mye å si hvs han selv har venner og bekjente som dere kunne være sosiale med. Og det BURDE være forståelig for ham om dine venner og bekjente har barn og at de er opptatt med det. Det KAN hende at det at du trenger psykologhjelp til tider er fremmed og dermed skremmende for ham?

Hvis du vil kan du sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Altså kan ikke du sende meldinger da ? kan ikke du selv spørre om å treffes ? Om det er det du vil ? Vi er vel ikke låst til tradisjonelle amerikanske dating regler er vi det da ? Ta initiativ selv, ikke forvent at andre skal gjøre det for deg. 

Det er menn som er jegere og det er de som «are the chasers».  Jeg vil ikke tvinge frem noe og når de ikke svarer eller skriver mer er de ikke interessert. Er de intr så vet du det. De kontakter deg ofte og vil treffe deg. Viser mye interesse. Jeg orker ikke være den eneste som skal holde i gang samtalen/interessen. Men det er ekstremt frustrerende at alt stopper opp,at det aldri kommer til å ville møtes. Jeg ser heller ikke utslitt ut for alderen. Gode gener. 
Tingen er jeg kommer ikke til en date en gang. Og det går ikke på at jeg er stygg. Tror det går litt på plassen jeg bor. Har snakket gjennom årene med flere i området som er på appene år etter år. Som enten ikke er ute etter å treffe noen som helst eller kun booste egoet eller ikke vil forplikte seg eller hele tiden leter etter the next best thing eller tror gresset er grønnere osv. Jeg hae måttet blokkere 8-10 stk for å ikke få de opp mere. De er der år etter år etter år. Jeg har vært av og på i 11 år. Jeg får også opp folk fra andre byer og steder,folk på jobbreise etc men det gjennomgående er at det aldri blir treff. Jeg savner og har lyst å kysse igjen,nærhet og sex som nevnt flere ganger men ingenting blir. Ikke sextreff en gang om en ønsker kun det for å få tilfredsstilt  det området selv om man ønsker langvarig på sikt. Måneder og år går og man blir ekstremt frustrert over å aldri få det man ønsker eller har menneskelig behov for. Viser selvsagt ikke frustrasjonen til folk. Enkelte får sjokk når de får høre jeg ikke har hatt sex på årevis.

Har hatt noen bekjente i tidlig 50 år som har villet ting sier de men blir aldri der heller og de vil kun ha nudes lignende bilder på snap og det skjer ikke. Jeg gir ikke de slike goder uten å skulle få noe tilbake irl. Dessuten er jeg ikke intr i menn på den alderen. Vil ga yngre men skal ikke legge skjul på at jeg er «små desperat» etter sex og kroppskontakt. Men det føles fullstendig umulig😔😢

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest MKII skrev (6 minutter siden):

Hvis det er ubevisste ting du ikke er bevisst på at du ikke en gang er ærlig med ovenfor deg selv så vil du jo ikke selv vite det...

Hvis han var genuint interessert i deg som person så BURDE ikke det om du ikke er veldig aktiv sosialt ha så mye å si hvs han selv har venner og bekjente som dere kunne være sosiale med. Og det BURDE være forståelig for ham om dine venner og bekjente har barn og at de er opptatt med det. Det KAN hende at det at du trenger psykologhjelp til tider er fremmed og dermed skremmende for ham?

Hvis du vil kan du sende meg en PM.

Han veit ikke om at jeg har terapeut. Har ikke snakket med han om det. Og hvorfor henger dere dere så opp i at man en sjelden gang går til psykolog? Det er da en bra ting for å få hjelp til ting. Og viss en person ikke tåler det er den ikke rett uansett👍

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Guest 84176...ed7 said:

Han veit ikke om at jeg har terapeut. Har ikke snakket med han om det. Og hvorfor henger dere dere så opp i at man en sjelden gang går til psykolog? Det er da en bra ting for å få hjelp til ting. Og viss en person ikke tåler det er den ikke rett uansett👍

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Som jeg skrev: Hvis det er ukjent for HAM så kan det være skremmende for HAM... Men vet han ikke om det så er det jo ikke der det ligger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (1 time siden):

Det er menn som er jegere og det er de som «are the chasers».  Jeg vil ikke tvinge frem noe og når de ikke svarer eller skriver mer er de ikke interessert. Er de intr så vet du det.

Hvis det er det du har bestemt deg for er sannheten å at det er sånn det skal være så greit nok, men ikke forvent at menn går i samme tro som deg, ta initiativ selv eller la være, hva er resultatet til nå ? Du vet de fleste menn som ikke er gigachads blir nok avvist i langt større grad enn noen kvinne som fremdeles lever, mange er like pisslei hele greia som deg, og gjør som i den gamle jokke låta "Sola skinner". 

 

Sitat

La alltid en jente sjekke deg
Det er mye enklere spør du meg

 

Endret av skaftetryne32
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (På 28.9.2023 den 1:45 PM):

Life coacher/mindset coaches(ikke datingcoacher,det sluttet jeg å høre på for flere år siden.) Loa(law of assumptions etc,sjekk ut Neville goddard,Joseph Murphy etc).

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Ikke rart det går dårlig når du baserer deg på pseudovitenskapelig vås som Law of Assumption.

Det hjelper ikke med voodoo og spiritualisme.

Endret av Markiii
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest f6f75...b34

Du kan alltids ta en tur til Ghana trådstarter. Men mitt inntrykk er at kvinner ikke er villig til å forsørge en fattig mann, mens menn kan forsørge en fattig søt thai dame uten å blunke.

Eller du kan prøve eldre menn. Hva er det eldste du er villig til å date? Noen som er litt yngre enn faren din? En gråhåret gentleman?

Du skriver at menn skal chase, men det skjer mindre og mindre. MeToo og feminismen er noe av grunnen til det. Man er en creep hvis man er en 4/10 som går opp til en kvinne for å flørte. Men er man en 8/10 er man en kjekkas for å gjøre det. Men let's be real, en 8/10 foretrekker damer under 30. Så jeg tenker det er derfor du ikke blir approached.

Personlig skulle jeg gjerne ønske at kvinner holdt seg kjønnsmoden lengre. Det hadde ført til et mindre oppblåsbar ego til kvinnene i 20 årene på grunn av en mer jevnt fordelt etterspørsel av kvinner i ulike alderskull. Det hadde vært bedre for kvinner og så de slipper å gå igjennom det du går gjennom nå. Men vi må forholde oss til biologien.

To be fair, du opplever nå noe som kan ligne opplevelsen de fleste menn har på datingmarkedet. Og det er derfor jeg har sympati med deg, men en begrenset sympati.

La oss tenke igjennom dette. Høyrisiko fødsler regnes å være fra 35 år og oppover. Men man ønsker jo å etablere et forhold og teste det ut før man får barn så 35 blir for sent å treffe noen. For hvert år som går mister kvinnen flere og flere egg. Fra millioner til null. Jo færre egg jo mindre fruktbar. Så er kvinnen i tidlig 30 årene er det allerede betydelig mindre sjanse for å unnfange og høyere risiko for fødselsdefekter. De beste årene for å føde biologisk sett er rundt 18-20 år gammel.

Jo eldre man blir i 20 årene, jo flere menn har kvinner vært med. De blir gjerne mer kynisk og utålmodig mot menn etter å ha vært sammen med noen de ikke følte seg behandlet godt av. De kvinnene som har følt at de har blitt behandlet godt er jo gjerne ikke single. Sånn når du ser på single kvinner 30+ så er det et mer filtrert utvalg enn kvinner i tidlig 20 årene for de beste har kanskje ikke rukket å bli hanket inn av en mann. 30+ har en klokke som tikker fortere, de er de som ikke er blitt valgt av menn når de var i 20 årene kanskje fordi de er usympatisk, ikke villig til å inngå kompromiss eller de har vært løssluppen seksuelt. Uansett hva tilfelle er så vil jeg som man i 30 årene mye heller foretrekke en kvinne i 20 årene fremfor 30+ av nettopp disse grunnene.

On a side note. Jeg tror noe av grunnen til at de største feministene relativt sett ser uattraktiv ut er fordi de har hatt en helt annen opplevelse av menn enn deres attraktive søstre. Er du en attraktiv kvinne kan du velge menn fra de øverste hylle og ikke bare for sex, men for forhold. Så da omgås du gentlemen, menn med økonomien og livet sitt i orden som behandler deg bra. Er du mindre attraktiv får du kanskje pule attraktive menn, men de lyger, ghoster, dumper deg osv for å raskt få og bli kvitt deg. Disse kvinnene er bare attraktiv nok for sex, ikke forhold i deres øyne. Oppsummert i en setning: Du er ikke en kvinne i 20 årene lengre så ikke forvent resultater som om du var det.

Innser at jeg høres ut som et stort rævhål når jeg skriver dette, men tror det jeg skriver er en hard sannhet du vil tjene på å innse.

 

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Markiii skrev (15 minutter siden):

Ikke rart det går dårlig når du baserer deg på psedovitenskapelig vås som Law of Assumption.

Det hjelper ikke med voodoo og spiritualisme.

Det er absolutt ingen voodoo eller spiritualisme. Eller witchcraft. Det er hvordan du et skrudd sammen av gamle programmerte mønster fra oppveksten og hvordan du kan snu dette og med en mer positiv tankegang kan få bedre resultater i livet enn tidligere. Om underbevisstheten din og hvordan den har styrt deg hele livet osv. Du kan tro på det du vil og jeg tro på det jeg vil. Har lest mange bøker om emnet. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest MKII skrev (1 time siden):

Som jeg skrev: Hvis det er ukjent for HAM så kan det være skremmende for HAM... Men vet han ikke om det så er det jo ikke der det ligger.

Det ligger ikke der. Får ikke spørsmål om å treffes en gang. Men han hadde ikke sett bilder av meg heller kan være det som er årsaken,eller at han sa han ikke vil ha barn. Han er 43 år og han veit jeg ønsker et. Men tror ikke sistnevnte er hovedårsaken. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
27 minutes ago, Guest 84176...ed7 said:

Det ligger ikke der. Får ikke spørsmål om å treffes en gang. Men han hadde ikke sett bilder av meg heller kan være det som er årsaken,eller at han sa han ikke vil ha barn. Han er 43 år og han veit jeg ønsker et. Men tror ikke sistnevnte er hovedårsaken. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Som jeg har sagt flere ganger tidligere: Du mååå ikke vente på at mannen spør...
Og ser du ingen grunn til å spørre så er det heller ingen grunn til å fortsette samtalen.

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7

Jeg har slitt med å få langvarig forhold i ganske mange år før denne alderen så jeg veit jeg har vært fellesnevneren. Etter jeg begynte å jobbe veldig med meg selv for 5-6 år siden tiltrekte jeg meg noen som reflekterte dette på en positiv måte. Ville treffes ofte,viste genuin interesse daglig pg behandlet meg bra til jeg fikk en slags panikk og saboterte fordi kroppen var vant med det motsatte som negative utfall,emosjonelt utilgjengelige menn osv. Folk som bare lurte en og holdt en for god prat.  Denne fyren viste det motsatte. Jeg følte meg ønsket,likt,sett,validitert og verdsatt. Det va utrolig godt men enten var jeg redd for å stole på vedkommende eller så løy vedkommende litt jeg veit ikke sikkert og jeg saboterte og trodde han datet en random dame jeg diktet opp et scenario med(som hadde mann og to barn nå tre barn med samme mann som vedk aldri hadde sett før hun kontaktet han) så jeg ødela og vi mistet kontakten for to år siden. Jeg har jobbet mye med meg selv etter dette. Jeg veit jeg et bra nok,ingen skal få ødelegge det. Ikke folk o denne tråden heller. 
 

Jeg har hatt svært kritiske foreldre som nok har bidratt med at jeg ikke har klart å fått til langvarig kjærlighetsforhold. Jeg har blitt hakket på hele livet nesten. Jeg har tatt det opp og snakket med de om det i voksen alder. Men det er sårt å se tilbake på år og at jeg ikke fikk til langvarig forfold. Det er en stor stor sorg.Har lest mye om feltet siste årene. 
 

Fra 18-20 hadde jeg mange beilere. Både av fine gutter(den gang) og mindre fine menn. Har hatt 10-15 år eldre menn kommet tilbake o voksen alder og gitt meg de flotteste komplimenter og ville både ha sex og forhold med meg men jeg har ikke vært interessert. Jeg er ikke høy på meg selv men noen av disse er feite,uføretrygdet menn som ikke har utseendet med seg og 15 år eldre er helt utelukka for meg. Dette er typisk som enkelte har nevnt her at menn vil ha yngre damer.  Jeg klarer ikke å være sammen med noen jeg ikke fins tiltrukket av bare for å ikke være alene.  Ville ikke tatt borti denne fyren med ildtang en gang. Han er  avskyelig. Beklager sterke ord. 
 

 

Jeg trodde i mange år at kjærlighet ikke var for meg og lurte på hva som er galt med meg. Jeg veit det ikke er noe galt med meg. Jeg veit jeg er ei flott dame med gode kvaliteter. Som er verdt forhold osv.

 

Jeg set folk på fb og tik tok gå fra forhold til forhold. De kommer fra lange forhold med barn,blir slutt de finner nye,forlover og eller gifter seg og noen får ey nytt barn. Dette er ikke 10,ere. Det er folk midt på treet utseendemessig. De tar ofte det første og beste fordi de ikke klarer å være alene. En jeg tidligere var venninne med, Det blei slutt på et nesten 10 år langt forhold. Hun skulle være alene og fokusere på seg og de to barna hun hadde. Gikk på match.com tok den første som kontaktet henne uten bilde. De blei sammen etter to mnd. Han flyttet inn. Pusset opp huset hun bodde i,fe solgte huset og kjøpte større hus. Hun ble gravid og de fikk et fellesbarn og giftet seg året etter.  
En annen var i langvarig forhold meg barn,ble slutt hun fant eksen til en av sine beste venninne og forlovet seg etter litt,kjøpte felles hus og fikl et felles barn o fjo. Hun er 41 år.  Eksen til denne dama er halvfet og skalla. Ikke spesielt attraktiv. Så han på en datingapp jeg var på og han har nå hatt dame et par år.

 

Jeg har også hatt fyrer som har vært forelska i meg i skjul to ganget tidligere i livet som jeg fikk kontakt med på en datingapp i seinere tid som fortalte meg dette men jeg var ikke populær nok til at de kam bli sett sammen med meg så da ble dey ingenting. Blei sex men kun det og skar seg fordi han ikke ville forplikte seg. Jeg har hatt mange slike beilere i alle mulige typer utseendet. Fine,barske og mindre fine eller ikke min smak i det hele. Det har ikke gått på det å ikke være attraktiv men problemet har vært å få til langvarig forhold. Og believe you me jeg har jobbet med å nøste oppi hva er det som gjør det,psykologer,self love,self concept etc. Om det er uflaks eller hva.

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
RRhoads skrev (14 minutter siden):

Hva står det i profilteksten din og hva chatter du om med disse matchene?

 

Jeg har ikke skrevet noe spesifikt denne gangen(har gjort det før) men har huka av på hobbyer og interesser etc. Jeg snakker om dagligdagse ting,mat,hobbyer og livet generelt. Det har vært noen rare som kun snakker om fetisjer,sex relatert etc de har jeg kutta raskt. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (4 timer siden):

Det er absolutt ingen voodoo eller spiritualisme. Eller witchcraft. Det er hvordan du et skrudd sammen av gamle programmerte mønster fra oppveksten og hvordan du kan snu dette og med en mer positiv tankegang kan få bedre resultater i livet enn tidligere. Om underbevisstheten din og hvordan den har styrt deg hele livet osv. Du kan tro på det du vil og jeg tro på det jeg vil. Har lest mange bøker om emnet. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Jo, det er overtro og pseudovitenskap. Det at vi er påvirket av oppveksten har ikke noe med ting som Law of Assmption (basert på/relatert til Law of Attraction) å gjøre.

Det hjelper ikke å lese bøker hvis bøkene du leser er tull og tøys.

Klart en positiv innstilling kan hjelpe. Men det handler ikke om noen naturlov eller en magisk kraft som påvirker andre. Det handler om hvordan din egen innstilling påvirker hvordan du selv agerer, og hvordan du selv håndterer ulike situasjoner.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...