Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen vil treffes fra datingappene


Gjest 84176...ed7

Anbefalte innlegg

Gjest f6f75...b34
RRhoads skrev (10 minutter siden):

Du skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke vil legge til folk de ikke kjenner på snap når man allerede har et sted man kan bli kjent? Det handler om personvern.

Da har vi et fint gammelt og mye brukt og i ordboken: nei
Kan brukes som et alternativ til å blokke folk og kutte kontakt 👌

 

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 45d28...45f
25 minutes ago, RRhoads said:

Du skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke vil legge til folk de ikke kjenner på snap når man allerede har et sted man kan bli kjent? Det handler om personvern.

En del av det å bli kjent er å se hverandre. Når hun ikke vil legge ut bilder på det ene stedet er det ikke så rart at man foreslår et alternativ. 

Anonymous poster hash: 45d28...45f

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
RRhoads skrev (22 minutter siden):

Du skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke vil legge til folk de ikke kjenner på snap når man allerede har et sted man kan bli kjent? Det handler om personvern.

Korrekt og de vil kun ha nudes. Har vært borti det x antall ganger. Jeg er lei av å legge til folk på snap for så å fjerne de igjen etter kort tid. Jeg har to ulike snapkontoer. Den ene masse folk og venner og gamle kjente og en nyere med mye mindre folk. Det har skjedd så mange ganger at jeg har lagt til folk og så fjernet de etter noen uker/måneder eller de fjerner meg osv. orker det ikke. Viss fyren kom i natt på et sex treff kunne jeg kanskje vurdert det da jeg har hatt lyst på ligg jævlig lenge men fyren bodde i en annen by 1,5 herfra. 
 

Jeg er kresen og tar nesten ikke hva som helst. Ikke interessert i noen over 47 år uansett hvordan de selger seg inn og vil ha selskapsdame når de har fri osv,over 50 er for gammelt. Min far er over 70 år men ser mye yngre ut og rundt den alderen som noen foreslo,er helt uaktuelt. Han som bor under meg er enslig tobarnsfar,barna er over 30 og han er 59 år. Han røyker som en skorstein og det stinker alkohol nede og utenfor til tider. Det er ekstremt frastøtende. Jeg er ikke avholds men har da noen grenser. Dette var bare et eks. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest 45d28...45f skrev (3 minutter siden):

En del av det å bli kjent er å se hverandre. Når hun ikke vil legge ut bilder på det ene stedet er det ikke så rart at man foreslår et alternativ. 

Anonymous poster hash: 45d28...45f

Ja ser poenget ditt. Men det ble altfor raskt. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Yakamaru skrev (5 minutter siden):

Vel, folk har gitt, eller i det minste forsøkt å gi råd/tips. Om folk er interessert i å høre eller ikke er opp til dem. Folk her får ellers ha en god helg. Har andre ting å bruke tiden min på.

Takk for alle råd😊

 

Jeg har lyst på en jeg mistet kontakten med og føler ingen kan leve opp til det vi startet men dessverre ikke fikk fortsatt med. Skulle ønske vi kunne få kontakt igjen. Han er singel også men alle veier er «stengt». 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
RRhoads skrev (1 time siden):

Svart bilde og ikke noe profil blir til en ganske kjedelig profil, og et dårlig utgangspunkt for å bli interessert i noen. Send PM hvis du vil ha hjelp til å skrive profiltekst.

Du har rett. Jeg bør ha på et bilde ellers har jeg huket av interesser,dyr,høyde etc. Så litt info er der. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
36 minutes ago, Guest 84176...ed7 said:

Takk for alle råd😊

 

Jeg har lyst på en jeg mistet kontakten med og føler ingen kan leve opp til det vi startet men dessverre ikke fikk fortsatt med. Skulle ønske vi kunne få kontakt igjen. Han er singel også men alle veier er «stengt». 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Ikke noe problem. For din del håper jeg ting går i riktig retning og du finner noen å være sammen med. Ingen fortjener å være alene og føle seg ensom. Det er veldig mange som er i samme båt som deg så du er ikke akkurat alene på den fronten. Du har de beste kortene som kvinne, og spiller du dem riktig er det fullt mulig å finne en mann som du kan dele livet med. 

Dog du må også være realistisk, og tenke på kriteriene/standardene du har. Er noen et creep tho, sheesh. Blokk, blokk, blokk.

Endret av Yakamaru
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Yakamaru skrev (36 minutter siden):

Ikke noe problem. For din del håper jeg ting går i riktig retning og du finner noen å være sammen med. Ingen fortjener å være alene og føle seg ensom. Det er veldig mange som er i samme båt som deg så du er ikke akkurat alene på den fronten. Du har de beste kortene som kvinne, og spiller du dem riktig er det fullt mulig å finne en mann som du kan dele livet med. 

Dog du må også være realistisk, og tenke på kriteriene/standardene du har. Er noen et creep tho, sheesh. Blokk, blokk, blokk.

Takk men det er litt fortvilt når det aldri blir snakk om å treffes og det er ikke lett å få sex heller. Alle sier det er lett for en kvinne men det har overhodet ikke vært det. I fjor sommer avtalte jeg med en fyr via en app om å møtes for uforpliktende. Vi hadde avtalt dag og at han skulle komme kjørende til meg. Når dagen kom så logget han seg av,kom tilbake etter noen dager og skrev om vi skulle motes igjen og han oppførte seg på samme måte. Måtte blokkere han. Det har vært flere av denne sorten og det er ekstremt frustrende. Denne personen var ikke spesielt good looking heller men tenkte det var kun for pleasure men nei det ble ikke. Og har snakket med så mange der det aldri blir noe av med. Så man får en panikk og redsel på at det aldri skal skje igjen. Nå er det nok en ny mnd og snart nytt år. Jeg har prøvd i flere år uten hell. Var veldig nært å ha det med en jeg date’a for 2,5 år siden og som jeg skreiv tidligere så har menn jeg har blitt litt kjent med fått sjokk når de hører jeg ikke har hatt sex på flere år. Og lurer på om jeg aldri har hatt det🙄Nei men det kan gå årevis uten i perioder. Jævlig kjipt. 😞

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7

Han jeg snakket med noen uker og ikke har skrevet med på over en uke,skreiv at han skulle deaktivere appen. Så sa jeg at han kunne få seg meg om han ville. Så la opp fire bilder av meg. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 412d8...ce6
On 30.9.2023 at 7:16 PM, Guest 84176...ed7 said:

Sveipet høyre på nesten alle nå og folk match med fire stk på fem min. Fjernet tre av dem. En skreiv raskt til meg og sa han var veldig nysgjerrig. Jeg forklarte greia med svart bilde og han ber om snap etter to min🤦‍♀️ Fjernet han sporenstreks. 

Du har svart bilde på profilen.... og nekter ytterligere å la andre se deg..... får lite matcher.... og så føler du virkelig behov for å starte tråd på forum og spørre hvorfor du har det vanskelig på apper. 
Jeg er faktisk målløs, det er sjelden, og det er nok de fleste på forumet her også.

Jeg har personlig aldri sett ett så prima eksempel på mangel på selvinnsikt med mine egne øyne, det virker egentlig som en troll, men jeg vet det finnes mye rart.
Jeg vurderte å poste bare den ene ''you're so in denial, you need therapy'' en god del tidligere av mindre årsaker, den er treffende og presis, men jeg vil gjerne at du ser hele videoen å tar til deg denne viktige informasjonen.

Jeg klarer ikke være så bedagogisk som RRhodes og Yakamaru, det virker som du sitter fast i tenårene, jeg vet ikke hva som hadde hjulpet deg mest, at foreldrene dine skriker deg i ansiktet som Gordon, eller ett mer pedagogisk fremtredende.

Det er åpenbart at du ikke ønsker å gi av deg selv, og du har ingen forståelse for hvordan dating fungerer, du børster alle under en kam og er absolutt dømmende, du har basert på egne ord absolutt ''pult rundt'', tilsynelatende med veldig bra menn som aldri ville mer enn sex, menn har sex med ALT, og har mye høyere standard for ekteskap.
Jeg tror du er en 3'er som vil ha en 7'er. Du slår meg som en som aldri kommer til å endre på seg, så jeg ser på det som veldig sannsynlig at du vil sitte i samme smørja i mange år til. 

Anonymous poster hash: 412d8...ce6

Lenke til kommentar

Hvis ei gjennomsnittlig kvinne ønsker nærhet og sex er det omtrent som å gå i butikken og dytte varer fra hyllene og ned i handlevogna. Noe vil ramle utenfor, men vogna blir mer enn full. Det er hundretusenvis av menn som ikke har stort mer å by på enn seg selv. Frem med håven.

Enten vet du ikke hva du vil ha eller så satser du over evne. Ei middels kvinne kan score noe oppover, men neppe fra øverste eller nest øverste hylle.

Endret av BadCat
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest 412d8...ce6 skrev (4 timer siden):

Du har svart bilde på profilen.... og nekter ytterligere å la andre se deg..... får lite matcher.... og så føler du virkelig behov for å starte tråd på forum og spørre hvorfor du har det vanskelig på apper. 
Jeg er faktisk målløs, det er sjelden, og det er nok de fleste på forumet her også.

Jeg har personlig aldri sett ett så prima eksempel på mangel på selvinnsikt med mine egne øyne, det virker egentlig som en troll, men jeg vet det finnes mye rart.
Jeg vurderte å poste bare den ene ''you're so in denial, you need therapy'' en god del tidligere av mindre årsaker, den er treffende og presis, men jeg vil gjerne at du ser hele videoen å tar til deg denne viktige informasjonen.

Jeg klarer ikke være så bedagogisk som RRhodes og Yakamaru, det virker som du sitter fast i tenårene, jeg vet ikke hva som hadde hjulpet deg mest, at foreldrene dine skriker deg i ansiktet som Gordon, eller ett mer pedagogisk fremtredende.

Det er åpenbart at du ikke ønsker å gi av deg selv, og du har ingen forståelse for hvordan dating fungerer, du børster alle under en kam og er absolutt dømmende, du har basert på egne ord absolutt ''pult rundt'', tilsynelatende med veldig bra menn som aldri ville mer enn sex, menn har sex med ALT, og har mye høyere standard for ekteskap.
Jeg tror du er en 3'er som vil ha en 7'er. Du slår meg som en som aldri kommer til å endre på seg, så jeg ser på det som veldig sannsynlig at du vil sitte i samme smørja i mange år til. 

Anonymous poster hash: 412d8...ce6

Hvis du har lest i tråden så har jeg forklart hvorfor jeg har hatt svart bilde denne gangen. Jeg hadde stalkere og menn som kom tilbake igjen og igjen uten å ville noenting og jeg var fed up så derfor gikk jeg litt undercover. Jeg har hatt bilder av meg selv før og fått hundrevis av matcher men fåtallet skriver eller kun kort. 
Jeg har ikke pult rundt sier jeg. Jeg har hatt menn i alle kategorier etter meg men har ikke lagt med halvparten. 
Du virker jævlig bitter og lar det gå utover meg her i denne tråden. Skaff deg hjelp. Alvorlig talt!

 

Hva du mener her bryr jeg meg lite om men du irriterer meg grenseløst. Du tar feil i flere av dine antagelser. Jeg er langt o fra en 3’er 🙄🤦‍♀️ Jeg er en 6 til daglig og 7/8 på en veldig god dag.  Du virker som en insel som sitter på rommet sitt og gamer dagen lang og ikke kommer i nærheten av en dame. Stakkars drittunge!! Skaff deg en psykolog!!
 

Og jeg har hatt terapi😉 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
BadCat skrev (1 time siden):

Hvis ei gjennomsnittlig kvinne ønsker nærhet og sex er det omtrent som å gå i butikken og dytte varer fra hyllene og ned i handlevogna. Noe vil ramle utenfor, men vogna blir mer enn full. Det er hundretusenvis av menn som ikke har stort mer å by på enn seg selv. Frem med håven.

Enten vet du ikke hva du vil ha eller så satser du over evne. Ei middels kvinne kan score noe oppover, men neppe fra øverste eller nest øverste hylle.

Jeg får ikke lett sex overhodet. Jeg har hatt menn som er i forhold som er på Tinder etc og vil møtes på hotellrom,men det er helt uaktuelt. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 412d8...ce6
2 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Du virker jævlig bitter og lar det gå utover meg her i denne tråden. Skaff deg hjelp. Alvorlig talt!
Hva du mener her bryr jeg meg lite om men du irriterer meg grenseløst. Du tar feil i flere av dine antagelser. Jeg er langt o fra en 3’er 🙄🤦‍♀️ Jeg er en 6 til daglig og 7/8 på en veldig god dag.  Du virker som en insel som sitter på rommet sitt og gamer dagen lang og ikke kommer i nærheten av en dame. Stakkars drittunge!! Skaff deg en psykolog!!

En 10'er er 22 år gammel supermodell som tilbyr bra sex når som helst, lager strålende mat, krever ikke dyr oppvarting, er smart, tålmodig, støttende, pålitelig, lojal, sympatisk, sjarmerende, og en fantastisk mor.
Om du startet der for 15+ år siden, så må du trekke fra 4 poeng for alderen, så starter du på en 6'er på en god dag, om du oppfyller alle de andre kvalitetene. Basert på alt jeg har lest fra deg så tror jeg ikke du oppfyller mye av det, du har åpenbart også kort lunte og mye hat å tilby folk som hovedsakelig vil hjelpe deg, ditt svar var langt fra proporsjonalt.

Anonymous poster hash: 412d8...ce6

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest 412d8...ce6 skrev (44 minutter siden):

En 10'er er 22 år gammel supermodell som tilbyr bra sex når som helst, lager strålende mat, krever ikke dyr oppvarting, er smart, tålmodig, støttende, pålitelig, lojal, sympatisk, sjarmerende, og en fantastisk mor.
Om du startet der for 15+ år siden, så må du trekke fra 4 poeng for alderen, så starter du på en 6'er på en god dag, om du oppfyller alle de andre kvalitetene. Basert på alt jeg har lest fra deg så tror jeg ikke du oppfyller mye av det, du har åpenbart også kort lunte og mye hat å tilby folk som hovedsakelig vil hjelpe deg, ditt svar var langt fra proporsjonalt.

Anonymous poster hash: 412d8...ce6

Uff da så tragisk verden du lever i. Slutt å bruk mot meg at jeg har kort lunte. Jeg er alltid hyggelig mot de som er hyggelig mot meg. Du går under huden min,får passet mitt påskrevet,vil provoserer. Klart jeg reagerer på det. Jeg er aldri sur eller negativ mot folk som er greie og behandler andre med respekt. Noe som du åpenbart gjør.

 

Hvem sin skala snakker vi om her? Din? Den er uvesentlig. Alle er forskjellig og har forskjellige preferanser. Bryr meg katten om hva du mener. Du er åpenlyst ute etter å få meg i dårlig humør,at jeg bare skal gi opp alt og er et håpløst tilfelle. Men heldigvis har jeg jobbet såpass mye med meg selv at det du skriver preller av som vatn på gåsa. At en person på et forum prøver å kneble meg,nei farr du kommer ingen vei. Jeg vet min verdi uansett alder så du får finne noen andre å plage. Og den drømmeverdenen din må du våkne fra😃👍

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...