Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen vil treffes fra datingappene


Gjest 84176...ed7

Anbefalte innlegg

Gjest 84176...ed7

Har vært av og på datingapper endel år. Nå har jeg et svart bilde fordi jeg har hatt stalkere som maser og ikke tar avvisning og der noen tidligere fant nr mitt og mitt hele navn på Facebook.

Likevel har jeg fått over 100 likes of match med 6-7 stk. Har fjernet noen selv som ikke har vært rett/jeg ikke følte var noe for meg. Jeg har et litt mørkt bilde med filter som viser litt av konjunkturerene mine. Har hatr normale samtaler med noen av de men så stopper det litt opp eller går dager uten noen dialog. Jeg veit ikke hva som er galt med meg. Har jobbet mye med meg selv. Self love,self concept. Hører på coacher via YouTube osv. Veit jeg er bra nok men likevel får jeg aldri ønsker resultat. Det er fortvilt og veit ikke hva jeg skal gjøre snart. Har ikke hatt sex og intimitet på årevis. Ønsker det inderlig men får det aldri. Det er et menneskelig behov og jeg er mildt sagt drittlei sexleketøy. Trenger kroppskontakt og den type intimitet. Er noen av oss bare ment til å ikke få disse tingene? Virker slik.

Skal sies at det var en fyr i februar/mars som ville møtes. Han bodde noen timer unna. Men jeg følte null kjemi og interesse. Det var ingen spenning og iver fra min side som jeg mener det må være for å treffes.

Og en annen som bor i em større by men som jobber i mitt området av og til,kunne tenke seg å treffes. Men veit ikke når det blir,

Jeg har hatt normale bilder av meg selv tidligere men har vært i kontakt med mye dritt som er svært uheldig og frustrerende. 
Jeg har hatt enkelte menn komt tilbake igjen og igjen etter de ikke hae villet noe som helst. Disse har vært veldig intense og ville ha fwb og Netflix and chill og slike ting men når det kom til møte tidspunkt så kom de med alle unnskyldinger i boka,har ikke bil,har tannproblemer,jobber etc etc. kunne ligge seg av i dager eller i uker,så fortsatr med samme greia uten det blir noe av noe. Disse  har vært mest frempå og intense og gira. Har blitt forbanna på meg når jeg reagerer og snudd det til min feil. 😳 Jeg har måttet blokkere disse så jeg aldri får de opp igjen. Helt uaktuelt å holde på slik. Jeg fortjener mye bedre enn dette. 
Men det er fortvilt. Jeg veit jeg er hyggelig,omgjengelig,hygienisk,snill,morsom,reflektert og grei utseendet så jeg lurer oppriktig på hva som er galt med meg siden jeg ikke får til ønsket resultat. Jeg har også snakket med terapeut og legen min. Terapeuten sier at når du har jobbet med deg selv så tiltrekker du deg bedre. Og det har jeg også hatt bevis på. At noen har reflektert på en positiv måte det jeg har jobbet med å forbedre hos meg selv. Dette lærer coachene på YouTube også. (Everyone is you pushed out).

 

Det var noen som skrev til noen på Jodel en gang at om man sliter med å få til forhold kan det være pga man har autisme? Så vidt jeg veit har jeg ikke det.

 

Ønsker så  inderlig nærhet og intimitet fra en mann men det har vært en kamp å få til. Jeg har bedt til Gud,hørt på subliminal for å tiltrekke det,gjort «øvelser» disse coachene lærer bort, etc men ingen resultat. 

Råd noen? 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 84176...ed7
Yakamaru skrev (20 minutter siden):

Hmm. Hvilke coacher er det du hører på, sånn for å prøve å få et klarere bilde av hvordan situasjonen din ser ut?

Life coacher/mindset coaches(ikke datingcoacher,det sluttet jeg å høre på for flere år siden.) Loa(law of assumptions etc,sjekk ut Neville goddard,Joseph Murphy etc).

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Locrin skrev (2 minutter siden):

> viser litt av konjunkturerene mine

 

Du har et bilde som viser aktivitetsnivået i en markedsøkonomi? Wow veldig kult.

 

Delta på sosiale aktiviteter i ditt nærområde med mål å være sosial ikke å få napp så kan det hende ting skjer av seg selv.

 

 

Jeg er veldig sjelden ute da jeg ikke har stort nettverk lengre. De fleste gamle venner har barn og opptatt med de osv. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest f6f75...b34

Du skriver at du går til en terapeut og du har ikke et bilde på dating app som viser klart hvordan du ser ut.

Det du trenger er noen som er ærlig og forteller deg hvorfor du ikke kommer inn i forhold stadiet med en mann. Jeg aner ikke, men tror du vil tiltrekke høyere kvalitetsmenn hvis du viser deg fra din beste side, altså legg ut attraktive bilder og tekst, ikke mørke konturer av deg selv.

Et spørsmål som dukker opp er hvorfor spesifikt går du til terapeut og kan den bakenforliggende årsaken ha noe med hvorfor du ikke får en mann på kroken for et langvarig forhold?

Sett bort fra dette har vi jo generelle feller som kvinner ofte faller i. De får pule mange attraktive menn fordi menn er kåt og takker ikke nei til muligheten. Men å inngå i et eksklusivt forhold med en mann som er 9/10 er ofte ikke realistisk. Markedskravene til kvinner for å få pule og å få et forhold er helt forskjellig. Så altså... Har du prøvd å hanke inn en mann som ikke er så attraktiv som de du vanligvis matcher med? Kanskje du ikke er villig til det og det er en ærlig sak. Men er du forbi tenårene kan du ikke regne med å bli særlig mer attraktiv for det motsatte kjønn i årene som kommer.

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest f6f75...b34 skrev (33 minutter siden):

Du skriver at du går til en terapeut og du har ikke et bilde på dating app som viser klart hvordan du ser ut.

Det du trenger er noen som er ærlig og forteller deg hvorfor du ikke kommer inn i forhold stadiet med en mann. Jeg aner ikke, men tror du vil tiltrekke høyere kvalitetsmenn hvis du viser deg fra din beste side, altså legg ut attraktive bilder og tekst, ikke mørke konturer av deg selv.

Et spørsmål som dukker opp er hvorfor spesifikt går du til terapeut og kan den bakenforliggende årsaken ha noe med hvorfor du ikke får en mann på kroken for et langvarig forhold?

Sett bort fra dette har vi jo generelle feller som kvinner ofte faller i. De får pule mange attraktive menn fordi menn er kåt og takker ikke nei til muligheten. Men å inngå i et eksklusivt forhold med en mann som er 9/10 er ofte ikke realistisk. Markedskravene til kvinner for å få pule og å få et forhold er helt forskjellig. Så altså... Har du prøvd å hanke inn en mann som ikke er så attraktiv som de du vanligvis matcher med? Kanskje du ikke er villig til det og det er en ærlig sak. Men er du forbi tenårene kan du ikke regne med å bli særlig mer attraktiv for det motsatte kjønn i årene som kommer.

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Herregud så trangsynt. Jeg er langt forbi tenårene. Kunne hatt tenåringsbarn. Jeg går ikke etter modeller. Og veldig pene er ofte sleipe og uattraktive og veit du man kan faktisk få den man vil om man går inn for det. Mye «limiting beliefs» her. Vi kan få en person selvom man ikke er i 20-årene lengre. Alvorlig talt. 
 

Jeg har senket kravene noen ganger og gått etter andre typer. Det er faktisk mindre fine fyrer som oppførte seg idiotisk som jeg beskrev innledningsvis. De har kanskje problemer selv eller har sosial angst eller kun vil booste egoet for noen sa de ikke hadde møtt noen da jeg spurte de om de traff folk ofte. Og dette er fyrer som har vært på appene i årevis. 
Der er folk som er mindre pene enn meg om det er lov å si,som får lett forhold.

 

Jeg går ikke fast til terapeut men tar det når/om jeg trenger det. 
Jeg var litt isolert en tid og utviklet angst pga det. Derfor gikk jeg til terapeut. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest f6f75...b34 skrev (44 minutter siden):

Du skriver at du går til en terapeut og du har ikke et bilde på dating app som viser klart hvordan du ser ut.

Det du trenger er noen som er ærlig og forteller deg hvorfor du ikke kommer inn i forhold stadiet med en mann. Jeg aner ikke, men tror du vil tiltrekke høyere kvalitetsmenn hvis du viser deg fra din beste side, altså legg ut attraktive bilder og tekst, ikke mørke konturer av deg selv.

Et spørsmål som dukker opp er hvorfor spesifikt går du til terapeut og kan den bakenforliggende årsaken ha noe med hvorfor du ikke får en mann på kroken for et langvarig forhold?

Sett bort fra dette har vi jo generelle feller som kvinner ofte faller i. De får pule mange attraktive menn fordi menn er kåt og takker ikke nei til muligheten. Men å inngå i et eksklusivt forhold med en mann som er 9/10 er ofte ikke realistisk. Markedskravene til kvinner for å få pule og å få et forhold er helt forskjellig. Så altså... Har du prøvd å hanke inn en mann som ikke er så attraktiv som de du vanligvis matcher med? Kanskje du ikke er villig til det og det er en ærlig sak. Men er du forbi tenårene kan du ikke regne med å bli særlig mer attraktiv for det motsatte kjønn i årene som kommer.

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Så du mener vi skal ta til takke med om vi ikke får de man liker? Nei! Helt uaktuelt. Jeg har de siste årene «valgt» ulike typer menn jeg ikke typisk gikk for i yngre dager. F.eks før likte jeg ikke menn med skjegg mens siste årene tiltrekkes jeg veldig av slike menn. 
 

Hvem skal svare ærlig på hvorfor jeg ikke kommer inn i forhold stadiet med en mann,mener du?

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
2 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Har vært av og på datingapper endel år. Nå har jeg et svart bilde fordi jeg har hatt stalkere som maser og ikke tar avvisning og der noen tidligere fant nr mitt og mitt hele navn på Facebook.

Likevel har jeg fått over 100 likes of match med 6-7 stk. Har fjernet noen selv som ikke har vært rett/jeg ikke følte var noe for meg. Jeg har et litt mørkt bilde med filter som viser litt av konjunkturerene mine. Har hatr normale samtaler med noen av de men så stopper det litt opp eller går dager uten noen dialog. Jeg veit ikke hva som er galt med meg. Har jobbet mye med meg selv. Self love,self concept. Hører på coacher via YouTube osv. Veit jeg er bra nok men likevel får jeg aldri ønsker resultat. Det er fortvilt og veit ikke hva jeg skal gjøre snart. Har ikke hatt sex og intimitet på årevis. Ønsker det inderlig men får det aldri. Det er et menneskelig behov og jeg er mildt sagt drittlei sexleketøy. Trenger kroppskontakt og den type intimitet. Er noen av oss bare ment til å ikke få disse tingene? Virker slik.

Skal sies at det var en fyr i februar/mars som ville møtes. Han bodde noen timer unna. Men jeg følte null kjemi og interesse. Det var ingen spenning og iver fra min side som jeg mener det må være for å treffes.

Og en annen som bor i em større by men som jobber i mitt området av og til,kunne tenke seg å treffes. Men veit ikke når det blir,

Jeg har hatt normale bilder av meg selv tidligere men har vært i kontakt med mye dritt som er svært uheldig og frustrerende. 
Jeg har hatt enkelte menn komt tilbake igjen og igjen etter de ikke hae villet noe som helst. Disse har vært veldig intense og ville ha fwb og Netflix and chill og slike ting men når det kom til møte tidspunkt så kom de med alle unnskyldinger i boka,har ikke bil,har tannproblemer,jobber etc etc. kunne ligge seg av i dager eller i uker,så fortsatr med samme greia uten det blir noe av noe. Disse  har vært mest frempå og intense og gira. Har blitt forbanna på meg når jeg reagerer og snudd det til min feil. 😳 Jeg har måttet blokkere disse så jeg aldri får de opp igjen. Helt uaktuelt å holde på slik. Jeg fortjener mye bedre enn dette. 
Men det er fortvilt. Jeg veit jeg er hyggelig,omgjengelig,hygienisk,snill,morsom,reflektert og grei utseendet så jeg lurer oppriktig på hva som er galt med meg siden jeg ikke får til ønsket resultat. Jeg har også snakket med terapeut og legen min. Terapeuten sier at når du har jobbet med deg selv så tiltrekker du deg bedre. Og det har jeg også hatt bevis på. At noen har reflektert på en positiv måte det jeg har jobbet med å forbedre hos meg selv. Dette lærer coachene på YouTube også. (Everyone is you pushed out).

 

Det var noen som skrev til noen på Jodel en gang at om man sliter med å få til forhold kan det være pga man har autisme? Så vidt jeg veit har jeg ikke det.

 

Ønsker så  inderlig nærhet og intimitet fra en mann men det har vært en kamp å få til. Jeg har bedt til Gud,hørt på subliminal for å tiltrekke det,gjort «øvelser» disse coachene lærer bort, etc men ingen resultat. 

Råd noen? 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Det skal MYE informasjon til om noen av oss andre her skal ha noe særlig grunnlag for å mene noe om hvorfor du ikke får deg en mann. På et generellt og forsåvidt svakt grunnlag virker det ikke troverdig at du ikke skal klare det med tanke på hvor mye mer menn er på utkikk etter kvinner, enn det er kvinner som søker etter menn. Om du FAKTISKT ikke er kresen, så burde du ikke ha problemer med det: Det er PLENTY med kvinner som sliter psykiskt, ikke er pene, er overvektige, ikke har en fin kropp, ikke har god økonomi og så videre som er i etablerte forhold.

Generellt så lyver folk ubevisst i større eller mindre grad til seg selv, så det KAN hende at du selv ikke synes du er kresen, og at du selv mener du har firt på kravene, men at realiteten er at du er alt for kresen, og at du har alt for høye krav til en partner i forhold til hva som er realistiskt for deg.

Oppfattet ikke at du skrev noe om det, men hvor er det du bor?

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (15 minutter siden):

Jeg har senket kravene noen ganger og gått etter andre typer. Det er faktisk mindre fine fyrer som oppførte seg idiotisk som jeg beskrev innledningsvis. De har kanskje problemer selv eller har sosial angst eller kun vil booste egoet for noen sa de ikke hadde møtt noen da jeg spurte de om de traff folk ofte. Og dette er fyrer som har vært på appene i årevis. 
Der er folk som er mindre pene enn meg om det er lov å si,som får lett forhold.

Tro meg, det er faktisk vanlig for mange menn og faktisk ikke har møtt noen på disse appene. Få matcher og du blir ghostet før du i det hele tatt får foreslått et møte.
Sånn er det å være mann, det er et overveldende antall menn på appene kontra kvinner. Jeg har kun møtt et fåtall på flere år, resten ghoster eller virker så uinteresserte at jeg ikke gidder å være den som holder samtalen i gang. Du er ofte nummer 10 de har "på tråden".
Så jeg vil anbefale at du ikke utelukker de som sier de ikke har møtt noen, hvis det er det som er utslagsgivende.

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (2 timer siden):

Har vært av og på datingapper endel år. Nå har jeg et svart bilde fordi jeg har hatt stalkere som maser og ikke tar avvisning og der noen tidligere fant nr mitt og mitt hele navn på Facebook.

Likevel har jeg fått over 100 likes of match med 6-7 stk. Har fjernet noen selv som ikke har vært rett/jeg ikke følte var noe for meg. Jeg har et litt mørkt bilde med filter som viser litt av konjunkturerene mine. Har hatr normale samtaler med noen av de men så stopper det litt opp eller går dager uten noen dialog. Jeg veit ikke hva som er galt med meg. Har jobbet mye med meg selv. Self love,self concept. Hører på coacher via YouTube osv. Veit jeg er bra nok men likevel får jeg aldri ønsker resultat. Det er fortvilt og veit ikke hva jeg skal gjøre snart. Har ikke hatt sex og intimitet på årevis. Ønsker det inderlig men får det aldri. Det er et menneskelig behov og jeg er mildt sagt drittlei sexleketøy. Trenger kroppskontakt og den type intimitet. Er noen av oss bare ment til å ikke få disse tingene? Virker slik.

Skal sies at det var en fyr i februar/mars som ville møtes. Han bodde noen timer unna. Men jeg følte null kjemi og interesse. Det var ingen spenning og iver fra min side som jeg mener det må være for å treffes.

Og en annen som bor i em større by men som jobber i mitt området av og til,kunne tenke seg å treffes. Men veit ikke når det blir,

Jeg har hatt normale bilder av meg selv tidligere men har vært i kontakt med mye dritt som er svært uheldig og frustrerende. 
Jeg har hatt enkelte menn komt tilbake igjen og igjen etter de ikke hae villet noe som helst. Disse har vært veldig intense og ville ha fwb og Netflix and chill og slike ting men når det kom til møte tidspunkt så kom de med alle unnskyldinger i boka,har ikke bil,har tannproblemer,jobber etc etc. kunne ligge seg av i dager eller i uker,så fortsatr med samme greia uten det blir noe av noe. Disse  har vært mest frempå og intense og gira. Har blitt forbanna på meg når jeg reagerer og snudd det til min feil. 😳 Jeg har måttet blokkere disse så jeg aldri får de opp igjen. Helt uaktuelt å holde på slik. Jeg fortjener mye bedre enn dette. 
Men det er fortvilt. Jeg veit jeg er hyggelig,omgjengelig,hygienisk,snill,morsom,reflektert og grei utseendet så jeg lurer oppriktig på hva som er galt med meg siden jeg ikke får til ønsket resultat. Jeg har også snakket med terapeut og legen min. Terapeuten sier at når du har jobbet med deg selv så tiltrekker du deg bedre. Og det har jeg også hatt bevis på. At noen har reflektert på en positiv måte det jeg har jobbet med å forbedre hos meg selv. Dette lærer coachene på YouTube også. (Everyone is you pushed out).

 

Det var noen som skrev til noen på Jodel en gang at om man sliter med å få til forhold kan det være pga man har autisme? Så vidt jeg veit har jeg ikke det.

 

Ønsker så  inderlig nærhet og intimitet fra en mann men det har vært en kamp å få til. Jeg har bedt til Gud,hørt på subliminal for å tiltrekke det,gjort «øvelser» disse coachene lærer bort, etc men ingen resultat. 

Råd noen? 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Jeg har hatt samme problem, men jeg er mann, så hvor stor overføringsverdi det har vet jeg ikke. 

En ting som er klart er at datingapper er vanskelige å navigere. Som mann er det omtrent umulig uten å følge rett oppskrift, men å finne en person som passer er vanskelig for begge kjønn. På datingapper kommer ikke personligheten til noen av partene ordentlig frem, og det er veldig lett å bare slutte å svare. Det har du sikkert opplevd selv også. Jeg har ikke sett bildet ditt, men det høres ikke veldig representativt ut, og kan hende det tiltrekker seg wierdos. Hva som er "galt" med deg er vanskelig å kommentere på uten å lese dialogen du har hatt med disse folkene. 

Som nevnt slet jeg også med dette i flere år, og har nå nylig begynt å nøste opp i problemet. Jeg tror at det å gå ut og møte mennesker i virkeligheten er skummelt og vanskelig for veldig mange, og nettopp derfor er datingapper så populært. Men disse appene blir et hinder for å faktisk møte folk, en hvilepute man bruker for å slippe å utfordre seg selv. Hvis det dessuten er lenge siden du har hatt slike interaksjoner med menn kan det bli vanskeligere å tro på seg selv, det er tross alt en treningssak å flørte med det motsatte kjønn. 

Du spør om noen av oss bare er ment å ikke få disse tingene, det trodde jeg før også. Men årsaken for min del var bare frykt, og kanskje det er det for deg også. Jeg er helt enig i at man blir fullstendig sprø av dette problemet, og en dag fikk jeg bare nok og bestemte meg for å overvinne det. Jeg har vært på byen en gang kun med mål om å snakke med damer, og det fungerte ok. Jeg fikk bekreftelse på at jeg ser bra nok ut og kan kommunisere godt nok. Jeg har fortsatt masse jobb å gjøre, men jeg kan se at dette er et problem som kan løses. 

Så mitt råd er å glemme alle datingapper og innse at man nok må ut i virkeligheten for å få bukt med dette. Det to helt forskjellige ting å snakke med folk i virkeligheten og på en app, appen får deg til å føle deg som dritt mens virkeligheten er et helt annet game. Håper du velger å prøve, som sagt vet jeg altfor godt hvor vondt dette kan føles. 

  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Du må ut og treffe folk, har du ikke noen hobbyer eller noe du kan tenke deg å holde på med eller lære, der du treffer du mange ulike folk av begge kjønn?  Dansegallaer og sånt er bra, og der slipper man å være avhengig av å være på sjekkern. Der har man et mål om å ha det gøy på dansegulvet, og noen ganger finner man noen man trives med der. Swing, Linedance eller andre ting. Du trenger ikke å ha med en partner på f.eks. kurs, mange møter opp som single.  Fordelen med dans er det er begrensa hvor mye man drekker og man fort merker om det er kjemi eller ei. 

Eller, dra på byen alene, det er som regel noen som vil bli kjent med andre.

Eller, hva med å bli med på turer f.eks. i regi Den norske turistforening eller andre ting du er interessert i ? 

Ikke vær desperat og legg ut om hvor mye du savner å ha en kjæreste, det er turn-off !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 84176...ed7 said:

Life coacher/mindset coaches(ikke datingcoacher,det sluttet jeg å høre på for flere år siden.) Loa(law of assumptions etc,sjekk ut Neville goddard,Joseph Murphy etc).

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Ah. Kjenner ingen av de. Er opptatt på jobb, men skal sjekke dem ut etter at jeg er ferdig. Blir vel noen timer om ikke en dag eller to avhengig av hvor mye innhold det er snakk om å gå igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Har vært av og på datingapper endel år. Nå har jeg et svart bilde fordi jeg har hatt stalkere som maser og ikke tar avvisning og der noen tidligere fant nr mitt og mitt hele navn på Facebook.

Likevel har jeg fått over 100 likes of match med 6-7 stk. Har fjernet noen selv som ikke har vært rett/jeg ikke følte var noe for meg. Jeg har et litt mørkt bilde med filter som viser litt av konjunkturerene mine. Har hatr normale samtaler med noen av de men så stopper det litt opp eller går dager uten noen dialog. Jeg veit ikke hva som er galt med meg. Har jobbet mye med meg selv. Self love,self concept. Hører på coacher via YouTube osv. Veit jeg er bra nok men likevel får jeg aldri ønsker resultat. Det er fortvilt og veit ikke hva jeg skal gjøre snart. Har ikke hatt sex og intimitet på årevis. Ønsker det inderlig men får det aldri. Det er et menneskelig behov og jeg er mildt sagt drittlei sexleketøy. Trenger kroppskontakt og den type intimitet. Er noen av oss bare ment til å ikke få disse tingene? Virker slik.

Skal sies at det var en fyr i februar/mars som ville møtes. Han bodde noen timer unna. Men jeg følte null kjemi og interesse. Det var ingen spenning og iver fra min side som jeg mener det må være for å treffes.

Og en annen som bor i em større by men som jobber i mitt området av og til,kunne tenke seg å treffes. Men veit ikke når det blir,

Jeg har hatt normale bilder av meg selv tidligere men har vært i kontakt med mye dritt som er svært uheldig og frustrerende. 
Jeg har hatt enkelte menn komt tilbake igjen og igjen etter de ikke hae villet noe som helst. Disse har vært veldig intense og ville ha fwb og Netflix and chill og slike ting men når det kom til møte tidspunkt så kom de med alle unnskyldinger i boka,har ikke bil,har tannproblemer,jobber etc etc. kunne ligge seg av i dager eller i uker,så fortsatr med samme greia uten det blir noe av noe. Disse  har vært mest frempå og intense og gira. Har blitt forbanna på meg når jeg reagerer og snudd det til min feil. 😳 Jeg har måttet blokkere disse så jeg aldri får de opp igjen. Helt uaktuelt å holde på slik. Jeg fortjener mye bedre enn dette. 
Men det er fortvilt. Jeg veit jeg er hyggelig,omgjengelig,hygienisk,snill,morsom,reflektert og grei utseendet så jeg lurer oppriktig på hva som er galt med meg siden jeg ikke får til ønsket resultat. Jeg har også snakket med terapeut og legen min. Terapeuten sier at når du har jobbet med deg selv så tiltrekker du deg bedre. Og det har jeg også hatt bevis på. At noen har reflektert på en positiv måte det jeg har jobbet med å forbedre hos meg selv. Dette lærer coachene på YouTube også. (Everyone is you pushed out).

 

Det var noen som skrev til noen på Jodel en gang at om man sliter med å få til forhold kan det være pga man har autisme? Så vidt jeg veit har jeg ikke det.

 

Ønsker så  inderlig nærhet og intimitet fra en mann men det har vært en kamp å få til. Jeg har bedt til Gud,hørt på subliminal for å tiltrekke det,gjort «øvelser» disse coachene lærer bort, etc men ingen resultat. 

Råd noen? 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Eneste noen trenger av råd her uansett kjønn er: Selvtillit.
Drit i om selvtilliten ryker gang på gang av dårlig respons eller lignende, du skal likevel ha like høy selvtillit hver eneste gang.
Og vær så snill slutt med å prate med en person i dagevis i strekk uten å få til et møte. Møtet skal være hintet om allerede i svar nummer tre eller fire, og helst fastlåst innen svar nummer ti.

Vær leken og ha en litt frekk undertone, men ikke overdriv.
Vær alltid den som gir hakket mer enn motparten i kommunikasjon med tekst. Hvis ikke blir det garantert kjedelig for minst en av dere.
Laber respons betyr likevel ikke at det er bare å gi opp. Man har tross alt avtalt et møte raskt (ikke sant?). Noen er bare ufrivillig ræva på teksting, og da er det av og til det er det best å dermed si "Da sees vi om noen dager, gleder meg!". Dermed ikke ta kontakt igjen før dagen i forveien.

Gikk det ikke? Pyttpytt, prøv igjen med like stor iver. Man passer ikke mer enn kanskje 5% av de som er der ute.

Dette fungerte for ti år siden, det fungerte for tre år siden, og det fungerer nå.

Endret av Trontron
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Uderzo skrev (36 minutter siden):

Tro meg, det er faktisk vanlig for mange menn og faktisk ikke har møtt noen på disse appene. Få matcher og du blir ghostet før du i det hele tatt får foreslått et møte.
Sånn er det å være mann, det er et overveldende antall menn på appene kontra kvinner. Jeg har kun møtt et fåtall på flere år, resten ghoster eller virker så uinteresserte at jeg ikke gidder å være den som holder samtalen i gang. Du er ofte nummer 10 de har "på tråden".
Så jeg vil anbefale at du ikke utelukker de som sier de ikke har møtt noen, hvis det er det som er utslagsgivende.

Det kan hende.  Men de jeg har vært borti virker som de sliter med noe psykisk. Tre fire ganger ga jeg et par av de sjanser til å møte opp. Nope,de kom med alle unnskyldninger du kan tenke deg. Det går bare ikke å holde på slik. Det er psykisk terror!!

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Trontron skrev (13 minutter siden):

Eneste noen trenger av råd her uansett kjønn er: Selvtillit.
Drit i om selvtilliten ryker gang på gang av dårlig respons eller lignende, du skal likevel ha like høy selvtillit hver neste gang.
Og vær så snill slutt med å prate med en person i dagevis i strekk uten å få til et møte. Møtet skal være hintet om allerede i svar nummer tre eller fire, og helst fastlåst innen svar nummer ti.

Vær leken og ha en litt frekk undertone, men ikke overdriv.
Vær alltid den som gir hakket mer enn motparten i kommunikasjon med tekst. Hvis ikke blir det garantert kjedelig for minst en av dere.
Laber respons betyr likevel ikke at det er bare å gi opp. Man har tross alt avtalt et møte raskt (ikke sant?). Noen er bare ufrivillig ræva på teksting, og da er det av og til det er det best å dermed si "Da sees vi om noen dager, gleder meg!". Dermed ikke ta kontakt igjen før dagen i forveien.

Gikk det ikke? Pyttpytt, prøv igjen med like stor iver. Man passer ikke mer enn kanskje 5% av de som er der ute.

Dette fungerte for ti år siden, det fungerte for tre år siden, og det fungerer nå.

Har skrevet med en i flere uker nå og enkelte uker er det stille i flere dager før det plutselig kommer en kommentar om hva planer jeg har i helgen,hva jeg mener om valget osv. Men ikke et spørsmål om å treffes. Latterlig å holde slikt «gående». Vi skreiv til og med om at han var dritlei appene egentlig og at samtaler dør ut og eller folk slutter å svare etter litt så gjør de det samme selv 🤦‍♀️Virker som mange på appene er skadet av å være der i årevis. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest f6f75...b34
Gjest 84176...ed7 skrev (55 minutter siden):

Så du mener vi skal ta til takke med om vi ikke får de man liker? Nei! Helt uaktuelt. Jeg har de siste årene «valgt» ulike typer menn jeg ikke typisk gikk for i yngre dager. F.eks før likte jeg ikke menn med skjegg mens siste årene tiltrekkes jeg veldig av slike menn. 
 

Hvem skal svare ærlig på hvorfor jeg ikke kommer inn i forhold stadiet med en mann,mener du?

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Meh 🤷

Mitt inntrykk er at kvinner er mest attraktiv for menn i tidlig 20-årene. Syns jeg leste det et sted også at det var gjort noe forskning på det. Dette er det biologiske grunner til. Du kan gjerne kalle meg trangsynt og mislike budskapet mitt, men jo mer negativ reaksjonen din er jo mer begynner jeg å tenke på hvordan reaksjonsmønsteret ditt er mot andre når de sier noe du ikke liker.

Du trenger ikke ta til takke med menn du ikke liker så mye, eller inngå komprimisser, eller å se forbi andre sine feil. Det gjør du som du vil selv.

Du kan ta kontakt med menn du har vært i kontakt med tidligere og be de om en ærlig tilbakemelding på hva de likte og hva de likte mindre. Hvorvidt du får et ærlig svar avhenger vel av hvor ærlig og åpen de er og hvilken reaksjon de forventer å få av deg hvis de gir en ærlig tilbakemelding? Vil du si at du takler kritikk godt?

Jeg liker best damer som er medgjørlige og ikke-konfronterende. Tror det er egenskaper i en partner som mange menn setter pris på.

 

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Guest 84176...ed7 said:

Har skrevet med en i flere uker nå og enkelte uker er det stille i flere dager før det plutselig kommer en kommentar om hva planer jeg har i helgen,hva jeg mener om valget osv. Men ikke et spørsmål om å treffes. Latterlig å holde slikt «gående». Vi skreiv til og med om at han var dritlei appene egentlig og at samtaler dør ut og eller folk slutter å svare etter litt så gjør de det samme selv 🤦‍♀️Virker som mange på appene er skadet av å være der i årevis. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Da får du gro deg noen baller og spørre om han vil treffes. Han er åpenbart like livredd som deg.. Så få ut fingeren, for det er bare tøft når kvinner tør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Trontron skrev (14 minutter siden):

Da får du gro deg noen baller og spørre om han vil treffes. Han er åpenbart like livredd som deg.. Så få ut fingeren, for det er bare tøft når kvinner tør.

Han bor 1,5 time herfra. Da må enten jeg komme dit eller han hit. Altså ikke hjemledate men til stedet.  Er ikke sikkert han vil treffes heller. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...